xden Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 (edytowane) Wypadałoby trochę ulepszyć seryjne endurowe hamulce w LC4 "sm", bo płyn się gotuje. Teraz pytanie: czy mogę sobie tak po prostu kupić tarczę 320mm ze sporta i dać do wycięcia adapter, żeby pasowała na piastę? Jeśli tak, to z czego najlepiej? Pozostaje jeszcze kwestia zacisku i pompy hamulcowej. Wiadomo motomaster, beringer itd, ale to kupa forsy. Czytałem trochę po forach i to co się dowiedziałem: Pompy z dużych sportów w SM = ogromna siła, brak dozowalności (na jednym i drugim mi zależy) Wpadł mi pomysł do głowy, żeby zapakować do lc4 zestaw pompa + zacisk z nowszej aprilii rs 125. Co o tym sądzicie? do zrealizowania: długie stoppie na dohamowaniu przed zakrętem z redukcją w międzyczasie :D Pozdrawiam Edytowane 13 Czerwca 2010 przez xden Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Hample od jakiejś sportowej 600 w stylu 600rr albo czegoś takiego. Jak włożysz cały zestaw to jest zacisk tarcze i pompę nie ma szans żeby było źle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 ja bym proponowal tarcze 320mm z cagivy mito 125 + zacisk 4 tloczkowy brembo i pompke brembo, wszystko od mito, mozna po taniosci wyrwac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xden Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 (edytowane) Dwóch tarcz z 600rr z przodu nie upchnę, bo nie ma gdzie ;) Z Cagivą Mito to jest pomysł. Mito ma wystarczająco dobre hamulce do stoppie i takich szaleństw? Edytowane 14 Czerwca 2010 przez xden Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Hamulce sa naprawde kosa, jeszcze jak stalowy oplot zarzucisz to na pewno dadza rade w twoim sprzecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Zacisk możesz założyć jakikolwiek byle by był duży, szukał bym od czegoś cięższego niż mito. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xden Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Mito waży tyle co ktm. Wueska: czterotłoczkowy zacisk brembo z mito nie wystarczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Mito waży tyle co ktm. Wueska: czterotłoczkowy zacisk brembo z mito nie wystarczy? tak samo jak powinien wystarczyc Twoj.. pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xden Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 (edytowane) Nie wiem jak się spisuje mój brembowski zacisk dwutłoczkowy z tarczą 320. Może najpierw faktycznie sprawdzę zamiast kupować. Natomiast koniecznie muszę zakupić jakąś pompę, bo rozwaliłem. Z czego ta pompa? Z mito? Aprilii rs? Jakiejś sportowej 600ki? Edytowane 14 Czerwca 2010 przez xden Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Nie wiem jak się spisuje mój brembowski zacisk dwutłoczkowy z tarczą 320. Może najpierw faktycznie sprawdzę zamiast kupować. Natomiast koniecznie muszę zakupić jakąś pompę, bo rozwaliłem. Z czego ta pompa? Z mito? Aprilii rs? Jakiejś sportowej 600ki? pompa zadziala praktycznie kazda procz chinskich... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xden Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Ma dobrze działać ;) Z dużą dozowalnością. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Dozowalność rzecz subiektywna, zestaw jak wyżej ale na "gumiakach" oplot redukuje wyczucie progu działania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xden Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Pompę brembo z mito pod zacisk czterotłoczkowy z zewnętrznym zbiorniczkiem mogę mieć za 80zł. Wyrobi? Wejdzie na grubą kierę magury ;)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 A nie podpasuje tarcza z LC4 Supermoto? W supermociaku jest 320 mm i zacisk 4 tloczki Brembo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xden Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Tu jest schemat, jak duke I ma to rozwiązane: http://ktmworld.com/ktm_oem_parts_schemati...normalBackUrl=1 U mnie jest ta sama piasta z przodu, czyli potrzebuję magicznego adaptera - część nr 10 (pewnie z 500zł) i samej tarczy z duke'a (drugie 500zł). Dlatego raczej dam do wycięcia adapter pod tarczę 320mm ze ściga i będzie to samo za 1/10 ceny. Jeśli prawię herezje, to proszę o sprostowanie ;) Co z tą pompą? Może być z mito? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.