bandyta600 Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 witam jeździłem normalnie motorkiem troche postawialem na kolo i chciałem nawrocić na drodze zwolnilem stanolem i moto zgasło po tym słychac było cichutki sygnał przy silniku (takie cos jak w samochodzie gdy sie świateł nie zgasi ale bardzo cicho) i nic kluczyk przekrece licznik nie chodzi nic , zajrzałem do bezpiecznikow i wymieniłem 2 jeden w puszcze a drugi we wtyczce takiej małej ale dalej nic wie ktos co to moze byc za przyczyna pomocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 A glowny bezpiecznik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandyta600 Opublikowano 10 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 a gdzie jest główny bezpiecznik bo sie nie orientuje? ale juz moto pali przeczytalem gdzieś że komuś światła mróżyło przy róznych obrotach i ja to zauważyłem u siebie i podobno to przez słaby aku podpiołem naładowałem i jest git ale nigdy bym na to nie wpadł bo moto mi zgasło samo i nie miałem żadnych problemów z wcześniejszym odpałem dziwne ale jest ok juz:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Jak ci to aku tez padnie, to sprawdź sobie regulator i alternator. Na nowym aku możesz zrobić 200-300 km i się wyczerpie bez dobrego ładowania. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Mycior slusznie pisze. Jesli od tak Ci zgasl przez brak pradu to mozesz nie miec ladowania. Sprawdz napiecie ladowania. Powinno wynosic od 13 do 14,5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandyta600 Opublikowano 11 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 no to jest w sumie całkiem mozliwe bo własnie dziwne ze zgasł od tak sobie a jak sprawdzić napięcie ładowania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Multimetr do łapy. Dajesz podziałkę na Volty 1. sprawdzasz na wyłączonym moto. Miernikem sprawdzasz AKU - czerwony do plusa czarny do minusa. Miernik powinien wskazywać jakąś stałą wartość, zależną od stanu i naładowania aku. Srednio to jakieś 12-13 volt - jak aku OK. 2. Odpalasz motocykl i na chodzie powtarzasz ta sama czynność. Jeśli wartość po odpaleniu jest większa niż na nie odpalonym to znaczy ze jest ładowanie. Jak wartość się nie podnosi lub spada to nie ma ładowania. Jak na nieodpalonym ( WYŁĄCZONA STACYJKA) jest NP 12,6 , a po odpaleniu masz 12,7 , albo 12, 8 to NIE MA ŁADOWANIA. Jak na nieodpalonym jest 12,6 a po odpaleniu jest 13,4 lub 13,8 to jest ładowanie. Jak na nieodpalonym jest np 12,6 a po odpaleniu masz 16,5 albo wiecęj to jest złe ładowanie i AKU padnie szybko. Wartości podane przeze mnie są zmyślone , ale powinno wahać się coś w tych granicach, ale spokojnie może być inne. Kumpel już 2 lata ma w Shadow na wyłączonym 14,7 a na zapalonym 16,3 i działa wszystko poprawnie. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 To kawy nie maja kontrolki ladowania, przeciez to jedno z podstawowych info, czerwona kontrolka :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandyta600 Opublikowano 11 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 chyba jakies ładowanie tam jest bo przy większych obrotach swiatła lepiej mi swieco, mam nadzieje ze wszystko bedzie okj narazie naładowalem aku i zobaczymy co z tego wyniknie a co do czerwonej kontrolki to nawet nie wiem w sumie kawe mam od 3tyg to nawet nie przyjżałem sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 i jak tam?? Mosz prund? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 No przecież światła lepiej świeco. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 no to jest w sumie całkiem mozliwe bo własnie dziwne ze zgasł od tak sobie a jak sprawdzić napięcie ładowania? pewnie klema Ci sie poluzowala od spadania jak szmata na kole :icon_razz: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandyta600 Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 witam ostatnio nie mialem jak pośmigac bo deszcz i deszcz, dzisiaj pojechalem normalnie na miasto wszystko ładnie pięknie i wrocilem na miejscowe niedaleko domu cos posmigac na kole i znowu postawilem kilka razy popalilem laczka i w czasie zawracania zachamowalem tylem zarzucilo i wtedy motor zgasł i znowu to samo brak prądu tylko teraz mialem bezpieczniki zapasowe i byl spalony jeden taki w czerwonej wtyczce prz grubym kablu wymienilem go i na szczęscie moto zagadalo ale nie wiem czego to zwarcie sie robi moze bezpiecznik jest za slaby wsadzony orientuje sie ktos? A co do kabli na aku to nic sie nie zluzowalo choc tez o tym myślałem panowie wiem gdzie przyczyna tajemniczych problemów hehe:) poprostu miałem za słaby bezpiecznik, przyglądnołem sie temu i tam ma iść 30 a była 15 wsadzona wcześniej nie zwróciłem uwagi ktoś przedemno pewnie włożył jaki miał i z tąd mój problem... mam nadzieje pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.