enduromaster Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 no właśnie dyfuzor od dołu jest wgnieciony i tam ma nieszczelność na łączeniu, nie wiem czy nie kupić drugiego całego układu bo spawanie kwasiaka jest drogie, w exc za pęknięcie 4cm zapłaciłem 5zł , wizyta trwała mniej niż 5 min jak chcesz żeby było dobrze to zainwestuj w markowy układ . Wmontowanie tłumika od 4t nic nie da poza zwiększoną masą , bo rozumiem że chcesz ten tłumik nałożyć na obecny Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 2 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 (edytowane) mi krzyknęli 60zł za godzinę roboczą w zakładzie, a mniej niz 1h nie robią, podłożyłem gumę i faktycznie jakby miał więcej mocy i lepszy odgłos, bo przed chwilą właśnie wróciłem z jazdy. :flesje: tak z ciekawości jakie masz obroty przy tej prędkości na 1 ?? z 12-13 tys obr ?? zamyka obrotomierz, Edytowane 2 Maja 2010 przez Digidy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Jak bardzo chcesz to mam na sklepie jakiś wydech do 2T, marki LeoVince, niby do skuterów, chinoli i Simsona pasuje, może do Twojego też podejdzie. Kosztuje koło 3 stówek, jeśli dobrze pamiętam. Zalega mi na półce więc może promocję bym dał jakąś. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 2 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 (edytowane) Jak bardzo chcesz to mam na sklepie jakiś wydech do 2T, marki LeoVince, niby do skuterów, chinoli i Simsona pasuje, może do Twojego też podejdzie. Kosztuje koło 3 stówek, jeśli dobrze pamiętam. Zalega mi na półce więc może promocję bym dał jakąś. :biggrin: ehh, jak zmieniać to chce cały układ dyfuzor-tłumik, jakąś używkę, ale z mito czy innych jest inny bo ja nie mam takiej rurki cienkiej od dyfuzora, ( oryginał też nie miał) tylko od razu jest tłumik na wprost przyspawany. co mi się podoba to to ze nawet drobna cześć w niej jest podpisana firmą ;) dyfuzor idzie z boku bo ma nóżkę centralną. Edytowane 2 Maja 2010 przez Digidy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Mam coś takiego: http://www.akf-shop.de/shop/images/product...P-000022-01.jpg Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Qurim, ten leon jest do Simsona. Jak chcesz go tanio opchnąć to ogłoś na forum Simsonów, na pewno ktoś się skusi. W najtańszym sklepie kosztuje 320 zł: http://www.stazet.inkontrahent.pl/inkontra....php?q=leo&qq=2 Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 3 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 hehe, to cos co ja mam leci 180 ;) wiec simsin odpada ja muszę coś od 250 założyć jak już coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 (edytowane) Mojego wujka Żuk z ziemniakami leci 500km/h na seryjnym wydechu. :icon_mrgreen: Edytowane 3 Maja 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 3 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 (edytowane) hehe, ten silnik był zmieniony i jest mocniejszy, zapie**ala, :bigrazz: czy taki komplecik od MZ 250 da rade? bo ten oryginalny dyfuzor gdzie jest nieszczelny od dołu, jest także trochę przygnieciony http://moto.allegro.pl/item1024885777_mz_e...owka_chrom.html czy taki dyfuzor może zmniejszyć moc? coś mi się zdaje ze to tylko ładnie wygląda, spalanie teraz z nieszczelnością wychodzi 6,5 litra na 100 (max może 7,5) Edytowane 3 Maja 2010 przez Digidy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Sam widzisz że ten dyfuzor jest liczony pod niższe obroty, Chyba że lubisz swoją cagivą ekonomicznie, do ok 6 tys/obr. Zauważam iż obecny wydech Ci się po prostu nie podoba i szukasz egzotyki :wink: .To że z mito ma inne mocowanie końcówki jeszcze o niczym nie świadczy, musisz go bliżej obejrzeć i posprawdzać wymiary czy są odpowiednia, ale najlepszym wyborem byłoby zespawanie oryginała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Ten wydech od MZ nawet tak fajnie nie wygląda.A z doświadczenia wiem że robi tylko hałas w ETZ150, nic poza tym. A obroty? Moja dawna ETZ150 kręciła się aż do odbojnika przy "0" czyli daleko poza skalę obrotomierza. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 (edytowane) tak myślałem że taki zestaw to kiepska sprawa, mi cagiva też przekręca obrotomierz to jest tak fajnie zrobione, że jak odpalam i jest zimny to ma blokadę, a dopiero jak już osiągnie temperaturę to się kręci na maxa, dyfuzor jest oryginalny i jest duży, te inne to widziałem że są jakieś małe, mi się nie podoba końcówka, bo jest kiepska i wolałbym jakąś wizualnie większą bo mi spaliny jakoś smolą po kole tylnym Edytowane 4 Maja 2010 przez Digidy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Co ty chcesz zrobić z tej Cagivy jakiś wiejski prom kosmiczny, wydech z MZ do japońskiego silnika wysokoobrotowego, każdy wydech jest liczony pod konkretny silnik, jeżeli chcesz żeby to jeździło jak fabryka przykazała to spawaj ten dyfuzor albo szukaj używki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 PS to włoska technologia ten silnik, problem z tym, że dowiadywałem się gdzie mi pospawają stal kwasoodporną i jeszcze mam coś z aluminium i nie znalazłem żadnej firmy poza 1 ale tam tylko na godziny spawają, zna ktoś we wrocławiu jakąś niedrogą firmę ? w jednej firmie to mi powiedzieli ze nie bawią się w naprawę motoryzacyjną :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Cudujesz z tym spawaniem kwasówki. Wiadomo, że zwykłą spawarką szkoda zabawy bo zacznie pękać(i rdzewieć, choć to mniejszy problem), ale bez jaj, żebyś tego na mieście nie pospawał. Pytaj w niewielkich, nawet przydomowych warsztatach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.