ajriszkofi Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Czy wie ktoś z Was, gdzie w Warszawie lub okolicy mogę zregenerować za przyzwoite pieniądze sterownik do pompy/wymienić na inny? W jednym warsztacie Pan powiedział: 700zł za wymianę na inny zregenerowany. Może to wyjątkowo dobra cena i nie ma sensu szukać innego? Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 a cos ie dzieje ? Czy moze cos takiego, ze jak sie nagrzeje to gasnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Może chcesz całą pompę do takiego golfa? Wymienisz na inną i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajriszkofi Opublikowano 24 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Może chcesz całą pompę do takiego golfa? Wymienisz na inną i tyle. Nie wiem, może chcę... Wiem tyle tylko, że zepsuty jest sterownik. Tak orzekł Pan mechanik. A do zastosowania jest opcja bardziej trwała, a najlepiej bardziej trwałą i tańsza do tego ;) A dzieje się tak, że przy dodawaniu gazu szarpie, głównie na 1 i 2 biegu, zdarzy się i na 3 przy wysokich obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 (edytowane) A pan mechanik zrobił jakąś diagnostykę komputerową z plikami log? czy tak strzela? Oczywiście nie twierdzę, że pompa jest ok. ale warto wykluczyć wszystkie ewentualności. Edytowane 24 Czerwca 2010 przez _Monter_ Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajriszkofi Opublikowano 24 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 A pan mechanik zrobił jakąś diagnostykę komputerową z plikami log? czy tak strzela? Oczywiście nie twierdzę, że pompa jest ok. ale warto wykluczyć wszystkie ewentualności. Pan polegał na swoich zmysłach i ocenił, że pompa. Ale mówił tylko o sterowniku, a to ponoć może być cała pompa. Całe szczęście samochód nie mój :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Wiesz co, jak sie nie wie co jest uszkodzone to najlepszym wyjsciem z sytuacji jest tekst ze caly komputer trzeba wymianic, a to bardzo duzo pieniedzy kosztuje i do widzenia . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajriszkofi Opublikowano 24 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Wiesz co, jak sie nie wie co jest uszkodzone to najlepszym wyjsciem z sytuacji jest tekst ze caly komputer trzeba wymianic, a to bardzo duzo pieniedzy kosztuje i do widzenia . Nie, nie cały, tylko sterownik od pompy... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Kiedys kolega, ktory ze mna pracowal mial podobnie w passacie i z tego co pamietam to czyscil chyba nastawnik pompy wtryskowej. Nie pamietam juz bo to dawno temu bylo... W kazdym badz razie po zabiegu bylo OK. Wbij sobie w google hasla typu "szarpanie volkswagen", albo "nastawnik pompy" i poczytaj troche. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Regenerowany sterownik pompy długo nie pochodzi, po za tym jak on pada to auto rzuca palenie. Czy auto szarpie w zakresie obrotów od 1700 do 2200? Jeśli tak to: nastawnik popy ewentualnie taki pierdół jak filtr paliwa. Otóż w tym przedziale obrotów potrzeba jest największej ilości paliwa w stosunku do powietrza(turbina najmocniej wtedy dmucha). Jak to sprawdzić na skrzyni biegów masz złącze prędkościomierza wypnij go jeśli szarpanie ustanie masz nastawnik do czyszczenia/wymiany. tutaj o nastawniku: http://www.tdi-tuning.pl/artykuly/11_awarie.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.