MOC Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Szczerze to nie mam juz pomyslow :icon_rolleyes: Moze cos nie tak z pompa oleju... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kielpik1 Opublikowano 23 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 jak już pisałem widać za wypływa olej z wału jak nacisne na kopniak to chyba podaje. :banghead: tez juz nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 To ze wyplywa nie znaczy ze wytwarza odpowiednie cisnienie i ma nominalny wydatek, ale to juz czyste dywagacje :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kielpik1 Opublikowano 23 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 jasne.chyba trzeba jeszcze raz machine rozłożyć i przejrzeć :biggrin: albo na dolniaka wymienić :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kangur_kolczasty Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Może głupie zadam pytanie, ale: czy filtr powietrza jest aby na pewno czysty i drożny?? Sprawdź również stan rurek łączących obudowę filtra z gaźnikami oraz samą obudowę, czy się coś nie przytkało... Sprawdziłbym również drożność kranika, przewodów paliwowych oraz filtru paliwa. Cytuj kangur_kolczasty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 sa dwie mozliwosci - albo bedzie chodzil, albo sie zatrze :) Cos napewno jest przoczone ... bylem tydzien temu m.in. w Gdansku, szkoda ze wczesniej nie wiedzialem to bym zerknal na to. PS. Z tlumikami wszystko gra ? Nie sa pozatykane ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kielpik1 Opublikowano 24 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 no szkoda może by cos się wymisliło.paliwo leci jak z kranu.tak samo się grzeje z filtrem i bez niego.tłumiki mam "puste"chyba że ktos mi kartofla wsadził :biggrin: i sie zatkał.dzisiaj zdjąłem głowice i cylindry.lewy tłok w górnej częśći ma delikatną pojedyńczą ryske prawy też ma to samo ale mniejszą .nie wydaje mi się żeby to było powodem grzania motóra raczej docierania.pierscionki nie zapieczone tulejki tłokowe ładnie chodzą tak samo wał.tak jak piszecie chyba złoże sovieta i albo go zatre albo przejdzie :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.