Hondodajny Opublikowano 3 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 (edytowane) Nie, nawet mi to do głowy nie przyszło. Urobiła mi się ta górna śruba. Tak na prawdę to nie ja tą śrubę przekręciłem. Łańcuszek jest już wydłużony pewnie już trochę i ma swoje lata. Po prostu znajomy mnie zawiódł, bo nie umiał tego zrobić. Kupiłem od niego ten motocykl. Dał mi gwarancję, że będzie robił jak coś padnie bo ma drugi taki silnik. Podejrzewam, że bez zmiany łańcuszka rozrządu problem nie ustanie. Regulował ten napinacz. Przez jakiś czas łańcuszek nie hałasował jak go odpaliłem za pierwszym razem, kiedy go przywiózł, jak się nagrzał wtedy zaczął stukać tak jak na początku. Przejechałem się z 10 km i troszkę stukanie ucichło. Mam drugiego bardziej zaufanego znajomego. On weźmie go na warsztat i potwierdzi, czy bez zmiany łańcuszka się obejdzie czy nie. Po prostu nie mam takich umiejętności, żeby samemu to zrobić. Mniej więcej wiem co i jak, ale w końcu jak nie umiesz to się lepiej nie bierz sam. p.s. Orientuje się ktoś czy oprócz kupna nowego łańcuszka, trzeba wliczyć w to inne rzeczy? Jakiej firmy najlepiej do tego modelu hondy? Nic innego nie słychać oprócz łańcuszka, a stuka nie miłosiernie Jakiej firmy najlepiej ten łańcuszek? DID ? Czy trzeba oprócz łańcuszka wliczyć inne rzeczy? Edytowane 3 Maja 2010 przez Hondodajny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Nie, nawet mi to do głowy nie przyszło. Urobiła mi się ta górna śruba. Tak na prawdę to nie ja tą śrubę przekręciłem. Łańcuszek jest już wydłużony pewnie już trochę i ma swoje lata. Po prostu znajomy mnie zawiódł, bo nie umiał tego zrobić. Kupiłem od niego ten motocykl. Dał mi gwarancję, że będzie robił jak coś padnie bo ma drugi taki silnik. Podejrzewam, że bez zmiany łańcuszka rozrządu problem nie ustanie. Regulował ten napinacz. Przez jakiś czas łańcuszek nie hałasował jak go odpaliłem za pierwszym razem, kiedy go przywiózł, jak się nagrzał wtedy zaczął stukać tak jak na początku. Przejechałem się z 10 km i troszkę stukanie ucichło. Mam drugiego bardziej zaufanego znajomego. On weźmie go na warsztat i potwierdzi, czy bez zmiany łańcuszka się obejdzie czy nie. Po prostu nie mam takich umiejętności, żeby samemu to zrobić. Mniej więcej wiem co i jak, ale w końcu jak nie umiesz to się lepiej nie bierz sam. p.s. Orientuje się ktoś czy oprócz kupna nowego łańcuszka, trzeba wliczyć w to inne rzeczy? Jakiej firmy najlepiej do tego modelu hondy? Nic innego nie słychać oprócz łańcuszka, a stuka nie miłosiernie Jakiej firmy najlepiej ten łańcuszek? DID ? Czy trzeba oprócz łańcuszka wliczyć inne rzeczy? Najpierw musisz wymienić tą górną śrubę która mocuje obudowę napinacza do korpusu głowicy. Następnie zdjąć pokrywę głowicy i zmierzyć ile mm wystaje klin blokujący z napinacza. Poluzować dolną śrubę napinacza i pokręcić wałem korbowym zgodnie z jego kierunkiem pracy obserwując ten klin. Powinien się trochę wysunąć w górę. ZAblokować dolną śrubą i poskładać wszystko w całość. Odpalić silnik. Powinien się wyciszyć. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hondodajny Opublikowano 3 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Dziękuje za podpowiedź. Jak to nie pomoże to chyba czas na zmianę łańcuszka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebekization Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Dziękuje za podpowiedź. Jak to nie pomoże to chyba czas na zmianę łańcuszka. Pozwole sobie podpiac sie do tematu poniewaz mam podobny problem ze swoja CM 400.Mianowicie zgodnie z instrukcja obslugi naciagnalem lancuch rozrzadu w mojej Hondzie i pojawil sie halas (pukanie, tarcie, szuranie itp.). Zgodnie z zasada dzialania napinacza, po nastawieniu go, lancuch rozrzadu ociera sie o napinacz, ktory pokryty jest swojego rodzaju tworzywem (nie wiem co to jest wiec nie bede strzelal w ciemno), ktore z biegiem lat i kilometrow ktore mijaja, wyciera sie i pojawia sie efekt halasu. Moje pytanie brzmi czy ta czesc napinacza w Hondzie CM 400 mozna wymienic inaczej (latwiej) niz w instrukcji (gdzie pisza ze trzeba zdjac cylindry do tego)?. Czy jak sie zdejmie pokrywe zaworow to wystarczy i da sie wyciagnac ta czesc lub caly napinacz? Czy moze nie mozna tego zrobic bo np jakies bolce, nakretki, sruby albo sprezynki wpadna podczas wyciagania napinacza do dolu silnika? Jak wyglada procedura wymiany napinacza z punktu widzenia mechanika ktory takie moto dostalby na warsztat zeby przeprowadzic taka operacje?Pozdrawiam i dzieki za wszelkie porady! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 to raczej te cylki musisz zrzucić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.