toowdie Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 zlej paliwo i zalej świerzego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudlar Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 (edytowane) paliwo lalem swierze prawie na pusty bak.to nie to.dzisiaj sprawdzilem cisnienie pompki paliwa.moze nie do konca profesjonalnym barometrem ale.. pompa daje lekko ponad 2 bary.myslalem ze to przez to. ale.- zalatwilem drugi zbiornik paliwa z pompka od takiego samego modelu(akurat koles zatarl panewki i ...) tak ze jego pompka na tym moim zegarze tez daje ponad 2 bary.(dodam ze tamta 12ka latala normalnie) i po podlaczeniu jego baku do tej 12ki dalej to samo. czyli nie paliwo.nie pompka. co jeszcze probowac moze przelozyc? moduł?? Edytowane 14 Maja 2010 przez szkudlar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 odlacz Exup i sprawdz jak bedzie sie zachowywal bez... pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudlar Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 odlacz Exup i sprawdz jak bedzie sie zachowywal bez... pozdr w 12-ce chyba nie ma exupa ?? !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 w 12-ce chyba nie ma exupa ?? !! napisalem z rozpedu, mialem na warsztacie mesiac temu ZX-10ke i bylo dokladnie takie samo zachowanie, przyczyna byl wlasnie EXUP pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudlar Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 napisalem z rozpedu, mialem na warsztacie mesiac temu ZX-10ke i bylo dokladnie takie samo zachowanie, przyczyna byl wlasnie EXUP pozdr rozumiem. a co mogłoby jeszcze powodowac to zaciecie tak jakby przy około 8tysiacach obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 rozumiem. a co mogłoby jeszcze powodowac to zaciecie tak jakby przy około 8tysiacach obrotów. za chwile zostanie juz tylko modul, jesli komputer nie pokazuje bledu, chyba ze jest sterowanie elektryczne drugim rzedem przepustnic w tej 12tce, one tez wplywalyby na to pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudlar Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 za chwile zostanie juz tylko modul, jesli komputer nie pokazuje bledu, chyba ze jest sterowanie elektryczne drugim rzedem przepustnic w tej 12tce, one tez wplywalyby na to pozdr chodzi ci o -throttle position sensor- tak? jest ustawiony dobrze. ale 2 rząd przepustnic? jest jeden rząd. 4 przepustnice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris_big Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 szkudlar, a jak dawno temu sprawdzales filtr powietrza? przygladales sie jemu ostatnio? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudlar Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 szkudlar, a jak dawno temu sprawdzales filtr powietrza? przygladales sie jemu ostatnio? pisalem juz ze filter powietrza wymieniony.wakuometry -ustawianie.kontrola tps. i sprawdzalem juz z filtrem i bez(czyli na golych gardzielach ze zdjetym bakiem). dzieki wszystkim za pomoc.kombinuje dalej. i czekam na przydatne odpowiedzi . moze ktos trafi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 chodzi ci o -throttle position sensor- tak? jest ustawiony dobrze. ale 2 rząd przepustnic? jest jeden rząd. 4 przepustnice. nie, chodzilo mi o przepustnice sterowane elektrycznie znajdujace sie za klapami sterowanymi recznie przez manetke, ale najwyrazniej ich tam nie ma... pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudlar Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 nie, chodzilo mi o przepustnice sterowane elektrycznie znajdujace sie za klapami sterowanymi recznie przez manetke, ale najwyrazniej ich tam nie ma... pozdr te przepustnice sterowane ręcznie(linką)tez są sterowane elektryką.tps.czujnik położenia przepustnic.ale z nim wszystko gra! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 strzał w ciemno bo jak pisałem nie znam tego sprzęta: masz może zawór w wydechu? odpowiednik exup'a? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudlar Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 kurde nie jestem pewien ,ale w 12ce chyba nie ma. pogrzebalem znowu pare godzin i wniosek jest taki. to nie pompka.nie filter nie swiece sa idealne.nie paliwo. jutro zmienie modul na inny zobacze wtedy. objawy na dzien dzisiejszy.sa takie- przy 8 tysiacach obrotów moto zachowuje sie tak jakby zacinało zapłon ,i strzela w wydech ogniem. (((sąsiedzi mają mnie dość !!!)) tps. serwisowo 4-6 oma. w 12ce 5,5 oma ktoś ma jeszcze jakiś pomysł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Sprawdz camshaft position sensor,czujnik polozenia walka rozrzadu,przewaznie wydechowego.Zx12 ma sekwencyjny czy jakkolwiek to poprawnie sie po polsku nazywa,uklad wtryskowy.Wtryskiwacz podaje paliwo w odpowiednim czasie do poszczegolnych cylindrow. Znajduje sie to w pokrywie glowicy,przewaznie w rejonie zebatek walkow rozrzadu ale nie koniecznie. Jest on wymagany poniewaz przy ukladzie zaplonowym dajacymi iskre parami ( cylindry 1 i 4 oraz 2 i 3,odpalaja parami) sygnal uzywany przez ECU do zaplonu jest niewystarczjacy do zdeterminowania ktory cylinder jest w jakiej fazie pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.