jarameb Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 No to poprawiłem ździebko. Tak, chodzi o tą Honde moją małą... Więc... pytanie pewnie z rodziny tych banalnych, ale już się pogubiłem... Mam w serwisówce żeby ustawiać luz zaworowy jak znaczek 'T' na magnecie się pokryje z tym tam swoim z czym ma się pokryć. No to jazda, nic prostszego. Ale... Przy jednym obrocie magneta zawory są podparte, nie ma żadnego luzu, zrobię jeden obrót magnetem, czyli zdaje się 2 suwy za mną, jest luz... cholera... A żeby było już zupełnie ściśle, popychacze są zupełnie luźne jak 'T' się z niczym nie pokrywa, wtedy jest największy luz. To w którym momencie ja mam te zawory w końcu ustawić...? Pozdrawiam, i dziękuje za wyrozumiałość biggrin.gif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 No to poprawiłem ździebko. Tak, chodzi o tą Honde moją małą... Więc... pytanie pewnie z rodziny tych banalnych, ale już się pogubiłem... Mam w serwisówce żeby ustawiać luz zaworowy jak znaczek 'T' na magnecie się pokryje z tym tam swoim z czym ma się pokryć. No to jazda, nic prostszego. Ale... Przy jednym obrocie magneta zawory są podparte, nie ma żadnego luzu, zrobię jeden obrót magnetem, czyli zdaje się 2 suwy za mną, jest luz... cholera... A żeby było już zupełnie ściśle, popychacze są zupełnie luźne jak 'T' się z niczym nie pokrywa, wtedy jest największy luz. To w którym momencie ja mam te zawory w końcu ustawić...? Pozdrawiam, i dziękuje za wyrozumiałość biggrin.gif Jak jeden zawór jest całkowicie otwarty ustawiasz na drugim i odwrotnie. Jeżeli jest duża różnica pomiędzy ustawianiami zalecanymi przez serwisówkę a tymi podanymi powyżej to wypada zajrzeć jak wyglądają dźwigiwnki zaworowe i krzywki na wałku rozrządu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 No to poprawiłem ździebko. Tak, chodzi o tą Honde moją małą... Więc... pytanie pewnie z rodziny tych banalnych, ale już się pogubiłem... Mam w serwisówce żeby ustawiać luz zaworowy jak znaczek 'T' na magnecie się pokryje z tym tam swoim z czym ma się pokryć. No to jazda, nic prostszego. Ale... Przy jednym obrocie magneta zawory są podparte, nie ma żadnego luzu, zrobię jeden obrót magnetem, czyli zdaje się 2 suwy za mną, jest luz... cholera... A żeby było już zupełnie ściśle, popychacze są zupełnie luźne jak 'T' się z niczym nie pokrywa, wtedy jest największy luz. To w którym momencie ja mam te zawory w końcu ustawić...? Pozdrawiam, i dziękuje za wyrozumiałość biggrin.gif Na chlopski rozum - obserwuj rozrzad. Kiedy ssace zawory sie zamkna, to wykrec swiece i obracajac walem szukaj GMP. W tym miejscu masz luz na wszystkich zaworach na tym cylindrze. Jesli na T jest GMP to szukaj poprostu znaku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Na chlopski rozum - obserwuj rozrzad. Kiedy ssace zawory sie zamkna, to wykrec swiece i obracajac walem szukaj GMP. W tym miejscu masz luz na wszystkich zaworach na tym cylindrze. Jesli na T jest GMP to szukaj poprostu znaku. CB50J ma jeden zawór ssący i jeden zawór wydechowy. Piłeś coś przed napisaniem tego postu? O jakim znaku pisałeś? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarameb Opublikowano 3 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Dobra jest, ustawiłem wg. tego co napisał Piotr w pierwszym poście. Jutro się przejadę i zobaczę jak to chodzi. Powinno być ok bo nie musiałem dużo zmieniać, zmiana mieściła się w granicach 0.03mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.