Skocz do zawartości

mefo c24 brak kierunku obrotu na oponie i do jakiego terenu jest ta guma ?


Rekomendowane odpowiedzi

witam

znalazłem opone mefo c24 enduro, na oko jest w dobrym stanie 2 pytania

1. do jakiego terenu jest ta guma ?? piach czy bardziej twarde podłoże ??

2. na oponie nie ma zaznaczonego kierunku jazdy więc jak mam ją założyć ?? załaczam zdjęcie

 

http://img683.imageshack.us/img683/8382/dsc00279cy.jpg

 

z góry dzięki za odpowiedź

pozdrawiam

djjoe

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

znalazłem opone mefo c24 enduro, na oko jest w dobrym stanie 2 pytania

1. do jakiego terenu jest ta guma ?? piach czy bardziej twarde podłoże ??

2. na oponie nie ma zaznaczonego kierunku jazdy więc jak mam ją założyć ?? załaczam zdjęcie

 

http://img683.imageshack.us/img683/8382/dsc00279cy.jpg

 

z góry dzięki za odpowiedź

pozdrawiam

djjoe

 

 

Ważne ze kostki w miare małe i rzadkie,tak jak w oponie mx.Wg mnie da rade w kazdym terenie.Ja załozył bym ja z "wiatrem"

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za to na asfalcie możesz się śmiało wykładać

 

myślisz że szybko sie nie podrze ??

 

u mnie enduro day wygląda tak : 15km asfaltem 3h topienia sie w błocie 10km asfaltem 2h upalania w piaskownicy 20km asfaltem 2h podjazdy w lesie i 20km do domu więc jednak tego asfaltu mam sporo i powiem tyle :

 

czytałem że opony przeznaczone do piasku i błota na asfalcie bardzo szybko sie zdzierają, jak ktoś dużo jeździ po asfalcie to lepsze opony na podłoże kamieniste, bo kosztem dużo gorszej przyczepności w piasku dłużej pożyją.......popularny mitas c-02 który wkładaja ludzie latający 50/50 asfalt/teren jest podobno oponą na podłoże kamieniste.....

 

dt demonem mocy nie jest ale jak mam tą opone zedrzeć w 500km to lepiej pokombinuje może z kimś zamienie na odpowiednią do moich potrzeb...

 

Boczne trzymanie na miękkim terenie będziesz miał zerowe

 

teraz mam bridgestone trailwings, powiem tak asfalt bajka zakręty można pokonywać szorując kolanem, niczym supermoto ale teren dramat.........małe przerwy płytki bieźnik opona błyskawicznie zakleja sie piachem/błotem etc robi sie slick no i wrzucam 3 i stoje w miejscu :D

 

Ja załozył bym ja z "wiatrem"

 

móglbyś narysować strzałkę na zdjęciu bo nie bardzo rozumiem :D

 

 

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie temat jest nijaki,bo opona jest po to żeby ja zjechac,a tym bardziej taką używke za + - 80 zeta

 

 

są opony które zedrą sie w 300km na asfalcie są takie które po 3tys jeszcze mają bieźnik

 

kolega do rx50 kupił mitasa c-02 z allegro z słynną dziurką za 40 zł jak ja kupował było 90% bieźnika nawet krawędzie kostek były ostre, przejeździł bardzo dużo po asfalcie (nie wiem czy nie wyszło tak że więcej niż w terenie :D ) po 1.5 roku ta opona nadal ma przyczepność w piasku czy błocie i nadal ma bieżnik :D

 

reasumując da się ?? no da :D ja w mtx80 miałem michelin cross bodajrze d04 jak ją kupowałem miała z 50% bieźnika po roku jazdy jeszcze nie była łysa aczkolwiek już cienko trzymała sie w piachu w błocie jeszcze dawała radę :D

 

teraz znalazłem tą opone i jeśli ona ma sie zedrzeć w 300km to wolę ja oddać komuś kto np jeździ crossówka i na asfalt nie wjeżdża zapewnie dłużej mu posłuży to chyba logiczne ?? po co mam zniszczyć w miesiąc jak komuś może posłużyć rok ??

 

tymbardziej że wymiana opony nie jest lekka i przyjemna, po co mam zakładać gumę która za 2 miechy będe ściągał bo będzie łysa ??

 

stąd ten temat, naprawdę potem jest szum że enduro to drogi sport a tu bez urazy ale trzeba trochę myśleć..........ludzie kupuja nieodpowiednie opony np do błota/piachu zakładają do mocnych maszyn, jeżdzą po asfalcie a potem płacz bo po miesiącu opona łysa i 200 zł do piachu.......

 

no ludzie nie dajmy sie zwariować :D dlatego ja wole spytać nie znam sie na tym, a nie chce sobie niepotrzebnie robić pracy......

 

http://www.sklep.motox.com.pl/product_info...products_id=192

 

przeczytajcie opis opony na teren miękki z naciskiem na

Ta opona nie jest zalecana na twarde nawierzchnie, ponieważ jest mniej stabilna i może gubić kostki

 

teraz zrozumiałe czemu pytam o tą mefo ?? nie chce po tygodniu mieć 10 dziur w oponie alb o dostać kostką w głowe :D

Edytowane przez michoa

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to za temat w ogóle, ja miałem w DT 80 Shitasa C-18, trzymał bardzo długo, i jeżdząc tak samo w DRZ (zrzuciłem z DT i wrzuciłem do dery) zjechałem w 2 tygodnie. Teraz mam trelleborga jakiegoś tam, niby na twardy a też już slik, no ale trochę jedziłem po asfalcie. Wszsytko zależy od moto, DT tak szybko opon nie załatwi.

 

Ja bym kupował coś na twardy teren, to dłużej pożyje.

Edytowane przez lionix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...