Skocz do zawartości

WOJNA!!! Wibracje KTM LC4 - bez wałka...


xden
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam .

Widac uważnie czytacie ;) . Autor tematu juz na samym początku zaznaczył że założył dużo cięższy tłok kuty. Skoro wyczuł to w ręku to niezła cegła w porównaniu z poprzednim .

 

Załozy tłok zalecany przez producenta i nadmierne wibracja ustąpią.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak powszechnie (mi) wiadomo, seryjne 540sxc jeździ jak exc 450 z workiem ziemniaków na kierownicy ;)

Po zmianie tłoka z d=95 na d=101 i kilku pierdół moto odżyło. Zaczęło mieć sens. Bezcelowe jest wracanie do starych ustawień.

Ponadto szkoda forsy. W moto siedzi kuty wossner.

Wymienię napęd w najbliższym czasie i sytuacja powinna się trochę poprawić (helmuty twierdzą, że tak będzie). Ponadto używanie moich zębatek 13/48 na asfalcie mija się z celem.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.

Oczywiście że mozna to wyważyć chociażby w domu. Ale i tak nie będzie dobrze , po zmianie tłoka na większy + sportowy rozrząd , zmienia sie to co w komorze spalania sie dzieje a to też ma wpływ na wyważenie układu.

Tak czy inaczej watro to wyważyć , bo silnik takich wibracjo długo nie przeżyje i w końcu coś 'ważnego ' się urwie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...