ukasz Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Jak w temacie. Motocykl gaśnie na wolnych obrotach. Podczas jazdy nie ma żadnych problemów, nie zdarzyło mu się nigdy. Na wolnych - nie ważne czy zimny czy ciepły, czy podczas rozgrzewania silnika przed jazdą czy też potem np. po zatrzymaniu się na światłach - zdarza mu się zgasnąć. Gaśnięcie występuje w zupełnie losowych momentach, czasem pochodzi kilka minut bez problemu i nagle cisza, czasem w ciągu minuty zdarzy mu się 3 razy wysiąść. Przez zimę wyregulowałem zawory, ostatnio zmieniłem filtr powietrza, zmieniłem też wcześniej świecę. Nic nie pomogło - jak było wcześniej tak jest dalej - gaśnie. Regulacja wolnych obrotów oczywiście nic nie daje ;) Silnik 1 cylinder, 1 gaźnik, prosta konstrukcja o rodowodzie wywodzącym się z enduro. Będę wdzięczny za wszystkie sugestie. pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Lewe powietrze. Kup samostart i ogień pryskaj mu po gaźniku króćcu itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Dzięki za sugestię, sprawdzę tak jak piszesz... tyle tylko, że opisane objawy chyba nie są całkiem typowe dla lewego powietrza? Wolne obroty jakby trochę pływały, ale w umiarkowanych granicach (+- 100 - 200 rpm (?)), no i podczas jazdy nie dzieje się nic... pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Sprawdź elektryke, kabel WN, fajke miałem identyczny przypadek w DR i wina była świec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Ja stawiam na syf w gaźniku... Znajomy z forum NX 650(to jest praktycznie tan sam silnik) miał dokładnie to co opisujesz ale obroty falowały mu bardziej i gasł o wiele częściej. Pierwsze co bym zrobił na twoim miejscu to porządne czyszczenie gaźnika i regulacja składu. I jak będziesz wyjmował gaźnik to sprawdź stan oringu pomiędzy króćcem a głowicą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paleczek Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 zasyfiony gaznik? czysciles i regulowales? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Ja tez uwazam ze jest to wedrujacy brod w ukladzie wolnych obrotow gaznika. Zdejmij gaznik i wyczysc ten uklad. Musisz w tym celu zarowno wykrecic dysze wolnych ( w komorze plywakowej obok glownej ) jak wykrecic srube regulacji mieszanki ( nie gubiac sprezyny i oringu ) i przedmuchac z obu stron carb cleanerem w spray'u. Jezeli po rozebraniu gaznika stwierdzisz duza ilosc osadow to lepiej dac go na myjke ultradzwiekowa - dobrze mu to zrobi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.