Skocz do zawartości

Strzały z tłumika yz450 03r


Rekomendowane odpowiedzi

Witojcie :biggrin: ! Mam taki problem strzela mi z tłumika i wali ogniem przy każdeym machnięciu manetką zarwóno na postoju jak i pod obciążeniem również podczas hamowania biegami! Lało mi sie z gaźnika z tej śrubki z nadmiaru wiec stwierdziłaem że za dużo paliwa w komoże pływakowej i że może to przezto rozkręcilem i podgiołem blaszke na pływaku! po zapaleniu okazało sie że moto wiecej strzela niż przedtem!

Sciągłem pokrywe i sprawdziłem luzy zaworowe wszystkie w normie śieca jest czarna powiedzcie mi bo teraz chyba czas przyszedł na skład mieszanki tylko w która stronę kręcić przykręcać czy odkręcac? Zauważyłem jeszcze nieszczelnośc wydechu na łończeniu z głowicą ale to chyba nie przez to bo kolega w podobnej maszynie tez ma wydmuch a jemu nic nie strzela!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelniłem wydech i dalej to samo! bo Jeszcze nie napisałem że czasem gdy chce dodać gazu to w najmniej oczekiwanym momencie to gaśnie jakby brakowało paliwa bądz zalewało świece i tak kiedyś zdażało sie dość często to chyba jest coś nie tak z pompką przyspieszajacej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czarna świeca(nagar który w skrajnych przypadkach może spowodować zupełny brak iskry) ,oznacza zbyt bogata mieszankę paliwa ,(dużo paliwa ,mało powietrza)

przyczyny mogą być nastepujące:

-uszkodzone lub długo włączone ssanie

-niedrożny filtr powietrza

-zbyt wysoki poziom paliwa

zapraszam serwis motocyklowy www.motor-garage.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to że cały czas masz problem z gaźnikiem. Czarna, zafajdana świeca i strzały w wydech z nadmiaru paliwa w mieszance. Samo ustawienie poziomu nic nie da. Tym bardziej że zrobiłeś to metodą "na świnię" czyli po prostu podgiąłeś języczek wedle uznania. Najpierw trzeba było sprawdzić jaki jest poziom, po tym obadać stan zaworka iglicznego i jeśli jest OK to wtedy grzebać w pływaku. Poziom paliwa nie przestawia się sam z siebie ot tak, czyli nie należy przy tym grzebać przy pierwszej lepszej okazji gdy moto zaczyna świrować. :banghead:

 

Strzały w wydech mogą też być spowodowane lewym powietrzem ale wtedy miałbyś duży problem odpalić zimny silnik i chodziłby tylko na ssaniu jeśli dużo lewego powietrza bierze, a jeśli tylko trochę to byś miał problemy z pływającymi obrotami i strzałami w wydech przy zamknięciu gazu. No i oczywiście szybko i mocno grzejący się silnik i bardzo jasna świeca. Zbyt uboga regulacja mieszanki też ma takie objawy ale w o wiele mniejszym stopniu.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wogole masz serwisowke do tego wynalazku ???

Zanim zaczniesz cos przestawiac zadawaj pytania, a nie odwrotnie.

Poziomu nie ruszasz w ogole, nawet przy dosc daleko posunietych regulacjach gaznika, jak Qurim pisal.

Sprawdz zaworek iglicowy, czy czasem nie przelewa i ssanie czy nie jest stale otwarte.

Zeby ustawiac mieszanke musisz najpierw miec wlasciwy poziom paliwa - od tego trzeba zaczac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zna ktoś dobrze angielski bo ustawiłem pływak tak jak w serwicówce jest narysowane ale po ustawieniu paliwo nie wpływa czyli cały czas jest zamkniety zawór! zawór jest dobre pisze tak:

 

Slowly tilt the carburetor in the measurement when taken the measurement when the needle valve aligs with the float arm.

if thr carbureton is level, the weight of the float will push in the needle valve resulting in an incorrect measurement.

measure the distance between the maitnig surface of the float chamber and top of the float chamber and top of the float using a vernier calipers.

 

note. The float arm should be resting on the needle valve, but but not compressing the needle valve.

if the float height is not with in specification, inspect the valve seat and needle valve.

if ether is worn replace them both.

if both are fine adjust the float height by bending the float tab on the float recheck the float height. :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Standardowa procedura dla wielu gaźników motocyklowych. I jednocześnie ogólna zasad regulacji poziomu jeśli nie masz konkretnej instrukcji.

 

 

Polecam www.translate.google.com

 

Po poprawieniu błędów w części angielskiej Twojego postu wychodzi takie coś:

 

"...Powoli przechylać gaźnik do pomiaru, gdy podjęte pomiaru, gdy dostosowuje zawór iglicowy z ramienia pływaka.

jeżeli gaźnik jest poziom, waga float będzie apelować w zawór iglicowy w wyniku nieprawidłowego pomiaru.

zmierzyć odległość między powierzchnią krycia komory pływaka i górnej części komory pływaka i górnej krawędzi pływaka za pomocą noniuszem zaciski.

 

notatki. Ramię pływaka należy spoczywa na zawór iglicowy, ale nie kompresji zawór iglicowy.

jeśli wysokość pływaka nie jest w specyfikacji, kontroli zaworu i zawór iglicowy.

jeśli eteru nosi zastąpić je oba.

gdy obydwa są dobrze dopasować wysokość float metodą gięcia na karcie float float sprawdź wysokość pływaka..."

 

:biggrin: :banghead:

 

W skrócie - gaźnik kładziesz na bok, odchylasz go lekko (ok.15 stopni) tak aby języczek pływaka dotykał zaworka iglicowego ale na niego nie napierał swoją masą. Po prostu ma go tylko dotykać. Wtedy mierzysz poziom od płaszczyzny przylegania komory pływakowej do najwyższego punktu pływaka.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak ustawiłem prwaidłowo pływak uszczelniłem tłumik wyregulowałem sklad mieszanki i efektem jest tego ze strzela tylko jak się hamuje biegami! Występuje jeszcze coś takiego jak chce dodać gazu to zrobi "bóch" i zgaśnie jakby go zalało!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...