lukas90MX Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 (edytowane) Witam. Od pewnego czasu- stało się to nagle ;) - mój exc200 nie chce wchodzić na wysokie obroty. Od dołu idzie elegancko, i od pewnego momentu zaczyna się jakby dusić. Jakby coś go blokowało. Nie przerywa, nie pierdzi itp, tylko się dusi.. Ciężko to opisać.. Na "luzie" wszystko jest ok i normalnie wchodzi na obroty.. Co może być tego przyczyną?? Dodam, że zmieniałem świecę, ściągałem filt powietrza, tłumik, niedawno czyściłem gaźnik (tzn kilka miesięcy temu ale mało jeżdzę) Z tłokiem to raczej problemy nie są prawda? Bo wtedy nie miałby mocy, a on do pewnych obrotów chodzi dobrze. Może regulacja gaźnika? coś z elektryką, zapłonem? Edytowane 29 Maja 2010 przez lukas90MX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 Dla pewności wyczyść gaźnik jeszcze dokładnie i ustaw go według serwisowki, tak samo wyczyść porządnie filtr i nasącz go olejem poprawnie, możesz zajrzeć do zaworu wydechowego jak działa ( czy nie ma oporów, nie zacina się) czy w ogóle działa. A tłok to w ogóle kiedy wymieniałeś i ile ma nalatane ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas90MX Opublikowano 29 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 (edytowane) Z chęcia ustawiłbym porządnie gaźnik, ale nie mam żadnej serwisówki.. Filt jest raczej czysty i dobrze nasączony (a bez filtra dzieje się to samo więc chyba nie jego wina ?) I teraz pytanie- jak sprawdzić, czy zawór wydechowy działa poprawnie ? (nawet nie wiem o co chodzi mówiąc zawór wydechowy) Motor mam ok 9 miesięcy i tłoka nie wymieniałem. Tylko ja jeżdzę raz w tygodniu na weekendy więc dużo kilometrów nie nabijam i nie szaleje po torach itp. Edytowane 29 Maja 2010 przez lukas90MX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 A zawór wydechowy masz sterowany jakimś mechanizmem odśrodkowym czy elektrycznie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Który rok tego kata? Ja jednak bym obstawiał na tłok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas90MX Opublikowano 30 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 no mówię, że nie wiem nawet gdzie ten zawór wydechowy się znajduje.. I czy w ogóle takie coś jest w Ktmie?? Jest to 2000 rok.. hmm tłok mówisz?.. Wiem, że różne objawy tego mogą być, ale w poprzednim motorku jak mi pierścienie popękały to na wysokie obroty wchodził, ale na niskich w ogóle nie trzymał.. Czy miałby w ogóle moc jakby coś z tłokiem było? Bo nie mam nawet za bardzo czasu na rozbieranie go, więc nie chcę od razu przechodzić do sprawdzenia tłoka.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 A zawór wydechowy masz sterowany jakimś mechanizmem odśrodkowym czy elektrycznie? Mechanizm odśrodkowy. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Myśle, że to nie jest wina tłoka, tak jak piszą wyczyść gaźnik i filtr powietrza, jak byś mógł to sprawdź jakie masz w nim dysze i jaki jest symbol na iglicy i napisz :bigrazz: bo też borykam się z regulacją w moim kacie i chciałbym porównać ustawienia. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas90MX Opublikowano 30 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 narazie się nie zabiorę za rozbieranie (nawet za czyszczenie gaznika) z powodu braku czasu.. A co do regulacji gaznika- masz moze jakąś serwisokwe czy cos z czego mozna go dobrze wyregulowac ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Nosz kurde wszystko podać na tacy :icon_twisted: choćby tutaj Zajrzyj pod pokrywę cylindra od strony przedniego kola, czy wszystko tam śmiga bez zacięć. Tam jest wspomniany zawór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas90MX Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 (edytowane) zrobione.. Wszystko co możliwe zrobiłem a to rzeczywiście chodziło o ten zawór.. Tzn zrobiłem kiedyś tak, że dokręciłem tą śrubkę (na zdjęciu zaznaczoną strzałką) bo leciał z niej olej- to myślę sobie- trzeba dokręcić :bigrazz: A ta śrubka jest odpowiedzialna za zawór wydechowy tak?? Bo ten zawór to jest to całe w środku tam gdize ta zielona uszczelka tak? Możecie napisać przy okazji jak on działa? Tak z mojej ciekawości.. Bo jak patrzyłem to się nie ruszał w ogóle, dopiero jak odkręciłem tą śrubkę to zaczął "chodzić" .. heh.. tzn dwie śrubki, bo z drugiej strony też.. a właśnie. ten zawór to z jednej strony czy dwóch jest? ZDJĘCIE Edytowane 14 Czerwca 2010 przez lukas90MX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 a właśnie. ten zawór to z jednej strony czy dwóch jest? Z dwóch. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 te śrubki mają role oski tego zaworu jesli je dokrecisz to nie bedzie chodził.Zawór jest napedzany z silnika takim bolcem.Nie wiem na jakiej zasadzie działa to w silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 te śrubki mają role oski tego zaworu jesli je dokrecisz to nie bedzie chodził.Zawór jest napedzany z silnika takim bolcem.Nie wiem na jakiej zasadzie działa to w silniku. Tam jest mechanizm odśrodkowy który popycha ten bolec. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas90MX Opublikowano 18 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 A jest jakieś konkretne serwisowe ustawienie tego zaworu? Bo teraz mam odkręcone te śrubki na maksa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.