damiankruszon Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 mam yamahe xs 400 wersja 45 km i mam problem: na zimnym silniku wszystko ok yamaha rwie wszystko jest ok ma moc, po przejechaniu 15-20 kilometrow zaczyna sie dusić dobija tylko podczas jazdy do 4-5 tys obrotów i dalej nie chce iść, w ogóle nie ma sily gdy przestygnie kilkadziesiąt minut znowu wszystko jest ok, wymienilem swiece jednak to nic nie dalo zauważyłem że na prawym garze kopci mocno świece i gdy go tak nagrzeje to jak zdejme fajke z prawego gara to na lewym zapali a gdy zdejme z lewego to na prawym nie chce zapalic ogolnie jak go rozgrzeje to ciezko pali. Co poradzicie myśle o cewce lub o paliwie może z prawego gaznika nie dostaje paliwa, co o tym myslicie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Jak juz pisalem w innym dziale jezeli na czarno to zbyt bogata mieszanka i nalezy wyregulowac gazniki i ja zubozyc. Jezeli na niebiesko to niestety bierze olej i trzeba robic glowice, cylinder, pierscienie, tlok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiankruszon Opublikowano 4 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 witam, wymieniłem filtr i weżyki od paliwa, sprawdzałem ciśnienie w cylindrze przed i po rozgrzaniu podejrzewalem ze puchną tłoki jednak ciśnienie jest te same, co do gażników troche boje sie sam tam pacac, jak moge sprawdzic czy moduł jest sprawny?? myśle jeszcze o cewce, co o tym myślicie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 - moim zdaniem powinieneś obniżyć iglice na sam dół, na 99 % podejrzewam że to rozwiąże problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiankruszon Opublikowano 6 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 jak obniże iglice to automatycznie spadną obroty?? zauważyłem jeszcze jak go rozgrzeje i sie dusi że strzela z tłumika ogniem gdy mu dam pełen gaz a on stoi gdzies przy 4 tys obrotów, a ta iglica jezeli jest za wysoko to wtedy ze za duzo paliwa dostaje?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 mam nadzieje ze masz jhakis serwis w tym Olsztynie. Udaj sie tam i popros o sprawdzenie luzow zaworowych, albo zrob to sam jak wiesz jak ( na obu cylindrach ). Jezeli tam bedzie dobrze to niech sprawdza stan zaworka iglicowego komory plywakowej gaznika w niepracujacym cylindrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.