II Artur II Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Mi brakuje w Venturze obrotomierza. Nie wiem ile mogę odkręcić bo tłumiki są głośne i wydaje mi się że obroty są za wysokie. Tyle się naczytałem o tym że to nie są motocykle do ścigania że teraz jestem przewrażliwiony. Dopiero po przełączeniu na wyższy bieg czuję że jeszcze muli jak bym chciał szybciej pojechać. Ile Ventura może mieć maksymalnych obrotów? Wiem że trzeba jeździć na wyczucie ale długo wcześniej nic nie miałem a brata Hornet miał obrotomierz. ...Napisz czy były we wrocku maszty do flag na motor i flagi mniejszych rozmiarów... Flag i masztów nie widziałem bo nie zwracałem uwagi na to. Ale byłem pod wrażeniem ile tego wszystkiego było. Jacek6 i Harbuz - a Wy byliście teraz we Wrocławiu na bazarze? Swoimi maszynami? Cytuj --pozdrawiamArtur Wojtkowski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio77 Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Panowie, zeby była jasnosc, royal star budzi respekt, u mnie oczywiscie tez. Nie martw się też to zauważyłem.Jadę sobie spokojnie z roboty, przeciskam sie między autkami i dojechałem do zestawu (ciągnik siodłowy i naczepa), patrzę i oczy przecieram, gość zjeżdża do prawej krawędzi jezdni i mnie puszcza. Podziękowałem Mu na radiu i pojechałem dalej.Kolejny przykład, jadę sobie spokojnie na jesieni drogą tzw. 50. Dojeżdżam do kolejnego zestawu i Gość mi sam robi margines. Fakt, że tego dnia było zimno i strasznie wiało, więc widząc autka z naprzeciwka nie pchałem się na trzeciego, chciałem grzecznie poczekać, ale...Znowu podziękowałem na radiu i jeszcze chwilkę pogadaliśmy ;)W Warszawie też miałem przypadki, że mnie przepuszczono, a jadącego za mną plastyka zablokowali... Oczywiście nadal czuję respekt do motoru i tu naprawdę trzeba uważać, bo zauważyłem, że na zakrętach Ventka jest o wiele bardziej podatna na wywrotkę - drobny piasek, kawałeczki potłuczonej szyby samochodowej itd. i tył mi uciekał. To samo tyczy się sprintu z po świateł. O mokrej nawierzchni, chyba już nie muszę wspominać... Po roku użytkowania tego motoru, nadal czuję do niego respekt, ale nie przeszkadza mi to w pokonywaniu kolejnych barier :) :) :) Cytuj Jest wypadek, auto w rowie, Lekarz udziela pomocy rannym, Policja zabezpiecza miejsce zdarzenia, Straż Pożarna neutralizuje wycieki, a po pól godziny przyjeżdżają dzielni Strażnicy ze Straży Miejskiej i wypisują mandat za parkowanie na trawie… Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NUMANOID Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Witaj! napisałeś że tankowanie motoru i pompowanie amorów nie sprawiło ci trudności, napisz ile na przód i tył wkładałeś powietrza w amory .Jeszcze tego nie robiłem ,dlatego z ciekawości pytam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio77 Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Chyba mnie wywołujesz do tablicy...W przód dałem 4.2, a tył weszło coś koło 4.8 - czyli na max`a.Ale zmartwiło mnie to, że w prawej ladze było pusto...Będę to musiał sprawdzić. Cytuj Jest wypadek, auto w rowie, Lekarz udziela pomocy rannym, Policja zabezpiecza miejsce zdarzenia, Straż Pożarna neutralizuje wycieki, a po pól godziny przyjeżdżają dzielni Strażnicy ze Straży Miejskiej i wypisują mandat za parkowanie na trawie… Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korsarz Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 (edytowane) Troszkę za dużo jak na przód. Zgodnie z instrukcją max. cisnienie w przednim zawieszeniu nie powinno przekroczyć 50 kPa, a do tyłu można dopompować do wartości 400 kPa Edytowane 28 Lutego 2012 przez Korsarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1z Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 witam myślę że Korsarz ma rację też mam tą samą serwisówkę problem pojawia się ze sprawdzeniem dokładnym ciśnienia w przodzie przynajmniej ja nie mam takiego ciśnieniomierza (dokładnego) Panowie mam pytanko jakie koszty ponosicie przy regulacji i synchronizacji gaźników tak do porównania chciałem czy ktoś mnie przypadkiem nie naciąga, bo to dużo roboty 4 garki i rozbierania dużo itp tak przynajmniej mechanicy w mojej okolicy mówią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korsarz Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Pisząc krótko "nie wiem" ale swego czasu miałem "Bandita" z 2001 roku i był na gaźnikach i regulacja gaźników z vacuometrem nie stanowiła problemu. W Venturze za żadną kasę nie podjął bym się regulacji. Zbyt dużo elementów które mogą wpływać na prawidłową pracę danego gaźnika, dlatego jak masz dobrego gaźnikowca to pokornie aczkolwiek z pewnym odrażeniem zapłać :banghead: chyba że może ktoś to robił i nie taki diabeł straszny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1z Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 narazie zrobiłem na mojej królowej bo tak ją nazywam ponad 10 000 nic nie regulowałem tylko olej zminiłem ale czas by był najwyższy żeby wyregulować choć boje sie jak ktoś w nią łapy włoży to już nie będzie to samo zawsze tak mam z samochodamibyłem kiedys nawet w serwisie yamahy w katowicach to powiedzieli mi ze z tym moto zawsze mieli problemy między innymi dlatego że to na rynek amerykański i tam inne paliwo maj itp sam napewno tego nie bede robił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harbuz Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Pisząc krótko "nie wiem" ale swego czasu miałem "Bandita" z 2001 roku i był na gaźnikach i regulacja gaźników z vacuometrem nie stanowiła problemu. W Venturze za żadną kasę nie podjął bym się regulacji. Zbyt dużo elementów które mogą wpływać na prawidłową pracę danego gaźnika, dlatego jak masz dobrego gaźnikowca to pokornie aczkolwiek z pewnym odrażeniem zapłać :banghead: chyba że może ktoś to robił i nie taki diabeł straszny.Był kiedyś wakuometr do sprzedania na forum. Nie drogo i to na 4 garki.Miałem kupić, bo jak widziałem jak robili moje vz 800 to nie było filozofii. Oczywiście patrząc z boku. Z resztą ja to wolę robić sam. Zawory też regulowałem. Nie chodzi o oszczędność, tylko o to, że nie wiadomo komu dać, żeby zrobił jak należy. Autopsja z samochodem.Każdy dużo gada. Na motobajzlu byłem samochodem, nigdy tam nie byłem motocyklem. Nie chce kupić swojego w czesciach na kolejnym motobazarze (ryzyko kradziezy, brak AC). Maszty zawsze są, ok 60-70 zł, flagi też, ale nie znam ceny. Do Łodzi trzeba sie wybrać, tamten bazar podobno jest ogromny (Wrocław x 5)Tutaj to cię Jacek chyba poniosło?Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NUMANOID Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 (edytowane) Troszkę za dużo jak na przód. Zgodnie z instrukcją max. cisnienie w przednim zawieszeniu nie powinno przekroczyć 50 kPa, a do tyłu można dopompować do wartości 400 kPaSpoko, wiem że ostatnio wzrokiem sięgłem w serwisowego manuala i przelotnie zauważyłem chyba same zera w instrukcji cisnień -dziwne?dlatego zapytałem ...aaaaaaaaaaaa mam teraz zobaczyłem w info po Polsku tak są zera i by amorek był twardy to musi być 50 kPa.czyli 0,5 bar , natomiast z tyłu by był twardy musi mieć 400 kPa.czyli 4 bar.W uwadze pisze że by nie przekraczać max.ciśnienia ,gdyż uszczelki olejowe teleskopów mogą ulec uszkodzeniu.Zwracam honor. :rolleyes: Edytowane 28 Lutego 2012 przez NUMANOID Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1z Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 ZYGID pytanko do ciebie czy przypadkiem nie wystawiałeś na allegro filtrów powetrza? bo upiłem takie w Brzegui czekam na dostwę NUMANOID pisząc z przodu miałeś na myśli tył chyba że ja już czegoś nie kumam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NUMANOID Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 ZYGID pytanko do ciebie czy przypadkiem nie wystawiałeś na allegro filtrów powetrza? bo upiłem takie w Brzegui czekam na dostwę NUMANOID pisząc z przodu miałeś na myśli tył chyba że ja już czegoś nie kumamtak pomyliłem się i temat poprawiłem na edycji. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 musze kupic oponkę tylną znowu będzie bolało szykam brigstona macie może jakieś namiaryPolecam tego sprzedawcę http://www.mynetmoto.com/motorradreifen.cfm/ActiveTab/shopping/ActiveLink/1/Search/2/motorcycle/156/motorcycle_ccm_group/7/motorcycle_model/5903/StartRow/0/motorradreifen.html . Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1z Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 a jak z dPolecam tego sprzedawcę http://www.mynetmoto...rradreifen.html . a jak z dostawą ja niestety nie szprechać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korsarz Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 harbuz masz rację też nie mam zaufania do mechaników natomiast trochę sie boję to sam robić a wiem że ma coś nie tak bo mi striela czasami no i trza by było wyregulować do Jeleniej to z Chorzow atrochę daleko jak na regulację chyba że gość jest naprawde dobry i moż eprzy okazji gdzieś cos ciekawego w Jeleniej zobaczęa pozatym to musze kupic oponkę tylną znowu będzie bolało szykam brigstona macie może jakieś namiary Niestety czeka ciebie wydatek, ceny dość podobne. http://www.antag.pl/go/search/idx/5080411/mot/150_90_15/t/1/go.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.