Skocz do zawartości

ładowanie


Barnaby
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

trochę poszukałem w archiwum, ale jednoznacznie nie znalazłem:

 

cb 1100 '84, na regulatorze:

zielony -> wszystkie żółte 512Ohm

czerwony/biały -> wszystkie żółte brak reakcji

 

alternator:

między żółtymi (ze statora nie ze szczotek) - 1,0 do 1,2Ohm

 

że regulator spalony to właściwie jasne, ale na altku powinno być o ile dobrze kojarzę ok 0,4 do 0,5Ohm?

czy alternator też na złom?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dobrze rozumiem masz alternator obcowzbudny więc pomaszeruj z nim do firmy, która posiada stół probierczy i sprawdzą Ci uzwojenia pod obciążeniem.

Na sucho(gdybyś nawet posiadał odpowiedni miernik) pomiary rezystancji mogą być prawidłowe.

Mostek prostowniczy i diody wzbudzenia masz wbudowany w regulator, czy jest oddzielnie?

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mój motór ma taki sam altek(budowa).

Ja to przerobiłem na regulator od malucha.Dołożyłem tylko diody wzbudzenia do altka i wyprowadziłem przewody do regulatora na ramę i na deskę kontrolkę ładowania.

Z tymże mi nie zależy na zachowaniu oryginału.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...