grucha87 Opublikowano 8 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Dusi sie od dołu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 W serwisówce od Hondy CRF 450 jest napisane jak ustawić TPS, fakt trzeba się głębiej wczytać ale jest i u CIebie też musi być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 http://www.yamaha-motor.pl/community/service/manuals.jsp ściągasz sobie oryginalną serwisówke yamahy i strony 588-595 opisuja wszsytko o TPSie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 10 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 no rzeczywiście jest w mojej nic takiego nie było! Mozesz mi powiedzieć w skrocie jak to zrobić Ustawiłem czujnik zgodnie z serwisówką i co inic dalej to samo! Co do modułu bądz cefko fajki to jest wątpliwe chyba żeby to było przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 Jak dla mnie to jest źle ustawiona mieszanka śrubą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Ustaw odpowiednią mieszankę, zmniejsz dawkę paliwa podawaną przez pompkę przyspieszającą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Chłopaki udło mi sie pokombinować z pompką przyśpieszająca za pomocą drucika(czyli ta modyfikacja) i po chyba 100 próbach mianowice maksymalna dawka paliwa skręcenie drucikiem i jazda po czym odrkęcenie śrubki o pół obrotu skręcenie i jazda aż doszłem do momentu gdzie śrubka pompki przyśpieszajacej jest prawie wykęcona ( 2 pełne obroty i wypadnie) i normalnie szok silnik sie nie dławi podczas jazdy na postoju przy gwałtownym dodaniu gazu gaśnie wle podczas jazdy nie jednakże jest jedna wada silnik stracił dość sporo mocy teraz jeździ się jak na 250:)! Po wyjęciu drucika moc wraca i jest to kolosalna różnica ale dławi się i taki pat mam! :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Dla mnie twoja pompka przyspieszajaca jest popsuta, jako ze sam pisales ze sie z niej leje a nie ma wtrysku paliwa, mozliwe ze ma za duzy wydatek przy malych obrotach i zdlawia silnik przy odkreceniu gazu. Jak bym chcial trzymac ten motocykl dluzej to bym podmienil przede wszystkim gaznik z podobnego zeby potwierdzic ze to jest problemem i jezeli to prawda to kupilbym lepsza pompke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 A membranka w pompce cała jest i jest dobrze wsadzona ? Ten popycharz działa bez oporów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Ten popycharz działa bez oporów ? Membranka jest ok! Co to znaczy bez oporów tam jest sprężyna to opór musi być! Nic go nie blokuje bo chyba o to chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.