grucha87 Opublikowano 5 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 A i teraz jeszcze doszędł nowy obiaw !mianowicie gdy zostawie motor na wolnych obrotach ok. 40s. to pochodzi chwile i gaśnie może to doprowadzi do diagnozy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Tak jak już pisałem wyżej, przerabiałem to samo w silniku 125 i winien był gaźnik, a raczej jego regulacja. Więc zrób tak jak pisałem wyżej i daj znać. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Zaraz, zaraz, czy jak robiles moj test z wtryskiwaniem carb cleanera w uklad wolnych to czy miales chmurke tego srodka wydostajaca sie z otworkow w gardzieli gaznika ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 6 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 Wydostawała się piana! co do regulacji mieszanki do jest jezsszcze regulacja pompki przyśpieszającej a to chyba musi się zgrac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 Piana ? To powinna byc chmurka rozpylonego carb cleanera. A jaki srodek tam wpusciles ? Sprawdzales przelot samej dyszy wolnych obrotow ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 6 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 Środek taki jak mówisz wpuściłem! sprawdzałem kompresorem :) dysze przelot jest! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 Jaki to gaznik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 7 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Gaźnik keihin Zrobiłem jeszcze coś takiego ze odłończyłem na wtyczce ten kabel co wychodzi z gażnika od (czujnika przepustnicy chyba to tak sie nazywa) i po przegazowaniu moto silnik chodzi tak samo a tak chyba nie powinno być! i pytanko w jakiej pozycji standartowo jest ustawiony ten czujnik? może tu trkwi problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 A to jest b.prawdopodobne. Niestety nie znam tego moto , wiec jedyna droga to zciagnac serwisowke i sprawdzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 8 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Ale co i jak sprawdzić? serwisówke mam od yz 450 ale tam pisze tylko żeby nie wyciagać czujnika przepsutnicy chyba ze sie go zmienia na nowy i kaplica! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 A ja sobie daję uciąć coś swojego, że musi być coś takiego w Twojej serwisówce jak ustawianie TPSU. Poszukaj dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 8 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 (edytowane) Pisze tak: Do not loosen the screws (TPS(throttle position sensor))1 except when changing the TPS (throttle position semsor) due to failure because it will cause a drop in engine performence. I tylko tyle jest o TPS! Tranzlator pl: Nie poluzować śruby (TPS (czujnik położenia przepustnicy)) 1, z wyjątkiem przypadku zmiany TPS (semsor położenia przepustnicy) z powodu awarii, ponieważ spowoduje to spadek osiągów silnika. Edytowane 8 Lipca 2010 przez grucha87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Ziomuś a kiedy łańcuch rozrządu wymieniałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 8 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 W zimie łańcuch był wymieniany! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Czujnik zostaw, w kilku motocyklach go odpinałem i na postoju żadnej różnicy nie było. Powiedz jeszcze raz czy dławi się tylko jak odwiniesz z dolnych obrotów czy w całym zakresie dusi sie przy dodaniu gazu? Jeśli czyściłeś i ustawiłeś gaźnik, przewody paliwa są drożne, bak ma odpowietrzenie, króćce gaźnika są całe, filtr powietrza ok, rozrząd ok to zostaje ci kwestia prądu. Zacznij od modułu i fajki lub cewko fajki zależnie jaki rocznik masz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.