niwy Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Przygotowując się do weekendowego wypadu spakowałem kufer i zważyłem go. Wyszło 12kg (z kufrem Givi Maxia) i przypomniałem sobie, że na płycie ze stelażem jest napisane MAX LOAD 3kg -,- Sam kufer waży ponad 5 kg. Moje pytanie: wytrzyma? :) Przerabiał ktoś kiedyś podobną sytuację ? Jeżeli tak to ile napakowaliście max. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Dużo więcej wożę i daje radę.Ale przezornie sprawdzam co tankowanie.Niektórzy dodatkowo wiążą gumami. Zawiodłem się tylko na podróbce kufra bo połamał się prawie na pusto. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Ja mam Givi E460 na oryginalnej płycie - nie ważyłem go nigdy z ładunkiem, ale czasem taszcząc go do mieszkania myślę że spokojnie miał z 10 kg, może więcej. A latałem z tym po mieście, po tarce na skrzyżowaniach, torach tramwajowych i nigdy nic się złego nie działo. Po jednej z przejażdżek miejskich żonka powiedziała że w jednym momencie gdyby nie kufer to by fiknęła, znaczy że mocno oparła się o kufer (mam zamontowane oparcie) i też wytrzymał. Niestety przy ciężkim kufrze mocno odciąża się przód co bardzo pogarsza prowadzenie, przynajmniej u mnie. Trzeba o tym pamiętać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalmen3 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Ja mam u siebie 3 kuferki Givi, dwa boczne to e41 (monokey) i centralny to skuterowy e450 simply (monolock). Na wyprawe po Chorwacji (~4500 km) boczne zapakowalem po 16 kg a centralny 15 kg, tak samo na wyprawe po Skandynawii (~7800 km). Drogami jechalo sie roznymi, gladkimi jak stol i dziurawymi jak ser szwajcarski, tak samo predkosci byly rozne i nic a nic sie z kuframi, ani stelazami (SW Motech) nie dzialo. Mysle ze te wartosci maksymalnego zaladowania kufrow, to jest takie zabezpieczenie sie przez producenta przed ewentualnymi roszczeniami klientow :wink: . Pozdrawiam Cytuj Internetowy sklep komputerowy http://mirwit.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boniek Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Ja mam Givi E460 na oryginalnej płycie - nie ważyłem go nigdy z ładunkiem, ale czasem taszcząc go do mieszkania myślę że spokojnie miał z 10 kg, może więcej. (...) Niestety przy ciężkim kufrze mocno odciąża się przód co bardzo pogarsza prowadzenie, przynajmniej u mnie. Trzeba o tym pamiętać. Mam taki sam zestaw na Fazerze i tak samo był przeze mnie pakowany. Spokojnie dawał radę do ok 160km/h. Więcej wolałem nie sprawdzać ;) Cytuj Boniekgg 644826Yamaha TDM900Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niwy Opublikowano 24 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 No to się uspokoiłem. A jeżeli chodzi o pogorszenie prowadzenia, to na pewno nie będzie gorzej niż z "plecaczkiem" Dzięki i Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boniek Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 No to się uspokoiłem. A jeżeli chodzi o pogorszenie prowadzenia, to na pewno nie będzie gorzej niż z "plecaczkiem" Noooo nie powiedziałbym. Przejedź się raz z plecaczkiem, a raz z bez plecaczka ale z pełnym kufrem. Mój FZS gorzej prowadzi się w tym drugim przypadku. Puszczając kierownicę w okolicach 60 km/h Fazer zaczyna łapać niezłe shimmy. Dodatkowo jeśli jeździłem z tankbagiem właśnie na bak pakowałem najcięższe rzeczy żeby chociaż trochę dociążyć przód. Cytuj Boniekgg 644826Yamaha TDM900Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Na stronie Givi widzę że max load 3 kg to jest dla systemu monorack. Dla mocniejszego Monokey to jest 10kg. Dodatkowo jeśli jeździłem z tankbagiem właśnie na bak pakowałem najcięższe rzeczy żeby chociaż trochę dociążyć przód. I tak właśnie trzeba robić - najcięższe rzeczy w tankbag i kufry/sakwy boczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalmen3 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 (edytowane) Moje Viaderko do Chorwacji wybralo sie z takim oto "systemem" bagazowym: http://picasaweb.google.pl/zalmen3/Chorwac...236204184994242 Dociazenie przodu dwiema sakwami rowerowymi (po 7,5 kg) i tankbagiem (5kg) oraz tylu trzema wspomnianymi wczesniej kuframi (2x16 kg i 15 kg) i plecaczkiem (ze wzgledow politycznych masy nie podam) zdecydowanie poprawilo prowadzenie :wink: Pozdrawiam Edytowane 25 Czerwca 2010 przez zalmen3 Cytuj Internetowy sklep komputerowy http://mirwit.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 Dociazenie przodu dwiema sakwami rowerowymi (po 7,5 kg) Ja pierdaczę :icon_eek: Ale wypas. Niektóre samochody mają mniejszą przestrzeń bagażową. Na przód do tej pory widziałem tylko takie torby: http://www.webbikeworld.com/motorcycle-luggage/famsa-260/ Zważyłem swój kufer przed ostatnim wyjazdem - 16.6kg. Na wierzch doszła jeszcze torba przypięta pajączkiem - o tak. Przy jeździe z opierającą się o niego pasażerką zero niepokojących objawów. System monokey. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.