Vatzeque Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Stara Bridgestone trzymała fajnie, a ta nie. Po prostu, pewne opony się nie lubią z danym motocyklem (jego geometrią) i uja zrobisz w temacie. Zmiana opon pomoże. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 "panie patykiem rzeki niezawrocisz" , z niektorych motocykli superbika niezrobisz bez kompletnej wymiany zawieszenia z odpowiednim zestrojeniem , od to :lalag: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Skocz do kolesia co ci te opony montował niech jeszcze raz sprawdzi wyważenie. Jak się sprawa nie poprawi to spróbuj je zareklamować. Co prawda DLem nigdy nie latałem ale u mnie niestabilność na niemieckich autostradach pojawiała się tylko gdy miałem niewyważone przednie koło i raz gdy uszkodziłem mojego przedniego dunlopa na dziurze. A tak w ogóle to co to za niestabilność? Zaczyna kierą bujać i przenosi się na całe moto? Czy może coś innego? A jak przy małych prędkościach? Nie wężykuje? Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 (edytowane) Wyważenie nie będzie miało takiego wpływu na stabilność jak piszecie. Bez przesady. Zacznij od sprawdzenia ciśnienia i osiowości ustawienia tylnego koła. PS. A co do TDM - bez obrazy Panowie, ale zachowujecie się na zasadzie "mam brzydką żonę, ale jest super, bo dobrze gotuje". Nie oszukujcie się - szkaradna jest ;) ;) Edytowane 12 Maja 2010 przez Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtasik Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 ...u mnie od nowości, niezależnie od opon, 'śledzi węża' ...w okolicach 2zł ...z topem wcześniej ...chociaż ostatnio praktycznie w ogóle nie doświadczam tego zjawiska ...czyli albo zwolniłem (w sumie nie wiem ile jeżdżę, bo gps zasłania mi prędkościomierz :D ...ale 7k rpm na ostatnim biegu to chyba więcej niż można na publicznych drogach w Polandii) ...albo jeżdżenie z 'plecakiem' polepsza stabilność przy wyższych prędkościach... ...poza tym ...LYsY ...gdzie ty się tak śpieszysz ?? :D pozdr, w Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Mi tam telepało jedynie jak puściłem kierownice (Bandit 1250 SA przy 50-60 km/h) na tzw. dojazdach do świateł czy w korkach ..... ale to było chyba związane z ciśnieniem opon (jak trafnie zauważył Paweł), chociaż nawet jak dopompowałem to sytuacja się czasami powtarzała. Według mnie z biegiem zużywania się opon zaczeło się to pojawiać (Pirelli Diablo Strada) po przejechanych ok. 18 000 km. Wcześniej licznikowe 200-230 km/h na autobahnie, z trzema pełnymi kuframi, bez pasażera i nic ...... Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.