Skocz do zawartości

Zagrzeje i muli...


dawid313
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś miał taka sytuacje lub wie jak rozwiązać mój problem?

moja Yamaszka, bądź co bądź już 20letnia (4sów, DOHC) traci moc i zamula jak tylko bardziej ją zagrzeje. Czy to może mieć coś wspólnego z zapchanym filtrem oleju?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będąc pewnym, że to zawory rozkręciłem ze znajomym górna pokrywę i okazało się, że zawory ustawiają się chydraulicznie i nie mamy czego tam szukać...

filtr i olej był wymieniany całkiem niedawno w sumie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece i przewody nowe. zapłon ustawiony. myślisz że gaźniki mogą robić problemy dopiero jak silnik dostanie temperatury?

to się zaczęło dziać teraz po zimie, jesienią było wszystko porządku

 

Aha a filtr czysty jak łezka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opisz dokładniej to zamulanie. To może być elektryka - któryś element sie rozgrzewa, spada przewodność, wzrasta opór, siada iskra... Miałem coś podobnego kiedyś... Zajęło mi trochę czasu żeby znaleźć - winny był jeden z impulsatorów, który po rozgrzaniu przestawał pracować.

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpalam, ruszam z zimnym silnikiem i aż sam się boje tych rozjuszonych 27 kobyłek;) wszystko jest elegancko do póki nie zaczną się korki albo dłuższa trasa (ponad 20km). Po pewnym czasie zaczyna się problem z przyśpieszeniem do wyprzedzania a nawet z ruszaniem ze świateł, wolne obroty się trzymają ale ze sporym opóźnieniem wkręca się na wyższe obroty i jak nie wrzucę mu na 5tys. to zgaśnie bo nie ma mocy (odczucie jak przy ruszaniu z 3 biegu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elektronika walnieta jak koledzy pisza moze byc, ja jednak zastanawiam sie czy przy regulacji hydraulicznej "kasatory luzow" sie nie zuzywaja ?

Bo slyszalem ze tak a to nie jest nowe moto.

Tak ze z jednej strony mozesz sprawdzic impulsatory i modul - opornosci podane w serwisowce, a z drugiej moze np sprobowac z olejem o wyzszej gornej granicy lepkosci np Agip 15W60 ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej jakbys podjechal do jakiegos elektryka ktory dysponuje oscyloskopem i aparatura pomiarowa, choc sam mozesz rowniez zbadac je multimetrem. CO do kosztow trudno powiedziec, jezeli masz jakiegos fachmana podjedz i podpytaj ile bedzie chcial, w koncu to jedno masz za darmo :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...