Piotrek992 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 A jak wam się widzi stara XJ (51J, 3KM, 1984-1991 ) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 A jak wam się widzi stara XJ (51J, 3KM, 1984-1991 ) ? Nie widzi :biggrin: Popraw wiek w profilu. Chyba,że naprawdę masz 13 latek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 na na pierwsze moto wzialem xt, duze single sa naprawde fajne i nie wiem czy nie wroce kiedys do takich, rozgldales sie za xt/xtz dr 650/750(to juz naprawde spore moto). Moglbys tez poszukac freewinda albo hondy SLR. http://moto.allegro.pl/item1067505657_hond...650_single.html tutaj masz przykladowego SLR, lekki a przy tym troche wyższy od 100% szosowych motocykli, a niska moc jest tylko na papierze po mieście na singlu naprawde fajnie sie jezdzi i jakiegos szutra zawsze mozna zaliczyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek992 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Hmm... Zacny motocykl... Ale raczej nie na moj gust, chociaz calkiem skreslal go nie bede... Wole raczej turystyczne enduro typu XTZ 750, Transalp jezeli juz mowa o tym gatunku... Nikt nie wspomnial o Suzuki VX800. Silnik od intruza lekko zmodyfikowany, rowniez rama, ponadczasowy wyglad, dosc niskie spalanie, duzy moment obrotowy, wal kardana, dosyc duzy motocykl... Wydaje mi sie ze robiony specjalnie pode mnie... ;) Mysle ze nie mialbym problemow z jego eksploatacja... W okolicy gosc ma takiego, wiec sprobuje sie przymierzyc... Co myslicie o tym moto ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Całkiem fajne moto. Trochę chopperowa charakterystyka prowadzenia i dość słabe hamulce przy tej masie. Kumpel ma takiego i też będzie miał ponad 190 cm wzrostu. Założył na gmole spacerówki i było idealnie, a i z nogami na podnóżkach nie narzekał. Niestety dość mały wybór tego modelu i zdezelowane egzemplarze trochę zniechęcają. Ale jeśli trafisz na zdrową sztukę będziesz długo cieszył się jazdą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek992 Opublikowano 11 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 A jeszcze przewinął mi się nieraz Suzuki GSX 400 E ( lata '80 ). Dla formalności jeszcze może ktoś się wypowie o tym motorku... :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek992 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Fajna wydaje mi sie Yamaha XT600 Tenere z poczatku lat '90. Duza, w miare mocna i ekonomiczna, singiel, czyli wydaje sie ze takze w miare tania w eksploatacji. Co myslicie o tym moto ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart3q Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Myślałeś o xj 600 3km, nie rozumiem dlaczego CI go odradzili, być może z niewiedzy o tym modelu lub sugerowali się jego wiekiem. Te xj 600 stre były mocniejsze od diversionów, dużo przyjemniej się na nich jeździ no i są troszkę większe. Ogólnie są lepsze od wersji diversion. Do tego to dość trwałe maszyny, poczytaj sobie o nich. Jeśli trafisz na sztukę w dobrym stanie to brałbym ją bez wachania. Wiadomo, trzeba uważać na stan w jakim się kupuje, ale rocznik niech Cię nie odstrasza. Pozdrawiam Cytuj http://www.apanonar.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek992 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 A jak ze spalaniem i częściami ? :icon_eek: W sumie to lepsza byłaby XJ 900... Wał kardana, pali tyle samo, a zawsze to zapas mocy i miejsca... ^^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 ...i dodatkowe kilkadziesiąt kg. ja po paru latach jazdy mam plan na następną maszynę: będzie lżejsza co najmniej o 1/5 jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 . ja po paru latach jazdy mam plan na następną maszynę: będzie lżejsza co najmniej o 1/5 jsz Poważnie? Ale jak moto lżejsze to potrafi latac po całej drodze jak ostro wieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek992 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 (edytowane) Tak poczytałem trochę i stwierdziłem, że najlepiej jednak będzie chyba szukać coś ze starszych XJ 600 ( 84-92 )... Spalanie 4,5-7l/100km, dość duża, mocna i trwała... To właśnie przemawia za nią... Myśle, że za około 4k znajdzie się już zadbana sztuka... Przy okazji zostało by troche kapuchy na jakie rękawiczki i lepszy kask... ^^ Edytowane 15 Czerwca 2010 przez Piotrek992 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Poważnie? Ale jak moto lżejsze to potrafi latac po całej drodze jak ostro wieje. ale nie masz raczej wątpliwości, że lżejszą maszynę łatwiej się prowadzi/ przerzuca w winklach? albo manewruje na parkingu? tak więc biorąc pod uwagę Twoje "przeciw" (aż tak to wieje mi może raz do roku...) i moje "za" - nadal twierdzę, że lżejszym generalnie fajniej się jeździ :icon_mrgreen: jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek992 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 A ja rowniez mysle, ze ciezszym motocyklem duzo lepiej sie jezdzi... Na razie moje doswiadczenia sa niezbyt duze ale wystarczajace zeby to stwierdzic... Do ciezkiego motocykla nalezy sie wg. mnie po prostu przyzwyczaic... Kolega ma racje, ze lekkie moto chodzi po calej ulicy przy nawet nieduzych podmuchach wiatru, czego nieraz doswiadczylem na wlasnej skorze... ;) Poza tym ciezki motocykl wysmienicie trzyma sie asfaltu i jest mniej podatny na obciazenia... Taka jest moja opinia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kko Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Zależy gdzie będziesz więcej jeździł - asfalt czy lekki off. Czym lżejszy moto, tym więcej można nim poszaleć po terenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.