Zajdelek Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Witam wchodzac w zakret moje moto dziwnie sie zachowuje (takie wrazenie jakby bojalo motocyklem) co to moze byc? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pork Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Znając życie musisz luftu w kołach dopompować i/lub ustawić zawieszenie ; ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zajdelek Opublikowano 8 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 sprawdzilem cisnienie w oponkach przod 1.1 a tyl 2.3 a co do zawieszenie to jak sie ustawia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frafel1 Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 sprawdzilem cisnienie w oponkach przod 1.1 a tyl 2.3 a co do zawieszenie to jak sie ustawia? chyba powinno być conajmniej z przodu 2,2 a tył 2,5 :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sumadax Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 nie wiem ile powinno być w Twoim motocyklu ale 1.1 z przodu to chyba trochę mało > owner manual Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pork Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Ciśnienie i info jak dokonać podstawowych nastawów zawieszenia znajdziesz w 'instrukcji użytkownika' lub w necie. Chyba, że wcześniej pomogą użytkownicy R6. Wstępnie możesz dać po 2,5 na przód / tył i już powinno być o niebo lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zajdelek Opublikowano 8 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 gdzies wyczytalem ze ma byc po 2,5 ale czy to ma az taki wplyw na to bujanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sgregor242 Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Jak ty masz R6 i 1.1 a tyl 2.3 to ty się zastanów co robisz. Zawieszenie najlepiej skręcić porządnie żabką tak do oporu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pork Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Heh, no właśnie po tym jak podałeś swoje ciśnienie, to można zakłady robić, że to właśnie to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zajdelek Opublikowano 8 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 jak bedzie troche pogody i czasu to podpompuje o sprawdze, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krawcu2 Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 a nie leje ci jedna laga????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 normalnie ręce opadają! Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zajdelek Opublikowano 9 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 laga troche sie poci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pork Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 No to masz kolejną przyczynę bujania do wyeliminowania : ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zajdelek Opublikowano 9 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 dzis napompowalem kola, i calkiem inne moto nawet na prostej drodze lepiej sie prowadzi a do lagi zajrze po sezonie. dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.