theodor. Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 i znowu kilka storn o rzeczy oczywistej :icon_rolleyes: Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Saul Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Witam, A ja mam pytanie co do podnóżka zewnętrznego. Czy noga, palce powinny przylegać do motocykla, czy raczej stopa powinna byc kierowana "prostopadle" do motocykla?http://www.cars-images.com/images/wallpapers-moto-gp-1024.jpg Na tym zdjęciu pierwszy pan, odchyla stopę, drugi nie. O co w tym chodzi? Jeszcze jedno zdjęcie, noga przylega http://image.sportrider.com/f/25664393/Sepang%20MotoGP%20practice%20results%20-%20Honda's%20Dani%20Pedrosa%20ended%20up%20third.jpg i drugie, odstaje http://motorcitytimes.com/mct/wp-content/uploads/2010/05/n479557_222045_Valentino+Rossi+in+action+in+Le+Mans+MotoGP-1280x960-may18.jpg._original.original.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Hmm, szczerze mówiac to wydaje mi sie, że to jest TAKI DETAL, że nie ma chyba większego znaczenia na jakość techniki jazdy. Zmienia to w sumie pozycję kolana wobec baku, ale chyba bez przesadyzmu. Jednocześnie sam się w pewnym momencie zorientowałem, że nie jadę w zakręcie 'z piętą' na podnóżku (zewnętrzną) i kiedy zacząłem tak jeździć, to miałem wrażenie, że jestem bardziej rozluźniony. Jednakowoż moje doświadczenie jest tak nikłe, że moją wypowiedź możesz potraktować jako bełkot :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 :D Nie no wiem, technika się zmienia i to co robił ten gość wcale nie musi być fajne. Też sądzę, że należy się zapierać o bak nogą zewnętrzną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywer Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 To działa nawet na zwykłym, łagodnym winklu, nawet przy Cytadeli na Wisłostradzie można sprawdzić :)Od razu ma się wrażenie większej kontroli nad maszyną. Noga w podnóżek, a kolano do zbiornika. Cytuj Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom! <== kliknij i polub :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Dwie szkoły: Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywer Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Dwie szkoły:A nas po to obdarzono myśleniem, żebyśmy mogli sobie wszystko przeanalizować i wypróbować. Wypróbuj sposób I oraz sposób II i sprawdź co Ci bardziej odpowiada i kiedy motocykl jest bardziej stabilny. Cytuj Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom! <== kliknij i polub :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 No tak, ale jeden i drugi dociska bak kolanem i podnóżek stopą, więc chyba efekt jest taki sam. Nie jest to po prostu kwestia wygody jeźdźca? Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywer Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Próbowałeś kiedyś ścisnąć bak kolanami siedząc "na kaczkę"? Udało się? :eek: Na moje oko drugiego jeźdźca do baku przyciska tylko i wyłącznie grawitacja. Pomniejszona o siłę, która ciągnie go do zewnątrz... Cytuj Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom! <== kliknij i polub :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Próbowałeś kiedyś ścisnąć bak kolanami siedząc "na kaczkę"? Udało się? :eek: Na moje oko drugiego jeźdźca do baku przyciska tylko i wyłącznie grawitacja. Pomniejszona o siłę, która ciągnie go do zewnątrz...Sprawdzę to. Aczkolwiek na wyścigach, bardzo często zawodnicy stosują tą drugą technikę, może ważniejsze dla niektórych jest pewny docisk podnóżka niż baku, nie wiem. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Nie bierzecie pod uwagę tego, że jeden z gości może być zwyczajnie niższy i nie starcza mu nogi żeby tak samo zostawić stopę na podnóżkach ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywer Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Nie bierzecie pod uwagę tego, że jeden z gości może być zwyczajnie niższy i nie starcza mu nogi żeby tak samo zostawić stopę na podnóżkach ;)I tu masz rację. Ajrisz nawet mówiła, że na SVce nie może się dobrze zaprzeć o zbiornik, bo set jest trochę za nisko i nie może go dobrze docisnąć, na GSie jej to lepiej wychodziło. Ot - taki przykład z podwórka. Nieprawdaż Agnieszko? Cytuj Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom! <== kliknij i polub :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 (edytowane) tyle ze jak lecisz w zakrecie i zjezdzasz odrazu do pit stopu sygnalizujesz wysunieta noga ten zamiar zakret wczesniej , wiec praktycznie kolanem dociskasz tylko zbiornik, a druga noga spokojnie szorujesz kolanem , wiec stopa jak widac wcale niemusi byc na podnozku zawsze mozna na sile probowac tym kolanem przytrzec :P:P Edytowane 3 Sierpnia 2011 przez szramer Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Wysokość, a własciwie pozycja podnóżków to jedna z najwazniejszych składowych poprawnej pozycji w zakręcie. Co prawda potrzeba odrobinę wiedzy i doswiadczenia by dobrać te ustawienia i wiedzieć na jakiej podstawie wprowadzić zmiany. Generalnie podnózki za nisko uniemozliwiają pewny docisk stopy i "zaklinowanie" się w motocyklu umożliwiające nieobciązanie kierownicy. Podnóżek za wysoko będzie powodował tendencję do zsuwania się kierowcy do wewnątrz zakrętu ze względu na złe oparcie części udowej zewnętrznej nogi o zbiornik. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.