Skocz do zawartości

lukas90MX

Forumowicze
  • Postów

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O lukas90MX

  • Urodziny 12/29/1990

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław

Osobiste

  • Motocykl
    KTM EXC 450
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4705717
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia lukas90MX

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Panowie mogę sobie pozwolić na wrzucenie kilku linków do aukcji, które znalazłem? Po głowie chodzi mi ten dragstar: http://otomoto.pl/oferta/yamaha-xvs-dragstar-650-ID6y6Fsw.html Widzę, że na otomoto stoi już 2 tygodnie. Myślicie, że to długo? Nie orientuję się, czy ciężko jest sprzedać taki motocykl i mam podejrzenia. Oczywiście właściciel mówi, że wszystko jest ok. Mam po niego ok. 300km dlatego nie chciałbym się zawieźć, jest jeszcze kilka innych ciekawych ogłoszeń.
  2. Witam! Planuję (a właściwie w imieniu ojca) zakup pierwszego poważnego choppera czy cruisera. Jeżdzę tylko motocyklami enduro i o tych maszynach nie mam pojęcia więc byłbym bardzo wdzięczny za pomoc. Pierwsza kwestia to wymiary- ojciec ma ok 160cm wzrostu więc motocykl nie może być za dużych gabarytów żeby był wygodny. Przymierzał się tylko do yamahy drag star 650 i bardzo mu przypadła do gustu. Na uwadze mamy głównie dwa sprzęty- shadow 750 i drag star 650. Wiem, że w internecie nie brakuje porównań tych dwóch motocykli, ale co temat to inne opinie. Wiadomo- jednemu przypasuje honda, innemu yamaha. Myślę, że trasy będą krótkie- raczej dla relaksu niedaleko domu, ale też czasem 100-200km, nie więcej. Jak wspominałem- nie znam się na tego typu motocyklach i przeglądając aukcje mogę się sugerować tylko wyglądem. Jest firma, która ma kilkadziesiąt chopperów na sprzedaż, ale chyba skupię się tylko na ofertach prywatnych z wiadomych powodów. Co do ceny- planuję maks. 11-12tys. Liczę na zainteresowanie z waszej strony ;)
  3. Document Reference Number: 9127 845 6345 A nie wiem.. trochę ich duzo..
  4. Witam. Czy może mi ktoś powiedzieć, czy z takimi dokumentami+umowa kupna zarejestruję bez problemu motor? :
  5. A jest jakieś konkretne serwisowe ustawienie tego zaworu? Bo teraz mam odkręcone te śrubki na maksa.
  6. zrobione.. Wszystko co możliwe zrobiłem a to rzeczywiście chodziło o ten zawór.. Tzn zrobiłem kiedyś tak, że dokręciłem tą śrubkę (na zdjęciu zaznaczoną strzałką) bo leciał z niej olej- to myślę sobie- trzeba dokręcić :bigrazz: A ta śrubka jest odpowiedzialna za zawór wydechowy tak?? Bo ten zawór to jest to całe w środku tam gdize ta zielona uszczelka tak? Możecie napisać przy okazji jak on działa? Tak z mojej ciekawości.. Bo jak patrzyłem to się nie ruszał w ogóle, dopiero jak odkręciłem tą śrubkę to zaczął "chodzić" .. heh.. tzn dwie śrubki, bo z drugiej strony też.. a właśnie. ten zawór to z jednej strony czy dwóch jest? ZDJĘCIE
  7. narazie się nie zabiorę za rozbieranie (nawet za czyszczenie gaznika) z powodu braku czasu.. A co do regulacji gaznika- masz moze jakąś serwisokwe czy cos z czego mozna go dobrze wyregulowac ??
  8. no mówię, że nie wiem nawet gdzie ten zawór wydechowy się znajduje.. I czy w ogóle takie coś jest w Ktmie?? Jest to 2000 rok.. hmm tłok mówisz?.. Wiem, że różne objawy tego mogą być, ale w poprzednim motorku jak mi pierścienie popękały to na wysokie obroty wchodził, ale na niskich w ogóle nie trzymał.. Czy miałby w ogóle moc jakby coś z tłokiem było? Bo nie mam nawet za bardzo czasu na rozbieranie go, więc nie chcę od razu przechodzić do sprawdzenia tłoka..
  9. Z chęcia ustawiłbym porządnie gaźnik, ale nie mam żadnej serwisówki.. Filt jest raczej czysty i dobrze nasączony (a bez filtra dzieje się to samo więc chyba nie jego wina ?) I teraz pytanie- jak sprawdzić, czy zawór wydechowy działa poprawnie ? (nawet nie wiem o co chodzi mówiąc zawór wydechowy) Motor mam ok 9 miesięcy i tłoka nie wymieniałem. Tylko ja jeżdzę raz w tygodniu na weekendy więc dużo kilometrów nie nabijam i nie szaleje po torach itp.
  10. Witam. Od pewnego czasu- stało się to nagle ;) - mój exc200 nie chce wchodzić na wysokie obroty. Od dołu idzie elegancko, i od pewnego momentu zaczyna się jakby dusić. Jakby coś go blokowało. Nie przerywa, nie pierdzi itp, tylko się dusi.. Ciężko to opisać.. Na "luzie" wszystko jest ok i normalnie wchodzi na obroty.. Co może być tego przyczyną?? Dodam, że zmieniałem świecę, ściągałem filt powietrza, tłumik, niedawno czyściłem gaźnik (tzn kilka miesięcy temu ale mało jeżdzę) Z tłokiem to raczej problemy nie są prawda? Bo wtedy nie miałby mocy, a on do pewnych obrotów chodzi dobrze. Może regulacja gaźnika? coś z elektryką, zapłonem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...