Skocz do zawartości

DNIEPR-przyczyny przegrzewania silnika????jeszcze raz


kielpik1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Może głupie zadam pytanie, ale: czy filtr powietrza jest aby na pewno czysty i drożny?? Sprawdź również stan rurek łączących obudowę filtra z gaźnikami oraz samą obudowę, czy się coś nie przytkało... Sprawdziłbym również drożność kranika, przewodów paliwowych oraz filtru paliwa.

kangur_kolczasty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no szkoda może by cos się wymisliło.paliwo leci jak z kranu.tak samo się grzeje z filtrem i bez niego.tłumiki mam "puste"chyba że ktos mi kartofla wsadził :biggrin: i sie zatkał.dzisiaj zdjąłem głowice i cylindry.lewy tłok w górnej częśći ma delikatną pojedyńczą ryske prawy też ma to samo ale mniejszą .nie wydaje mi się żeby to było powodem grzania motóra raczej docierania.pierscionki nie zapieczone tulejki tłokowe ładnie chodzą tak samo wał.tak jak piszecie chyba złoże sovieta i albo go zatre albo przejdzie :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...