Dyzio77 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 Dzięki za e-mail.Co do poprawek, to mam to samo.Jak spojrzysz na zdjęcia mojego moto (w/w) to zauważysz, że nie mam szparunków na przednim błotniku i owiewce.Błotnik był robiony, owiewka lakierowana.Lightbar lekko obtarty, ale cóż, życie.Wiem, że moja Kochanka leżała na prawym boku.Zresztą za chwilkę będzie rok jak Ją ujeżdżam, a cały czas Ją poznaję ;) Cytuj Jest wypadek, auto w rowie, Lekarz udziela pomocy rannym, Policja zabezpiecza miejsce zdarzenia, Straż Pożarna neutralizuje wycieki, a po pól godziny przyjeżdżają dzielni Strażnicy ze Straży Miejskiej i wypisują mandat za parkowanie na trawie… Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harbuz Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Siemanko. Światło świeci, trochę wysoko, ale myślę, że jest to tylko kwestią regulacji. Tak czy inaczej 110 mil dzisiaj nakręciłem :crossy: . Wrażenie super. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forrest2000 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Dzisiaj trochę pogrzebałem.Szkoda dnia na leżenie. Tak jak mówiłeś, trochę była krzywa blacha od lampy. Zauważyłem,że te moto to jest w większości po jakiś perypetiach. Jak rozebrałem owiewkę to zobaczyłem klejone plastyki. Przykra sparwa.Poprawiłem kąt lampy, ale jestem zawiedziony. Dużo zreczy jest do poprawki. Kosmetyczne, ale serce mnie boli. Jutro jest wyjazd. Pozdro. Witaj Harbuziku. Nie chciałem, Cię martwić ale po lampie i pękniętej lewej osłonie głośnika pasażera domyśliłem się, że twoja ukochana mogła zaliczyć upadek na lewa stronę. Po rozebraniu przedniej osłony wszystko wyszło na jaw i zobaczyłeś na czym sprawa stoi (przypuszczam, że popękane były mocowania owiewki). Przy takich upadkach obrywa również boczny kufer, owiewka filtra powietrza i gmole. Gdy szlif jest troszkę większy, z przednią owiewką rysuje się chromowany pasek podszybia, chromowana ramka reflektora i górna krawędź szyby. Ponadto widać rysy od asfaltu na antenie i na krawędzi lusterka. Ventki z takich lekkich szlifów są w stanach (a przynajmniej były) bardzo tanie, widziałem na ich aukcjach początkiem tego roku kilka modeli (teraz dolar drogi i nie jest tak wesoło). Po połataniu i pomalowaniu plastików, wymianie kilku chromowanych plastików i wymianie gmoli (które tam są stosunkowo tanie) w ogóle nie widać, że moto miało jakieś przygody (pamiątką są tylko rysy na antence bo z reguły się jej nie wymienia). Jak będziesz miał potrzebę klejenia plastików skorzystaj z kleju o którym pisałem wcześniej - jest rewelacyjny. Nasze Ventki są ciężkimi moto i moment nieuwagi przeważnie przy małych prędkościach może skutkować takim właśnie szlifem. Gratulacje za 110 mil - zuch chłopak! Mnie by przewiało pingpongi :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
II Artur II Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Harbuz, z tego co czytam tą serwisówkę a właściwie oglądam obrazki to widzę że takie błędy, kody usterek, kasuje się kombinacją klawiszy RES i SET. Próbowałeś je wcisnąć naraz i przytrzymać kilka sekund na włączonym zapłonie? Cytuj --pozdrawiamArtur Wojtkowski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harbuz Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Harbuz, z tego co czytam tą serwisówkę a właściwie oglądam obrazki to widzę że takie błędy, kody usterek, kasuje się kombinacją klawiszy RES i SET. Próbowałeś je wcisnąć naraz i przytrzymać kilka sekund na włączonym zapłonie?Siemanko.Jutro będę grzebał, bo mają przyjść żarówki led, to będę wymieniał. Z przyciskami nie kombinowałem, ale spróbuję. Co do klejonych plastików to jest kilka niespodzianek. Ja wiedziałem jak kupowałem, że była po wywrotce, ale nie aż takiej? Prawdą jest , że to wszystko jest tak zabudowane, że nawet na postoju jak się obali to nie ma siły, żeby nie było strat.Z tego powodu staram się bardzo uważać. Co do zakupów to znalazłem na allegro fajną Ventkę :icon_eek: . Jak ją oglądam to cieszę się ze swojej. Moja jest ideałem.Podsyłam linka. Zerknijcie na chromy silnika. http://moto.allegro.pl/venture-13tf-2006r-i2016727769.htmlPzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BORYS69 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 WitamWydaje mi się że chromy są w porządku, tylko ściany są blisko i odbijają się w chromach. :biggrin:pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio77 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 WitamWydaje mi się że chromy są w porządku, tylko ściany są blisko i odbijają się w chromach. :biggrin:pozdr. Mam podobne wrażenie, a właściwie nie tyle ściany, co niebieska poświata od niedoczyszczonej chemii lub nadmiaru źle spłukanego wosku.Poza tym zdjęcie robione w pomieszczeniu z bliska, flesz doświetlił za bardzo ryski itd. Dlatego wyszedł taki efekt.Nie znam motoru, ani właściciela.Ale ja przeczytałem, że dwukrotnie brał udział w Rajdzie Katyńskim, to nawinął nim trochę kilometrów.Sam chciałem w tym rajdzie pojechać, ale przez ostatnie wydarzenia, dałem sobie na razie spokój... Szukając swojej Ventki zauważyłem, że wszyscy posiadacze sprzedają swoje maszyny, gdy zaczyna się im ślizgać sprzęgło. Fakt, jest faktem, że koszt naprawy jest spory, ale ja na ślizgającym się sprzęgle zrobiłem cały ten sezon. Nowe graty już leżą i czekają. Cytuj Jest wypadek, auto w rowie, Lekarz udziela pomocy rannym, Policja zabezpiecza miejsce zdarzenia, Straż Pożarna neutralizuje wycieki, a po pól godziny przyjeżdżają dzielni Strażnicy ze Straży Miejskiej i wypisują mandat za parkowanie na trawie… Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar2r Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 nowe tarcze to raptem 250 pln do tego sprężynki i wymiana. ale dojście łatwe, wiec nie powinno być problemu z wymiana. mi zaczęło sie ślizgać przed 50 tys km.A z tymi chromami silnika chyba wszystko w porządku. Mam tylko wrażenie odbicia podłogi i ścian od chromów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio77 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Ja kupiłem cały komplet naprawczy w Yamaha Motor Poland – zapłaciłem trochę więcej niż piszesz…Chcieli za wszystko chyba 1200,- PLNDzięki uprzejmości jednego z pracowników dostałem rabat około 40%.Teraz tylko muszę się zebrać i tu jest problem, jakoś samemu mi ciężko…Mam już wprawdzie serwisówkę, ale trochę brak mi wiary w siebie :) Przydał by się jakiś tzw., obserwator, który ma trochę pojęcia, bo co dwie głowy to nie jedna ;) Cytuj Jest wypadek, auto w rowie, Lekarz udziela pomocy rannym, Policja zabezpiecza miejsce zdarzenia, Straż Pożarna neutralizuje wycieki, a po pól godziny przyjeżdżają dzielni Strażnicy ze Straży Miejskiej i wypisują mandat za parkowanie na trawie… Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BORYS69 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 WitamZ własnego doświadczenia wydaje mi się, że szkoda wydawać w końcu nie małe pieniądze w serwisie. Gdy ślizgało mi się sprzęgło w Royalu wymieniłem same tarcze które zakupiłem na allegro za 180 PLN. ( bo tańszych nie było :icon_biggrin: ) Przejechałem na nich ok 15 tyś. i zamieniłem Royala na Venturkę :icon_biggrin: :buttrock: pozdr.PS. UWAGA na drucik zabezpieczający!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio77 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 OK - dzięki za wskazówkę, ale jak możesz to przybliż mi dlaczego i jak mam uważać.Ewentualnie jakieś inne wskazówki? Teraz muszę pilnie wyjść i będę późnym wieczorkiem, ale sprawdzę dokładnie co kupiłem i napiszę. Cytuj Jest wypadek, auto w rowie, Lekarz udziela pomocy rannym, Policja zabezpiecza miejsce zdarzenia, Straż Pożarna neutralizuje wycieki, a po pól godziny przyjeżdżają dzielni Strażnicy ze Straży Miejskiej i wypisują mandat za parkowanie na trawie… Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BORYS69 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 (edytowane) WitamDyzio77 Jak miałem problem ze swym sprzęgłem to poprosiłem o radę i pomoc kolegów na Posiadacze motocykli Royal Star łączcie się. Tam ar2r :notworthy: podesłał mi linka http://www.venturers.org/Tech_Library/index.php?action=article&cat_id=002006&id=309. Kliknij Removing the Clutch Basket. Patrząc na zdjęcia wykonałem wymianę sam (nigdy wcześniej tego nie robiłem a język znam tylko :icon_razz: ) Zakupiłem w sklepie motoryzacyjnym specjalny sylikon made in USA :blink: . Zdejmuj dekiel bardzo ostrożnie aby nie uszkodzić uszczelki ( i tak się przerwie :icon_eek:) Moja się trochę uszkodziła, ale hamerykański silikon załatwił sprawę dyskretnie i definitywnie. Przed rozebraniem pakietu tarcz trzeba wyjąć cieniutki sprężysty drucik zabezpieczający. Jam to uczynił za pomocą wąskich szczypczyków i wkrętaka. Po zmontowaniu wszystkich tarczek pozostaje zamontować drucik. Jeden koniec włóż w otwór, a drugi zaczep za wcześniej przygotowaną pętelkę z żyłki od zaprzyjaźnionego wędkarza :icon_biggrin: i ciągnij za żyłkę aż drugi koniec druta wskoczy w otwór. Na pewno będziesz się dziwił jak drucik może się skrócić?. On się nie skrócił, trzeba go tylko dokładnie ułożyć w kanałku. Nie próbuj wsadzać drugiego końca bez pętelki, szkoda czasu i tak się ta sztuka nie uda , można za to ułamać drucik i będzie kłopot. :banghead: Trzeba również pamiętać aby tarcze przed założeniem najlepiej zamoczyć w oleju jakim masz zalany silnik. Chodzi oto, aby przy pierwszym starcie tarcze nie były suche bo się przypalą i praktycznie są znów do wymiany. :icon_eek: Jak będą jakieś pytania to wal śmiało pies szczepiony :icon_mrgreen: pozdr. Edytowane 28 Grudnia 2011 przez BORYS69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio77 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 WitamDyzio77 Jak miałem problem ze swym sprzęgłem to poprosiłem o radę i pomoc kolegów na Posiadacze motocykli Royal Star łączcie się. Tam ar2r :notworthy: podesłał mi linka http://www.venturers.org/Tech_Library/index.php?action=article&cat_id=002006&id=309. Kliknij Removing the Clutch Basket. Patrząc na zdjęcia wykonałem wymianę sam (nigdy wcześniej tego nie robiłem a język znam tylko :icon_razz: ) Zakupiłem w sklepie motoryzacyjnym specjalny sylikon made in USA :blink: . Zdejmuj dekiel bardzo ostrożnie aby nie uszkodzić uszczelki ( i tak się przerwie :icon_eek:) Moja się trochę uszkodziła, ale hamerykański silikon załatwił sprawę dyskretnie i definitywnie. Przed rozebraniem pakietu tarcz trzeba wyjąć cieniutki sprężysty drucik zabezpieczający. Jam to uczynił za pomocą wąskich szczypczyków i wkrętaka. Po zmontowaniu wszystkich tarczek pozostaje zamontować drucik. Jeden koniec włóż w otwór, a drugi zaczep za wcześniej przygotowaną pętelkę z żyłki od zaprzyjaźnionego wędkarza :icon_biggrin: i ciągnij za żyłkę aż drugi koniec druta wskoczy w otwór. Na pewno będziesz się dziwił jak drucik może się skrócić?. On się nie skrócił, trzeba go tylko dokładnie ułożyć w kanałku. Nie próbuj wsadzać drugiego końca bez pętelki, szkoda czasu i tak się ta sztuka nie uda , można za to ułamać drucik i będzie kłopot. :banghead: Trzeba również pamiętać aby tarcze przed założeniem najlepiej zamoczyć w oleju jakim masz zalany silnik. Chodzi oto, aby przy pierwszym starcie tarcze nie były suche bo się przypalą i praktycznie są znów do wymiany. :icon_eek: Jak będą jakieś pytania to wal śmiało pies szczepiony :icon_mrgreen: pozdr. Dzięki za szczegółowy opis i linki.Zaraz zrobię fotki co mam, a co do silikonu, to pewnie użyję Chryslerowskiego, ponieważ przekonałem się, że jest najlepszy do uszczelniania dekli, misek itd.Używałem go przez 11 lat podczas wymian olejów w moich Dodge`ach. Przy samochodzie trochę sam mechanikowałem, przy Shadowce też, ale Ventki się trochę boję…Na FV mam:- tarcze sprzęgła 26H163070100 – 7 szt., 301,- zł brutto,- tarcza sprzęgła 26H163210100 – 1 szt., 30,- zł brutto,- przekładki sprzęgła 26H163240000 – 7 szt., 175,- zł brutto,- pierścień zab. T.S. 26H1638500000 – 1 szt., 6,- zł brutto,- sprężyna sprzęgła 1FK1638300000 – 1 szt., 70,- zł brutto,- podkładka 26H163840000 – 1 szt., 17,- zł brutto,- sprężyna sprzęgła 1FK163340000 – 1 szt., 177,- zł brutto.TOTAL: 776,00 bruttoA wygląda to tak: Cytuj Jest wypadek, auto w rowie, Lekarz udziela pomocy rannym, Policja zabezpiecza miejsce zdarzenia, Straż Pożarna neutralizuje wycieki, a po pól godziny przyjeżdżają dzielni Strażnicy ze Straży Miejskiej i wypisują mandat za parkowanie na trawie… Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harbuz Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Witam.Macie tutaj fajny link :eek: . Wiem, że Artur do wiosny i tak lepiej będzie się kiwał, ale może dla reszty chłopaków. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio77 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Witam.Macie tutaj fajny link :eek: . Wiem, że Artur do wiosny i tak lepiej będzie się kiwał, ale może dla reszty chłopaków. Pzdr. Jest tego cała seria Oglądałem już to setki razy i zawsze robi wrażenie, też chciał bym umieć tak jeździć ;) Cytuj Jest wypadek, auto w rowie, Lekarz udziela pomocy rannym, Policja zabezpiecza miejsce zdarzenia, Straż Pożarna neutralizuje wycieki, a po pól godziny przyjeżdżają dzielni Strażnicy ze Straży Miejskiej i wypisują mandat za parkowanie na trawie… Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.