SeibR Opublikowano 3 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 moduł już kupiłem odblokowany i założyłem i na lekkim gazie ma wiecej mocy ale powyżej lekkiego gazu i tak sie niechce wkręcic ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 Jaki masz gaznik, mechaniczny czy podcisnieniowy ? Jaki masz wydech, oryginalny ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 4 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 (edytowane) gaźnik mam zwykły mechaniczny, podobno z silnika oryginalnie tego 125. mechaniczny mam. A tłumnik tam jest oryginalny z ramy 50ccm tylko poprzedni właściciel odcioł końcówke tłumnika na około 10 cm(mówił że dla lepszego dzwięku). Kombinuje z tym moto i nic ;/ Edytowane 4 Lipca 2010 przez SeibR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 Filtr stozkowy zubaza ci go na wejsciu a obciety tlumik na wyjsciu i dziwisz sie ze nie chce sie wkrecac ? Kup tasmy plastikowej z klejem i zaklei wlot powietrza na filtrze do polowy. Potem sprawdz czy sie wkreca jadac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 4 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 ok bede kombinował. A jeszcze chciałem dodać że na kolanku przy wyjściu z cylindra tłumnika jest tam mała dziura, troche wali powietrzem. I jeszcze zapomniałem dodać że zdaje mi sie że tam jest cewka i elektryka z 50 ccm. bo rama była z 50, a silnik 50 wyjety został i został wsadzony cały silnik 125. czy przez elektryke, cewke czy cos moze też źle chodzic ? bo słyszałem ze cewka z 50ccm daje inne napięcie do 125 i moze przez to tez źle chodzic. prosze o porady chodzi mi o elektryke poza silnikiem, a nie pod magnetem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 No to dziura jest twoim problemem. Elektryka poza ukladem zaplonowym nie ma zanczenia. Mam nadzieje ze magneto jest od tego silnika ? ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 4 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 tak magneto i elektryka pod magnetem jest oryginalna z 125. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 25 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 (edytowane) Witam, odświeżam temat. Byłem na wakacjach i nie miałem czasu robić przy moto. Myśle że ta dziura na kolanku nie da dużo jak ją zaspawam, bo to 4t, a w 2t tłumnik odgrywał ważną sprawe. Prosze o komentarze. Edytowane 25 Lipca 2010 przez SeibR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 28 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 ???????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
winkiel Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Kurde niezła rzeźba z tego Twojego moto. Najlepiej będzie jak zaprowadzisz go do mechanika bo przyczyn może być kilka, a sam nie masz za dużego pojęcia o motocyklach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Zmien ta rure, a nie probuj spawac - to sie zwykle w chinskich sprzetach nie udaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 29 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 (edytowane) witam, rure dałem do profesjonalnego spawacza i zaspawana elegancko, tera problem jest wiekszy ZNIKŁA KOMPLETNIE ISKA Z SWIECY ;/ MOTOR WOGULE NIEODPALA, WCZORAJ PRZY 20 KOPANIACH ODPALIL NA 5 SEK POCHODZIL I ZGASŁ, PACZE DZISIAJ A TAM NIEMA NIC ISKRY ;/ ŚWIECA BYLA TROCHE CZARNA, CZEMU NAGLE STRACILEM ISKRE ???? GDY PRUBUJE GO ODPALAC TO SWIATLA SIE SWIECA, A ISKRY NIEMA PROSZE O POMOC Witam, odświeżam temat. Iskra juz jest. Wkoncu zrobiłem moto. chodzi prawie idealnie, przyczyna złego chodzenia była taka że jakis kabelek niemiał styku ten co sie wpina kostką do modułu. poruszałem kabelkami i chodzi duuużo lepiej, dużo wiecej mocy, przyspiecha duużo lepsza, v-max o okolo 25 km/h większy. Rure juz wpiełem zaspawaną. Teraz mam nowy problem: Świeca mi sie okopca na czarno czemu ?? zła regulacja gaźnika ?? i Druga sprawa to, jak mam ustawic iglice itp. bo motor z niskich obrotów dopiero troche po czasie wchodzi na wyzsze obroty. Prosze o dorady, czy zawory czy gaźnik czy jak ? chce aby chodził juz idealnie, ale niewiem zaco sie brac najpierw... P.S- iskre mam fioletowa, idealna. ????? Edytowane 29 Lipca 2010 przez SeibR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszekm Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Witam, Kolego twoje wątpliwości nadają się do oddzielnego działu a mianowicie do motocykli Made in china, na forum mamy taki. Kilkakrotnie dostałeś odpowiedzi na temat jaki poruszyłeś w powyższym poście. Zrób to co mówią bardziej doświadczeni koledzy i wtedy pytaj dalej. A co do iskry to nie powinna mieć fioletowego koloru tylko jak piorun, biała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 30 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 jest taka własnie jak piorun, fioletowo-biała. jest idealna iskra. ale nagar sie robi na swiecy ;/ Witam, nie będe zakładał nowego tematu dlatego odświeżam ten. Nonstop sie robi osad suchy czarny na świecy, na iglicy mam 5 rowków, dawałem na 5-4-3-2 rowek i regulowałem przy kazdym razie gaźnik, raz moto gorzej troche chodziło a raz lepiej, ale zawsze była czarna okopcona fes świeca. Niedawałem tylko na 1 rowek (czyli opuścic iglice na maxa wdół żeby brał jak najmniej benzyny), prosze o pomoc, czarna świeca sie robi nonstop ;/ i z niskich obrotów szybko niewchodzi na wysokie, a na wysokich niema pełnych wysokich obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Sprawdź poziom paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.