Skinner Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Część :icon_biggrin: Sytuacja wygląda tak, że jak odkręcam manetkę to tylne światło robi się jaśniejsze. Jak schodzę z obrotów, to przygasa (czyt. świeci normalnie). Czy to może być coś z regulatorem napięcia... ? Miał ktoś może podobną przypadłość i wie co z tym zrobić, tzn. jak naprawić... :icon_question: Pozdro. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andi Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 czesc widze ze tez masz FLSTN jak mozesz walnij do mnie na GG bo wlasnie owy model z 2005 roku reanimuje na nowke z 2009 roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skinner Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 czesc widze ze tez masz FLSTN jak mozesz walnij do mnie na GG bo wlasnie owy model z 2005 roku reanimuje na nowke z 2009 roku Chętnie się odezwę, ale jakoś wieczorkiem się zgadajmy, bo we fabryce blokują mi dostęp do GG, he, he... :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Zmierz napiecie akumulatora, oraz napiecie ladowania, wszystko wskazuje na to ze jest slabiutki i jak przygazujesz to napiecie rosnie do nominalnego dzieki alternatorowi. Aku na wylaczonym moto powinien miec jakies 12,5-12,8 V i po zapaleniu swiatel napiecie przez pol minuty nie powinno spasc gdzies ponizej 12,3, jesli spada to aku przynajmniej do podladowania albo powoli do wymiany. Na uruchomionym silniku napiecie powinno zawierac sie w przedziale 13,2 do 14,5 V, zarowno bez swiatel jak i z wlaczonymi swiatlami, w zakresie od nieco zwiekszonych obrotow silnika do maksymalnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skinner Opublikowano 15 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Dzięki za info i radę :icon_biggrin: Będę musiał gdzieś podjechać i sprawdzić to napięcie. Co prawda cały czas mam włączoną lampę główną i dwie dodatkowe, więc lekkie wahania chyba mogłyby występować, ale może i faktycznie na akumulator nadszedł już czas :biggrin: Pozdro :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.