grucha87 Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Witojcie :biggrin: ! Mam taki problem strzela mi z tłumika i wali ogniem przy każdeym machnięciu manetką zarwóno na postoju jak i pod obciążeniem również podczas hamowania biegami! Lało mi sie z gaźnika z tej śrubki z nadmiaru wiec stwierdziłaem że za dużo paliwa w komoże pływakowej i że może to przezto rozkręcilem i podgiołem blaszke na pływaku! po zapaleniu okazało sie że moto wiecej strzela niż przedtem! Sciągłem pokrywe i sprawdziłem luzy zaworowe wszystkie w normie śieca jest czarna powiedzcie mi bo teraz chyba czas przyszedł na skład mieszanki tylko w która stronę kręcić przykręcać czy odkręcac? Zauważyłem jeszcze nieszczelnośc wydechu na łończeniu z głowicą ale to chyba nie przez to bo kolega w podobnej maszynie tez ma wydmuch a jemu nic nie strzela! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 to ta nieszczelność Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 17 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Uszczelniłem wydech i dalej to samo! bo Jeszcze nie napisałem że czasem gdy chce dodać gazu to w najmniej oczekiwanym momencie to gaśnie jakby brakowało paliwa bądz zalewało świece i tak kiedyś zdażało sie dość często to chyba jest coś nie tak z pompką przyspieszajacej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McPerry Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 czarna świeca(nagar który w skrajnych przypadkach może spowodować zupełny brak iskry) ,oznacza zbyt bogata mieszankę paliwa ,(dużo paliwa ,mało powietrza) przyczyny mogą być nastepujące: -uszkodzone lub długo włączone ssanie -niedrożny filtr powietrza -zbyt wysoki poziom paliwa Cytuj zapraszam serwis motocyklowy www.motor-garage.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Jak już podgiąłeś język pływaka i jest gorzej, to wypadałoby ustawić tak jak nakazuje książka. Wymieniałeś uszczelkę wydechu? jak jest przepalona to lubi sobie postrzelać na zejściu z obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Wygląda na to że cały czas masz problem z gaźnikiem. Czarna, zafajdana świeca i strzały w wydech z nadmiaru paliwa w mieszance. Samo ustawienie poziomu nic nie da. Tym bardziej że zrobiłeś to metodą "na świnię" czyli po prostu podgiąłeś języczek wedle uznania. Najpierw trzeba było sprawdzić jaki jest poziom, po tym obadać stan zaworka iglicznego i jeśli jest OK to wtedy grzebać w pływaku. Poziom paliwa nie przestawia się sam z siebie ot tak, czyli nie należy przy tym grzebać przy pierwszej lepszej okazji gdy moto zaczyna świrować. :banghead: Strzały w wydech mogą też być spowodowane lewym powietrzem ale wtedy miałbyś duży problem odpalić zimny silnik i chodziłby tylko na ssaniu jeśli dużo lewego powietrza bierze, a jeśli tylko trochę to byś miał problemy z pływającymi obrotami i strzałami w wydech przy zamknięciu gazu. No i oczywiście szybko i mocno grzejący się silnik i bardzo jasna świeca. Zbyt uboga regulacja mieszanki też ma takie objawy ale w o wiele mniejszym stopniu. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 ustaw skład mieszanki na początek według serwisówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Czy wogole masz serwisowke do tego wynalazku ??? Zanim zaczniesz cos przestawiac zadawaj pytania, a nie odwrotnie. Poziomu nie ruszasz w ogole, nawet przy dosc daleko posunietych regulacjach gaznika, jak Qurim pisal. Sprawdz zaworek iglicowy, czy czasem nie przelewa i ssanie czy nie jest stale otwarte. Zeby ustawiac mieszanke musisz najpierw miec wlasciwy poziom paliwa - od tego trzeba zaczac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 18 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Mam serwisówke! poziom paliwa to 8 mm. i tak jest ustawione! żeby zmniejszyc poziom mieszanki to mam dokręcić srube czy odkrecic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Wykręcając śrube składu mieszanki wzbogacasz mieszanke, wkręcając zubażasz ją, standartowo wykręcona jest na 2 obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 18 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Zna ktoś dobrze angielski bo ustawiłem pływak tak jak w serwicówce jest narysowane ale po ustawieniu paliwo nie wpływa czyli cały czas jest zamkniety zawór! zawór jest dobre pisze tak: Slowly tilt the carburetor in the measurement when taken the measurement when the needle valve aligs with the float arm. if thr carbureton is level, the weight of the float will push in the needle valve resulting in an incorrect measurement. measure the distance between the maitnig surface of the float chamber and top of the float chamber and top of the float using a vernier calipers. note. The float arm should be resting on the needle valve, but but not compressing the needle valve. if the float height is not with in specification, inspect the valve seat and needle valve. if ether is worn replace them both. if both are fine adjust the float height by bending the float tab on the float recheck the float height. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 (edytowane) Standardowa procedura dla wielu gaźników motocyklowych. I jednocześnie ogólna zasad regulacji poziomu jeśli nie masz konkretnej instrukcji. Polecam www.translate.google.com Po poprawieniu błędów w części angielskiej Twojego postu wychodzi takie coś: "...Powoli przechylać gaźnik do pomiaru, gdy podjęte pomiaru, gdy dostosowuje zawór iglicowy z ramienia pływaka. jeżeli gaźnik jest poziom, waga float będzie apelować w zawór iglicowy w wyniku nieprawidłowego pomiaru. zmierzyć odległość między powierzchnią krycia komory pływaka i górnej części komory pływaka i górnej krawędzi pływaka za pomocą noniuszem zaciski. notatki. Ramię pływaka należy spoczywa na zawór iglicowy, ale nie kompresji zawór iglicowy. jeśli wysokość pływaka nie jest w specyfikacji, kontroli zaworu i zawór iglicowy. jeśli eteru nosi zastąpić je oba. gdy obydwa są dobrze dopasować wysokość float metodą gięcia na karcie float float sprawdź wysokość pływaka..." :biggrin: :banghead: W skrócie - gaźnik kładziesz na bok, odchylasz go lekko (ok.15 stopni) tak aby języczek pływaka dotykał zaworka iglicowego ale na niego nie napierał swoją masą. Po prostu ma go tylko dotykać. Wtedy mierzysz poziom od płaszczyzny przylegania komory pływakowej do najwyższego punktu pływaka. Edytowane 18 Maja 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 W serwisówce masz zilustrowane mniej więcej w jakiej pozycji powinien się gaźnik znajdować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 20 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 A więc tak ustawiłem prwaidłowo pływak uszczelniłem tłumik wyregulowałem sklad mieszanki i efektem jest tego ze strzela tylko jak się hamuje biegami! Występuje jeszcze coś takiego jak chce dodać gazu to zrobi "bóch" i zgaśnie jakby go zalało! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 (edytowane) sprawdź luzy zaworowe, w exc 520 za duże luzy powodowały gaśnięcie przy nagłym odkręcaniu manety, ustawiłem prawidłowe i aż się go bałem :) ; w jaki sposób uszczelniłeś kolektor ? Edytowane 20 Maja 2010 przez Saltus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.