swiezak90 Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 Właśnie próbowałem to jakoś estetycznie spawnąć ale raz że wygląda nie bardzo..a dwa i tak puścił spaw przy mocnej jeździe...:) Prędzej czy później (przypływ gotówki) mam zamiar go wymienić tylko chodzi żeby teraz chociaż na jakiś czas to poprawić.. Troche szpeci..i jest sporo głośniejszy...:) A gdyby w ogóle wyciągnąć ta środkową część...? Tylko jeszcze żebym wiedział jak...:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 Jak wyciągniesz środek to będzie chodził jak stara k..... . Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiezak90 Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Czyli jasne...wymiana tłumika. Po wypłacie się coś zakupi..;) Teraz tak zacząłem pisać w tym temacie ponieważ miałem (tzn. mam) podobne objawy w moto jak założyciel tematu z tym że u mnie motorek zdycha na 4 biegu i szarpie niby chce jechać ale nie może:/ Wczoraj spróbowałem zakryć wloty powietrza tak jak było opisywane wcześniej mniej więcej na 3/4 i co się okazało. Że moto teraz idzie bardzo fajnie pracuje równo na każdym biegu problem zginął:)...czyli wnioskuję (zresztą tak jak to było również wcześniej wspomniane) iż jest zbyt uboga mieszanka paliwa. I teraz tak...nie mam za bardzo czasu i pieniążków żeby teraz oddać go do serwisu i moje pytanie czy można jakiś czas latać z zakrytymi wlotami powietrza???Czy może to mieć jakieś gorsze nie przyjemne skutki??? W ogóle czy wystarczy regulacja gaźników tzn składu mieszanki (nie wiem czy to jest to samo) i czy może dałbym sobie sam rade żeby to naprawić. Z tego co wyczytałem tu i tam w różnych tematach to żeby ustawić skład mieszanki wystarczy wkręcić/wykręcić śrubkę. Ale gdzie ona jest w którą stronę itd to nie mam pojęcia. Czy może w mojej sytuacji (jestem nowicjuszem w świecie dwóch kółek;P) lepiej oddać go fachowcom do serwisu? Będę wdzięczny za podpowiedzi. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly127 Opublikowano 12 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 Czyli jasne...wymiana tłumika. Po wypłacie się coś zakupi..;) Teraz tak zacząłem pisać w tym temacie ponieważ miałem (tzn. mam) podobne objawy w moto jak założyciel tematu z tym że u mnie motorek zdycha na 4 biegu i szarpie niby chce jechać ale nie może:/ Wczoraj spróbowałem zakryć wloty powietrza tak jak było opisywane wcześniej mniej więcej na 3/4 i co się okazało. Że moto teraz idzie bardzo fajnie pracuje równo na każdym biegu problem zginął:)...czyli wnioskuję (zresztą tak jak to było również wcześniej wspomniane) iż jest zbyt uboga mieszanka paliwa. I teraz tak...nie mam za bardzo czasu i pieniążków żeby teraz oddać go do serwisu i moje pytanie czy można jakiś czas latać z zakrytymi wlotami powietrza???Czy może to mieć jakieś gorsze nie przyjemne skutki??? W ogóle czy wystarczy regulacja gaźników tzn składu mieszanki (nie wiem czy to jest to samo) i czy może dałbym sobie sam rade żeby to naprawić. Z tego co wyczytałem tu i tam w różnych tematach to żeby ustawić skład mieszanki wystarczy wkręcić/wykręcić śrubkę. Ale gdzie ona jest w którą stronę itd to nie mam pojęcia. Czy może w mojej sytuacji (jestem nowicjuszem w świecie dwóch kółek;P) lepiej oddać go fachowcom do serwisu? Będę wdzięczny za podpowiedzi. Pozdrawiam Witam . Czyli mamy ten sam problem . Ja narazie jezdze na zakrytych wlotach ale kiedyś w końcu trzeba to zrobić . Pytanie tylko czy napewno to chodzi o skład mieszanki paliwowo powietrznej , bo jeśli by tak było to dlaczego na pierwszych biegach 1,2 idzie ok a póżniej już nie to mnie zawsze zastanawia . Jeśli chodzi o regulacje to lepiej samemu nie ruszać bo można jeszcze pogorszyć . Pamietam jak w dużych Fiatach albo Maluchach wymieniało się gażniki to fabrycznie lub nawet po regenracji dysza od składu mieszanki była plombowana aby nią nie kręcić jeśli się kręciło to traciło się gwrancję . Może nie powinienem dawać takiego przykłądu i porównania ale myśle że trochę prawdy w tym jest że tylko mechanik wie w którą stronę pokręcić , teraz to chyba w ogóle takie regulacje przeprowadza się odrazu z analizatorem spalin , aczkolwiek może się myle . Tak czy inaczej ja sam raczej tego nie bedę ruszał bo jeśli dobrze myślę to we wszystkich czterech gażnikach trzeba ten skałd wyregulować . Niech się wypowiedzą modrzejsi . Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 Niekiedy trzeba bardziej się namotać niż tylko pokręcić śrubką. Potem synchro. Jak schodzi Ci z obrotów po przygazówce? Wolno? Szybko? Jaki masz filtr powietrza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiezak90 Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 No tak...:) prawie jedziemy na tym samym wózku..prawie bo u mnie na 3biegu też normalnie szedł dopiero od 4 zdycha. Zapytałem z ciekawości...o te regulacje... Na penwo pod koniec miesiąca zawitam w serwisie bo teraz słabo z kasą ale czy do tego momentu mogę sobie latać z zakrytymi wlotami..to mnie ciekawi. Wiesz z opinii innych osób na forum...innego wyjścia chyba nie ma skoro zakrycie wlotów i zmniejszenie dawki powietrza pomaga a nawet niweluje problem to co więcej szukać..sam nie wiem. Mam nadzieje że regulacja i synchro gaźników rozwiąże problem na dobre. Do toowdie Jak schodzi z obrótów...raczej normalnie..na pewno nie wolno...jakoś bardzo szybko też nie. Podczas jazdy też normalnie...przy redukcjach czasem na 4 przy zwalnianiu delikatnie strzelał z tłumika. A gdy zakryłem wloty jest "bajka":) idzie elegancko nie przerywa nie szarpie na 4 ciągnie praktycznie od 60km/h do 180km/h bez problemu. Nie ma mowy o żadnym strzale (przynajmniej do tej pory nie zauważyłem:p) Filtr mam nowy wymieniałem jakiś miesiąc temu może nawet nie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarknesSerafin Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 Powiem tak... tylko się przeżegnać... Sam mam zx6r i na prawe wiele z nią przeszedłem. Nie wkręca się wam? dwa sposoby, zacznijcie od łatwiejszego. Wymieńcie filtr paliwa, co z tego żę wygląda dobrze. Na postoju będzie chodzić jak bajka ale jak ruszycie pobór paliwa się zwiększy a pompka nie nadąrzy podawać do gaźników, w momencie skończenia paliwa w gaźnikach moto zaczyna przebierać, jeśli przytkacie mu doloty silnik będzie zasysał przez komory pływakowe przez co szybciej doleci paliwo. To była pierwsza opcja. Drugą to po prostu zbyt uboga mieszanka paliwowo powietrzna. Zerknijcie w serwisówkę dla tego modelu kawy z 96r śruba regulacji obrotów wynosi 2 obroty, moto z czasem potrzebuje większej dawki więc wykręcenie na 2,25 obortu nie zakłóci pracy może jednak źle przepalać dawki, to już zobaczycie po świecy. Kawa ZX6R to jeden z motocykli który bez problemu chodzi bez filtra powietrza przez co nie musicie składać moto aby sprawdzić czy dawki macie odpowiednie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 skoro dobrze schodzi z obrotów to iglica w górę, śruba od składu nie jest panaceum na wszystko - w zasadzie działa na wolnych obrotach, i przejściu na średnie, oraz przy zamknięciu przepustnicy. Pewnie jest założony przelot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Tak jest, iglice w gore o zabek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiezak90 Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Okej...dzięki wszystkim za pomocne odpowiedzi... Więc trzeba coś z tym zrobić. Teraz tak...może zacznę od takiego pytania czy warto samemu próbować sił z tą iglicą jeśli jestem świeżakiem??? Z drugiej strony chciałbym się nauczyć... nie chce należeć do tej grupy motocyklistów którzy tylko jeżdżą a na prawdę nic nie wiedzą o moto i wszystko załatwiają w serwisie (bez urazy do takich ludzi). Gdyby to nie było jakoś strasznie mocno skomplikowane a znalazła by się jakaś życzliwa osoba:) z chęcią pomocy młodszemu koledze i mogła mi jakoś dokładnie opisać co i jak i gdzie z tą iglicą a nawet śrubą od składu mieszanki (co trzeba rozebrać żeby się dostać do tego gdzie szukać itp.) To byłbym bardzo wdzięczny...o ile oczywiście jest sens i szansa że sam sobie poradzę. Powiedzmy że nie sam bo z osobą która jest mechanikiem ale z silnikami motocyklowymi nie miała styczności;) (nie za duża pomoc ale we dwóch zawsze raźniej). pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Musisz sciagnac serwisowke do tego motocykla i pracowac z jej pomoca. Sama zmiana polozenia iglic nie jest problemem - odkrecasz gorne pokrywki gaznikow, podnosisz calosc z przepustnicami podcisnieniowymi i przekladasz iglice o rowek nizej na regulacji. Wowczas iglica bedzie ustawiona wyzej w stosunku do dyszy rozpylacza i wzbogacisz mieszanke na srednich obrotach. Zeby to wszystko zrobic i nic nie pokrecic warto miec serwisowke z obrazkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.