tomxx92 Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Witam Złożyłem silnik do peugeota jetforca na gaźniku 2T i po jego odpaleniu kręci sie do tylu. Co może być tego przyczyną?? Dodam że zapłon nie ma możliwości regulacji, klin na wale nie jest ścięty także zapłon nie jest za wczesny no a na słuch to silnik chodzi w miare normalnie (niewiem jak z mocą bo nie jeździłem nim) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurbassteck Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Z tego co mi wiadomo, silniki 2t mogą pracować w obydwie strony bez przeszkód, więc problem może tkwić w przełożeniu rozruchu. Cytuj www.jerzysowajr.weebly.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomxx92 Opublikowano 8 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 no właśnie jest tak że ja go kręce normalnie do przodu a on zapala i się kręci do tyłu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 (edytowane) Sprawdź wszystko co związane z iskrą. Tu tkwi problem. W złym momencie jest iskra i silnik odpala nie w tą strone co trzebna. Zawczesny zapołon? NIe myle sie? Edytowane 8 Maja 2010 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomxx92 Opublikowano 8 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 no z zapłonem wszystko sprawdziłem, wtyczki dobrze podłączone, impulsator nie ma możlwości żadnych regulacji, magneto na swoim miejscu. A czy taka sytuacja może być od skrzywionego jakoś minimalnie korbowodu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Musiałby być nialada banan. BTW Silniki nawet te 2T nie mogą pracować w drugą stronę, nawet ustawienie sworznia to uwzględnia :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurbassteck Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Musiałby być nialada banan. BTW Silniki nawet te 2T nie mogą pracować w drugą stronę, nawet ustawienie sworznia to uwzględnia :bigrazz: Spróbuj odpalić silnik (sam silnik) wski, komara, czy chociażby trabanta w drugą stronę, uwierz, zadziała. Sorry za offtop. Cytuj www.jerzysowajr.weebly.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Musiałby być nialada banan. BTW Silniki nawet te 2T nie mogą pracować w drugą stronę, nawet ustawienie sworznia to uwzględnia :bigrazz: Aaatam. Da radę. Na zlocie V2 w Lubaszu 2004 publicznie smażyłem kapcia na wstecznym, Jawą TS350. :biggrin: A ze zlotu wracałem mając tylko IV bieg bo skrzynia padła. :icon_mrgreen: :banghead: Zapłon tak sobie ustawiłem że wystarczyło odpowiednie ustawienie wału i wyrafinowane kopnięcie a silnik odpalał do tyłu. Nie lada sensacja była, ludzie z początku się śmiali że Jawa gumę pali, dopiero jak zobaczyli że w "złą stronę" to im szczęki opadły. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomxx92 Opublikowano 8 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 (edytowane) Problemem okazało sie nie podlaczenie masy koło rozrusznika Edytowane 8 Maja 2010 przez tomxx92 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurbassteck Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Czyli jak rozumiem, rozrusznik kręcił w drugą stronę? Cytuj www.jerzysowajr.weebly.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Spróbuj odpalić silnik (sam silnik) wski, komara, czy chociażby trabanta w drugą stronę, uwierz, zadziała. Sorry za offtop. Aaatam. Da radę. Na zlocie V2 w Lubaszu 2004 publicznie smażyłem kapcia na wstecznym, Jawą TS350. :biggrin: A ze zlotu wracałem mając tylko IV bieg bo skrzynia padła. :icon_mrgreen: :banghead: Zapłon tak sobie ustawiłem że wystarczyło odpowiednie ustawienie wału i wyrafinowane kopnięcie a silnik odpalał do tyłu. Nie lada sensacja była, ludzie z początku się śmiali że Jawa gumę pali, dopiero jak zobaczyli że w "złą stronę" to im szczęki opadły. :biggrin: A czy ja powiedziałem, że nie odpali ? :wink: Powiedziałem, że to jest minimalnie szkodliwe dla silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Czyli jak rozumiem, rozrusznik kręcił w drugą stronę? rozrusznik bez masy by wcale nie zakręcił tam jest prąd w okolicach 40A taki prąd nie popłynie ,,bokiem'' rozrusznik jest silnikiem prądu stałego żeby zakręcił w drugą stronę trzeba by zamienić + z - w motocyklach z symetrycznym systemem rozrządu czyli bez membramy i zaworu wydechowego, żadnym problemem jest sprawienie żeby silnik kręcił sie w drugą stronę kwestia ustawienia zapłonu :D to że przy kopaniu czy właczeniu rozrusznika kierunek obrotu wału jest prawidłowy nie wyklucza odpalenia ,,w drugą strone'' zapewnie chodzi o masę modułu, jest masa modułów zapłonowych gdzie złe podłaczenie kabli daje iskre ale w złym momencie np hiszpański motoplat w którym zamiana wyzwalania modułu z zasilaniem również daje iskrę ale motocykl nie odpali bo wyprzedzenie będzie złe Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.