marwin Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Witam wszystkich mam pytanko czy jest możliwość przerobienia tylnego hamulca bębnowego w kawasaki er5 na tarczowe np.od gpz 500 pozdrawiam marwin. Cytuj coś w życiu trzeba kochać!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 8 Maja 2010 Administrator Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 W jakim celu? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suzukigt80 Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Witam wszystkich mam pytanko czy jest możliwość przerobienia tylnego hamulca bębnowego w kawasaki er5 na tarczowe np.od gpz 500 pozdrawiam marwin. A po co ci tylni hamulec? Jak już to w ER-5 warto pomyśleć nad przerobieniem przedniego hebla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwin Opublikowano 9 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Mam ER5 rok 2002 i tylny hamulec jest bardzo marny myślałem że szczęki kiepski ale są jak nowe i wyczytałem że w tym modelu tylny jest po prostu słaby. Cytuj coś w życiu trzeba kochać!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo46 Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Że tylni jest słaby to półbiedy...... ale przedniego to bym nie nazwał nawet hamulcem tylko spowalniaczem... a przecież do hamowania w czasie jazdy głównie używasz przedniego?... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Możesz założyć koła, wahacz i tylny zacisk od innego moto, wtedy będziesz miał tarczowy z tyłu. W takim małym moto tylny bęben jest wystarczający. Lepiej mieć za słaby tylny hebel niż za dobrą tarczę i popłynąć na pierwszym hamowaniu w deszczu. Jeśli już chcesz poprawiać moto to zawieszenia też zmień. ER-5 ma jedne z gorszych zawiasów w swojej klasie. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 może zamiast zmieniać pomogłoby jego przywrócenie do stanu jaki przewidział producent ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Tyle ze w ER ogólnie są słabe hamulce. Wszystko da się zrobić i wszystko przerobić pytanie tylko czy na pewno się opłaca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.