Skocz do zawartości

Jakie wasze MZ osiągają prędkości maksymalne


Opals
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Moja na chwilę obecną idzie 120km/h ale wczesniej tzn. Jak była po remoncie to wskazówka zatrzymała się na ograniczniku...więc moge powiedziec że ok 145km/h to śmiało szła...Jak widac gdy trafisz na dobry egzemplarz to śmiga. Sprawdzałem z GS 500E i Pomiar jest identyczny zaroowno przy 20 jak i 100.Wyżej nie sprawdzałem bo wolałem się skupić na drodze :)

 

Pozdraviam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj wiem jaki mam prędkościomierz więc nie mów mi że wiesz lepiej niż ja ...:/

Licznika nie przekroczyłem ale mam dwie podpórki: 0km i ~150km. Specjalnie wyszedłem przed dom żeby sprawdzić....być może nie jest to oryginalny licznik od tego egzemplarza ale z tego co wiem to wszystkie ET-ki mają taki sam tylko z jedną podpórka...Jedno wiem na 100% że pokazuje jak w japońcach więc jest dokładny.

 

Pozdraviam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
Szkoda silnika

popieram

ja mam etz 250 i z kuframi na obwodnicy jechałem 110 wiem ze poszła by wiecej ale stwierdziłem że nie warto bo szkoda silnika. mz to nie jest motocykl wyczynowy. według mnie to jest motorek do miłej jazdy turystycznej. jak kogos stać to spoko niech jeździ z V-MAX ale ja nie zamierzam :)

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja pierwsza etz 251 ( a mialem ich 3 ;) ) zamykała zegar :twisted: - miała naprawde zajebisty silnik - na 3 biegu po dobrym strzale z klamy robiła zrywki jak mojego kumpla na 2 :P. Niestety po tyg jak ją sprzedałem to koleś urwał jej korbowód :cry: -mam nawet go jeszcze w garażu bo sam mu potem naprawialem silnik - ale po naprawie nie byl to ten sam motor ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam,

ja tez moze cos napisze na ten temat.

Moja mz etz 250 pozwolila sie na prostej rozpedzic do 135 km/h - przynajmniej tak to wygladlo na predkosciomierzu. Obrotomierz tez przeklamuje (przynajmniej u mnie) w okolicach 5 tys zostaje mimo ze ja przyspieszam. Tak normalnie to ciagne miedzy 100 a 110 i mnie to sie podoba. Chociaz slyszalem ze ktos jechal etka powyzej 150 ale chyba byla po zmianie zebatki, wiec powoli na dlugiej prostej w koncu przekroczyl to 150. Mi zycie mile, a i sprzetu szkoda.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chociaz slyszalem ze ktos jechal etka powyzej 150 ale chyba byla po zmianie zebatki' date='[/quote']

 

Ja w 250 sprawdzałem zębatki od 17 do 21. Nie wierze w osiągięcie prędkości 150km/h chyba że z wielkiej góry.

Najlepszy efekt dawała zębatka 19 lub 18 zębów. Większe powodują problemy z osągnięciem prędkości maksymalnej i "mulenie" pod wiatr. Mniejsze stwarzają ryzyko "przekręcenia" silnika na ostatnim biegu.

 

 

Zawsze wstawiam w MZ mniejszą zębatke bo jeżdże po miescie i w lekkim terenie.

W poniedziałek zmieniłem zębatke w etz 150. 15 zębów zamiast 16. Dzisiaj 30km test.

To mi sie podoba przyspieszenie na 5 biegu od 50km/h. Wyprzedziłem za jednym razem trzy samochody wleczące sie 75km/h (oczywiście poza miastem). Elastyczność zdecydowanie sie poprawiła.

 

Wadą jest podniesienie obrotów prędkość "użytkowa" spadła do 90km/h (maksymalna 105 sprawdzona 5 razy, to morderstwo dla silnika) ale przy moim stylu jazdy to nie ma znaczenia. Liczy sie przyspieszenie i elastyczność. :-D :-D :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...