michoa Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 witam znalazłem opone mefo c24 enduro, na oko jest w dobrym stanie 2 pytania 1. do jakiego terenu jest ta guma ?? piach czy bardziej twarde podłoże ?? 2. na oponie nie ma zaznaczonego kierunku jazdy więc jak mam ją założyć ?? załaczam zdjęcie http://img683.imageshack.us/img683/8382/dsc00279cy.jpg z góry dzięki za odpowiedź pozdrawiam djjoe Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkulpa Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Boczne trzymanie na miękkim terenie będziesz miał zerowe, za to na asfalcie możesz się śmiało wykładać :) Szczerze to nie wiem do czego służy ta opona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo78 Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 witam znalazłem opone mefo c24 enduro, na oko jest w dobrym stanie 2 pytania 1. do jakiego terenu jest ta guma ?? piach czy bardziej twarde podłoże ?? 2. na oponie nie ma zaznaczonego kierunku jazdy więc jak mam ją założyć ?? załaczam zdjęcie http://img683.imageshack.us/img683/8382/dsc00279cy.jpg z góry dzięki za odpowiedź pozdrawiam djjoe Ważne ze kostki w miare małe i rzadkie,tak jak w oponie mx.Wg mnie da rade w kazdym terenie.Ja załozył bym ja z "wiatrem" Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 11 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 za to na asfalcie możesz się śmiało wykładać myślisz że szybko sie nie podrze ?? u mnie enduro day wygląda tak : 15km asfaltem 3h topienia sie w błocie 10km asfaltem 2h upalania w piaskownicy 20km asfaltem 2h podjazdy w lesie i 20km do domu więc jednak tego asfaltu mam sporo i powiem tyle : czytałem że opony przeznaczone do piasku i błota na asfalcie bardzo szybko sie zdzierają, jak ktoś dużo jeździ po asfalcie to lepsze opony na podłoże kamieniste, bo kosztem dużo gorszej przyczepności w piasku dłużej pożyją.......popularny mitas c-02 który wkładaja ludzie latający 50/50 asfalt/teren jest podobno oponą na podłoże kamieniste..... dt demonem mocy nie jest ale jak mam tą opone zedrzeć w 500km to lepiej pokombinuje może z kimś zamienie na odpowiednią do moich potrzeb... Boczne trzymanie na miękkim terenie będziesz miał zerowe teraz mam bridgestone trailwings, powiem tak asfalt bajka zakręty można pokonywać szorując kolanem, niczym supermoto ale teren dramat.........małe przerwy płytki bieźnik opona błyskawicznie zakleja sie piachem/błotem etc robi sie slick no i wrzucam 3 i stoje w miejscu :D Ja załozył bym ja z "wiatrem" móglbyś narysować strzałkę na zdjęciu bo nie bardzo rozumiem :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo78 Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Czyt.Ukosem do kierunku jazdy :banghead: Wg mnie temat jest nijaki,bo opona jest po to żeby ja zjechac,a tym bardziej taką używke za + - 80 zeta.Wg mnie jak Dobra opona Enduro to mt21 Rallycross. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 MT 21 Pirelli są NIE DO ZAJECHANIA :D .... ja swoją zmieniłem bo była na wyjściu ale kumpel jeszcze sobie pojeździ na niej ;) Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 (edytowane) Wg mnie temat jest nijaki,bo opona jest po to żeby ja zjechac,a tym bardziej taką używke za + - 80 zeta są opony które zedrą sie w 300km na asfalcie są takie które po 3tys jeszcze mają bieźnik kolega do rx50 kupił mitasa c-02 z allegro z słynną dziurką za 40 zł jak ja kupował było 90% bieźnika nawet krawędzie kostek były ostre, przejeździł bardzo dużo po asfalcie (nie wiem czy nie wyszło tak że więcej niż w terenie :D ) po 1.5 roku ta opona nadal ma przyczepność w piasku czy błocie i nadal ma bieżnik :D reasumując da się ?? no da :D ja w mtx80 miałem michelin cross bodajrze d04 jak ją kupowałem miała z 50% bieźnika po roku jazdy jeszcze nie była łysa aczkolwiek już cienko trzymała sie w piachu w błocie jeszcze dawała radę :D teraz znalazłem tą opone i jeśli ona ma sie zedrzeć w 300km to wolę ja oddać komuś kto np jeździ crossówka i na asfalt nie wjeżdża zapewnie dłużej mu posłuży to chyba logiczne ?? po co mam zniszczyć w miesiąc jak komuś może posłużyć rok ?? tymbardziej że wymiana opony nie jest lekka i przyjemna, po co mam zakładać gumę która za 2 miechy będe ściągał bo będzie łysa ?? stąd ten temat, naprawdę potem jest szum że enduro to drogi sport a tu bez urazy ale trzeba trochę myśleć..........ludzie kupuja nieodpowiednie opony np do błota/piachu zakładają do mocnych maszyn, jeżdzą po asfalcie a potem płacz bo po miesiącu opona łysa i 200 zł do piachu....... no ludzie nie dajmy sie zwariować :D dlatego ja wole spytać nie znam sie na tym, a nie chce sobie niepotrzebnie robić pracy...... http://www.sklep.motox.com.pl/product_info...products_id=192 przeczytajcie opis opony na teren miękki z naciskiem na Ta opona nie jest zalecana na twarde nawierzchnie, ponieważ jest mniej stabilna i może gubić kostki teraz zrozumiałe czemu pytam o tą mefo ?? nie chce po tygodniu mieć 10 dziur w oponie alb o dostać kostką w głowe :D Edytowane 12 Maja 2010 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo78 Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Faktem jest ze pod uwage trzeba równiez wziac moc motocykla.W moim nowa Pirelli Scorpion mid ma połowe bieżnika i 90 procent kostek po 500km,w tym 400teren. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 michoa , cr500 jeździsz że się obawiasz że kostki odpadną ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 (edytowane) Co to za temat w ogóle, ja miałem w DT 80 Shitasa C-18, trzymał bardzo długo, i jeżdząc tak samo w DRZ (zrzuciłem z DT i wrzuciłem do dery) zjechałem w 2 tygodnie. Teraz mam trelleborga jakiegoś tam, niby na twardy a też już slik, no ale trochę jedziłem po asfalcie. Wszsytko zależy od moto, DT tak szybko opon nie załatwi. Ja bym kupował coś na twardy teren, to dłużej pożyje. Edytowane 14 Maja 2010 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 SLICK?? no do slicka to mu z 30-40% opony brakuje :P Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 SLICK?? no do slicka to mu z 30-40% opony brakuje :P Jak jeździłeś ostatnio z nami 13 lat temu to może brakowało :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.