Skocz do zawartości

sportowy filtr powietrza


losiu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 miesiące temu...

pisałem, pisałem i pisze jeszcze raz

lecz moje teksty idą chyba w las

ależ mi sie zrymowało

choć ja wierszy czytam mało

 

thors, wnioskuję ze za sportowy uważasz filtr powietrza o mniejszych oporach. Teraz sie zastanówcie. Zmniejszając opór powodujecie że wlatuje więcej powietrza, czyli mieszanka uboższa! To nie wpłynie kożystnie na moc. Ja widzę same wady a w zasadzie to tylko jedną, silnik sie bardziej grzeje.

Wiecie kiedy sie zakłada filtry o mniejszym oporze?? Wtedy gdy sie dokonuje w gaźniku przerubek.

Podając silnikowy więcej benzyny należy podać więcej powietrza i dlatego sie wymienia filtry na "sportowe"

Pisząc że wzrost mocy może być przypadkowy chodziło mi o to że jeżeli gaźnik miał z jakiegoś powodu (na przykład) większe dysze to inny filtr może spowodować prawidłowe dobranie proporcji podawanej benzyny do podawanego powietrza.

 

Zastosowanie sportowego filtra (uwaga! dotyczy silnika sprawnego i idealnie wyregulowanego) nigdy nie da wzrostu mocy bez dodatkowych zabiegów.

 

thors > co to jest "mechanika płynow"???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to chyba zrozumiale ze mieszanka ubozeje.Nowe dysze to podstawa.

A jak nie wierzysz w moje słowa to zatkaj filtr szmatami albo plastelina to zobaczysz jaka masz moc.Sadzisz ze to nie obnizy mocy???Tak samo obnizy moc jak mniejszy opor zwiekszy moc.W przyrodzie nic nie ginie

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby to mogło działać trzeba zrobić następujące czynności : wypolerować kanały (dolot i wylot), założyć stożek, przestawić gaźnik żeby mieszanka była bogatsza i założyć sportowy tłumik. I to jest recepta na wzrost mocy !!! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej thors

oboje mamy racje tylko sie nie możemy dogadać

 

proporcja paliwa do powietrza jest w fabryce dobrana IDEALNIE! Zatykając filter obniżamy moc - to jest oczywiste. Zwiększając opór przepływu powietrza zmniejszamy moc ale zmniejszając ten opór nie uzyskamy większej mocy. Chyba że zastosujemy większe dysze aby proporcje pal. - pow. były nadal odpowiednie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z3us

czy ty sie zastanowiłeś co to jest sportowy wydech??

a może my tu muwimy o czterosuwach??

 

W dwusuwie w układzie wydechowym ważne są dwie rzeczy: objętość tłumika + objętość kolanka oraz prawidłowy dyfuzor.

Zmieniając tłumik na inny najczęściej zmieniamy jego objętość. A to powinno sie zmieniać tylko w przypadku gdy zmieniamy kąty otwarcia i zamknięcia poszczególnych okien (czyli po opiłowaniu płaszcza tłoka lub po powiększeniu okien w cylindrze, lub też po wymianie cylindra na inny). Poza tym zmiana objętości wydechu wiąze sie z ponownym regulowaniem kąta wyprzedzenia zapłonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...