Skocz do zawartości

Zagrzeje i muli...


dawid313
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś miał taka sytuacje lub wie jak rozwiązać mój problem?

moja Yamaszka, bądź co bądź już 20letnia (4sów, DOHC) traci moc i zamula jak tylko bardziej ją zagrzeje. Czy to może mieć coś wspólnego z zapchanym filtrem oleju?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będąc pewnym, że to zawory rozkręciłem ze znajomym górna pokrywę i okazało się, że zawory ustawiają się chydraulicznie i nie mamy czego tam szukać...

filtr i olej był wymieniany całkiem niedawno w sumie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece i przewody nowe. zapłon ustawiony. myślisz że gaźniki mogą robić problemy dopiero jak silnik dostanie temperatury?

to się zaczęło dziać teraz po zimie, jesienią było wszystko porządku

 

Aha a filtr czysty jak łezka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opisz dokładniej to zamulanie. To może być elektryka - któryś element sie rozgrzewa, spada przewodność, wzrasta opór, siada iskra... Miałem coś podobnego kiedyś... Zajęło mi trochę czasu żeby znaleźć - winny był jeden z impulsatorów, który po rozgrzaniu przestawał pracować.

Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpalam, ruszam z zimnym silnikiem i aż sam się boje tych rozjuszonych 27 kobyłek;) wszystko jest elegancko do póki nie zaczną się korki albo dłuższa trasa (ponad 20km). Po pewnym czasie zaczyna się problem z przyśpieszeniem do wyprzedzania a nawet z ruszaniem ze świateł, wolne obroty się trzymają ale ze sporym opóźnieniem wkręca się na wyższe obroty i jak nie wrzucę mu na 5tys. to zgaśnie bo nie ma mocy (odczucie jak przy ruszaniu z 3 biegu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elektronika walnieta jak koledzy pisza moze byc, ja jednak zastanawiam sie czy przy regulacji hydraulicznej "kasatory luzow" sie nie zuzywaja ?

Bo slyszalem ze tak a to nie jest nowe moto.

Tak ze z jednej strony mozesz sprawdzic impulsatory i modul - opornosci podane w serwisowce, a z drugiej moze np sprobowac z olejem o wyzszej gornej granicy lepkosci np Agip 15W60 ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej jakbys podjechal do jakiegos elektryka ktory dysponuje oscyloskopem i aparatura pomiarowa, choc sam mozesz rowniez zbadac je multimetrem. CO do kosztow trudno powiedziec, jezeli masz jakiegos fachmana podjedz i podpytaj ile bedzie chcial, w koncu to jedno masz za darmo :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...