dawid313 Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Czy ktoś miał taka sytuacje lub wie jak rozwiązać mój problem? moja Yamaszka, bądź co bądź już 20letnia (4sów, DOHC) traci moc i zamula jak tylko bardziej ją zagrzeje. Czy to może mieć coś wspólnego z zapchanym filtrem oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Kiedy ostatnio wymieniales olej i filtr, choc wg. mnie to ostatnia deska ratunku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 A kiedy ostatnio sprawdzales luzy zaworowe ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merh Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 ewentualnie cos sie moze przycierać.ale w japanie to raczej malo mozliwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid313 Opublikowano 19 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Będąc pewnym, że to zawory rozkręciłem ze znajomym górna pokrywę i okazało się, że zawory ustawiają się chydraulicznie i nie mamy czego tam szukać... filtr i olej był wymieniany całkiem niedawno w sumie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Swiece w jakim stanie, to samo gaznik, filtr i uklad zaplonowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid313 Opublikowano 19 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Świece i przewody nowe. zapłon ustawiony. myślisz że gaźniki mogą robić problemy dopiero jak silnik dostanie temperatury? to się zaczęło dziać teraz po zimie, jesienią było wszystko porządku Aha a filtr czysty jak łezka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Opisz dokładniej to zamulanie. To może być elektryka - któryś element sie rozgrzewa, spada przewodność, wzrasta opór, siada iskra... Miałem coś podobnego kiedyś... Zajęło mi trochę czasu żeby znaleźć - winny był jeden z impulsatorów, który po rozgrzaniu przestawał pracować. Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid313 Opublikowano 19 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Odpalam, ruszam z zimnym silnikiem i aż sam się boje tych rozjuszonych 27 kobyłek;) wszystko jest elegancko do póki nie zaczną się korki albo dłuższa trasa (ponad 20km). Po pewnym czasie zaczyna się problem z przyśpieszeniem do wyprzedzania a nawet z ruszaniem ze świateł, wolne obroty się trzymają ale ze sporym opóźnieniem wkręca się na wyższe obroty i jak nie wrzucę mu na 5tys. to zgaśnie bo nie ma mocy (odczucie jak przy ruszaniu z 3 biegu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 To moze byc cos z elektryka, jak przedmowca pisal, po rozgrzaniu siada, choc nie twierdze ze wina nie lezy po stronie swiec... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Elektronika walnieta jak koledzy pisza moze byc, ja jednak zastanawiam sie czy przy regulacji hydraulicznej "kasatory luzow" sie nie zuzywaja ? Bo slyszalem ze tak a to nie jest nowe moto. Tak ze z jednej strony mozesz sprawdzic impulsatory i modul - opornosci podane w serwisowce, a z drugiej moze np sprobowac z olejem o wyzszej gornej granicy lepkosci np Agip 15W60 ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid313 Opublikowano 20 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 A gdzie mogę sprawdzić impulsatory, moduł i to co reguluje zapłon? I czy macie jakieś rozeznanie a propos kosztów takiego przeglądu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Najlepiej jakbys podjechal do jakiegos elektryka ktory dysponuje oscyloskopem i aparatura pomiarowa, choc sam mozesz rowniez zbadac je multimetrem. CO do kosztow trudno powiedziec, jezeli masz jakiegos fachmana podjedz i podpytaj ile bedzie chcial, w koncu to jedno masz za darmo :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Moze zaczalbys od sciagniecia serwisowki z netu - jest na forum watek o serwisowkach, a to tak stary motocykl ze serwisowka w necie powinna byc. Celuj w jez angielski to jak beda jakies niejasnosci to pomoge. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid313 Opublikowano 21 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Ok, a jakie podzespoły mam pomierzyć? Dzięki Adam M. w razie problemów zgłoszę się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.