seba13 Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 Witam . Widac uważnie czytacie ;) . Autor tematu juz na samym początku zaznaczył że założył dużo cięższy tłok kuty. Skoro wyczuł to w ręku to niezła cegła w porównaniu z poprzednim . Załozy tłok zalecany przez producenta i nadmierne wibracja ustąpią. Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Teraz trzeba wyważyć wał można to zrobić w domu jak opisuje T. Sałek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xden Opublikowano 30 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Jak powszechnie (mi) wiadomo, seryjne 540sxc jeździ jak exc 450 z workiem ziemniaków na kierownicy ;) Po zmianie tłoka z d=95 na d=101 i kilku pierdół moto odżyło. Zaczęło mieć sens. Bezcelowe jest wracanie do starych ustawień. Ponadto szkoda forsy. W moto siedzi kuty wossner. Wymienię napęd w najbliższym czasie i sytuacja powinna się trochę poprawić (helmuty twierdzą, że tak będzie). Ponadto używanie moich zębatek 13/48 na asfalcie mija się z celem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba13 Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 witam. Oczywiście że mozna to wyważyć chociażby w domu. Ale i tak nie będzie dobrze , po zmianie tłoka na większy + sportowy rozrząd , zmienia sie to co w komorze spalania sie dzieje a to też ma wpływ na wyważenie układu. Tak czy inaczej watro to wyważyć , bo silnik takich wibracjo długo nie przeżyje i w końcu coś 'ważnego ' się urwie . Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xden Opublikowano 1 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Teorii na ten temat już chyba wystarczy, za jakiś miesiąc (po sesji) rozbiorę silnik i spróbuję wyważyć układ tłok-korba-wał. Temat do zamknięcia. Dzięki wszystkim za pomoc i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.