Skocz do zawartości

Naprawa/wymiana sterownika pompy wtryskowej


ajriszkofi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy wie ktoś z Was, gdzie w Warszawie lub okolicy mogę zregenerować za przyzwoite pieniądze sterownik do pompy/wymienić na inny?

 

W jednym warsztacie Pan powiedział: 700zł za wymianę na inny zregenerowany.

Może to wyjątkowo dobra cena i nie ma sensu szukać innego?

 

Z góry dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może chcesz całą pompę do takiego golfa?

Wymienisz na inną i tyle.

 

Nie wiem, może chcę...

Wiem tyle tylko, że zepsuty jest sterownik.

Tak orzekł Pan mechanik.

A do zastosowania jest opcja bardziej trwała, a najlepiej bardziej trwałą i tańsza do tego ;)

 

A dzieje się tak, że przy dodawaniu gazu szarpie, głównie na 1 i 2 biegu, zdarzy się i na 3 przy wysokich obrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A pan mechanik zrobił jakąś diagnostykę komputerową z plikami log? czy tak strzela?

Oczywiście nie twierdzę, że pompa jest ok. ale warto wykluczyć wszystkie ewentualności.

Edytowane przez _Monter_

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A pan mechanik zrobił jakąś diagnostykę komputerową z plikami log? czy tak strzela?

Oczywiście nie twierdzę, że pompa jest ok. ale warto wykluczyć wszystkie ewentualności.

Pan polegał na swoich zmysłach i ocenił, że pompa.

Ale mówił tylko o sterowniku, a to ponoć może być cała pompa.

 

Całe szczęście samochód nie mój :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedys kolega, ktory ze mna pracowal mial podobnie w passacie i z tego co pamietam to czyscil chyba nastawnik pompy wtryskowej. Nie pamietam juz bo to dawno temu bylo... W kazdym badz razie po zabiegu bylo OK.

 

Wbij sobie w google hasla typu "szarpanie volkswagen", albo "nastawnik pompy" i poczytaj troche.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regenerowany sterownik pompy długo nie pochodzi, po za tym jak on pada to auto rzuca palenie.

 

Czy auto szarpie w zakresie obrotów od 1700 do 2200? Jeśli tak to: nastawnik popy ewentualnie taki pierdół jak filtr paliwa. Otóż w tym przedziale obrotów potrzeba jest największej ilości paliwa w stosunku do powietrza(turbina najmocniej wtedy dmucha). Jak to sprawdzić na skrzyni biegów masz złącze prędkościomierza wypnij go jeśli szarpanie ustanie masz nastawnik do czyszczenia/wymiany.

 

tutaj o nastawniku:

 

http://www.tdi-tuning.pl/artykuly/11_awarie.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...