Skocz do zawartości

[S] Renault Megane 1.5 dci 2003r. Hatchback 5d.


Rekomendowane odpowiedzi

A poco ?? Mam kilka takich renówek i z o wiele większymi przebiegami i cały ukłąd wtryskowy jest w należytym porządku??

Kolejny mit - padające wtryski w DCI tak jak bezawaryjne TDI.

 

Niestety, ale to nie żaden mit :bigrazz: Co prawda stoi w garażu, ale mam ten francuski szajs, i wyobraź sobie, że nawet benzynowy silnik, potrafi się je*ać. Także, wybacz :biggrin:

 

PS. Nie jestem wyznania VW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dlatego chce się go pozbyć zanim będę musiał je robić, ale cicho nikomu nic nie mów ;)

 

A jeśli chodzi o Twój egzemplarz to niewiarygodnie dobrze wizualnie utrzymany :icon_eek: Rzadko się spotyka takie Meganki nie zajechane we wnętrzu :) Ten 105 DCI, fajny silniczek, nawet to to jedzie i wyjątkowo oszczędne jest :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem renówki po 200tyś i nic. Żadnego problemu z wtryskami. To prawda zdarzają się przeważnie w Clio i Taliach sporadycznie w Megankach. Teoria serwisu jest taka - częściowo słuszna. Auta firmowe, jeżdżą dużo ( moje też) leją dobre paliwo i dobry serwis maja - i te auta śmigają, Te tańsze leją wachę gdzie popadanie, seris również rzadko jest robiony i padają układy. Na 10 uszkodzonych npw Renault Zdunek w gdańsku 8 to clio i talia.

Edytowane przez marcincbr600
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm to może jednak zostawię żonie tą Megankę a sprzedam jej Clio ;)

 

O Clio nawet mechanicy z pod poznańskiego dealera Renault mówią, że do 140 tysięcy i po wtryskach. W 1.5 bodajże 80KM? Z drugiej strony to nie wina producenta bo nie od niego przecież idą doskonałe wtryski Delphi :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, ale to nie żaden mit :bigrazz: Co prawda stoi w garażu, ale mam ten francuski szajs, i wyobraź sobie, że nawet benzynowy silnik, potrafi się je*ać. Także, wybacz :biggrin:

 

PS. Nie jestem wyznania VW.

A to głównie 1.6 bodajże mają problemy z kfzr'em (czymkolwiek to jest :P) w megankach 2 serii do bodajże 2006 r. I to czasami renault oddaje nawet pieniądze za naprawę tego (nie wie czy całość, ale część tak).

 

Pzdr :crossy:

Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to głównie 1.6 bodajże mają problemy z kfzr'em (czymkolwiek to jest :P) w megankach 2 serii do bodajże 2006 r. I to czasami renault oddaje nawet pieniądze za naprawę tego (nie wie czy całość, ale część tak).

 

Potocznie zwane "kółkiem zmiennych faz rozrządu". Szkoda, że mi się z*ebało po gwarancji i kosztuje do tego tysiąc :banghead: Pomimo podobno poprawionego elementu czasami też jeszcze odpie*dala to samo.

 

A 1.4 to miały wadliwe cewki :biggrin:

 

Koniec off'u bo Śliwa i tak już nie sprzeda :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...