Skocz do zawartości

Yamaha Royal Venture, wątek użytkowników


maciejka 750
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pytaj o to Numanoida, wczoraj mieliśmy takie małe spotkanko i właśnie on ma Nolana N43Air i wczoraj przestroili mu CB ale ten zestaw nie działa z tym kaskiem. O szczegółach on Ci sam napisze.

Tutaj dwa krótkie filmiki z naszego spotkania:

http://www.youtube.com/watch?v=LhhIv8OK4HE&list=UUFoXLPZq1JW-B9T1dgrcHfw&index=2&feature=plcp

 

 

 

Też bym się podłączył pod zakupy. Numanoid już zamawiał na boatsie i wie co i jak.

 

jak będzie ktoś zamawiał coś ze stanów dajcie znać chętnie się przyłącze potrzebuje pare drobiazgów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam pytanie. Jakie ciśnienie załadować do przednich lag i tylnego amortyzatora jeżeli waga jeźdźcia wynosi 90 kg? Śmigam przeważnie sam. Moto z 2008 r. a olej w lagach fabryczny. Nigdy nie zwracałem uwagi na ciśnienie w amortyzatorach a widze po waszych postach, że należy to robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też forrest2000 nie sprawdzałem czy mam ciśnienie czy nie. Jak już często poruszacie ten temat to chyba sprawdzę z ciekawości ale na razie nic się nie dzieje. Moją Ventką jeździł też Numanoid i nic niepokojącego nie zauważył.

--

pozdrawiam

Artur Wojtkowski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi rownież śmiga sie wyśmienicie ale nie mam pojecia jakie mam ciśnienie. Z postów napisanych wcześniej wynika Arturze, że nierówne ciśnienie w lagach może być niebezpieczne i dlatego poruszyłem ten wątek. Wolę dopompować równe ciśnienie w lagach i skontrolować tył ale nie mam bladego piojęcia ile tam powietrza załadować :blink: Tak aby nie przedobrzyć. Na szczęście mamy tu duzo doświadczonych kolegów i napewno jakaś odpowiedź wkrótce sie pojawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi rownież śmiga sie wyśmienicie ale nie mam pojecia jakie mam ciśnienie. Z postów napisanych wcześniej wynika Arturze, że nierówne ciśnienie w lagach może być niebezpieczne i dlatego poruszyłem ten wątek. Wolę dopompować równe ciśnienie w lagach i skontrolować tył ale nie mam bladego piojęcia ile tam powietrza załadować :blink: Tak aby nie przedobrzyć. Na szczęście mamy tu duzo doświadczonych kolegów i napewno jakaś odpowiedź wkrótce sie pojawi.

Witaj z przodu 0,5 bara, z tyłu 4 bary

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje lagi są już po wymianie oliwy. To, że sprawdzicie ciśnienie to nic wam nie da. Ja zrobiłem ten zabieg, bo ząbkowało mi opony. Symptom krzywej lagi. Może też być przyczyna złego ciśnienie w oponie.

Miałem tak w vz 800 i po naprawie było ok.

Co do waszego sprawdzania ciśnienia to nie wiecie jaki jest stan oleju p każdej i czy jest po równo. Jeżeli brakuję to ciśnieniomierz nic nie poradzi.

 

 

 

Dzięki Borys za poradnik. Szybko i sprawnie. Pzdr.

 

Zresztą Artur, jest takie powiedzenie. Jak jest dobrze to nie ruszaj :biggrin:

Edytowane przez harbuz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy,chce kupic szparunek na kufer,wg rozpiski jaką podał kiedyś II Artur II w roczniku 2009 są dwa malowania tj. Seashell/Raven i Candy Red/Raven.Nie mam oka do barw ale jak dla mnie jest to zloto-srebrny/czarny i ciemna czerwień/czarny,moje moto jest w tych drugich malowaniach.Na stronie gdzie można dostać nowe części i miedzy innymi szparunki sa podane właśnie oznaczenia dla tych dwóch malowań i wygladaja tak: XVZ13TFSYC/XVZ13TFSY i XVZ13TFYCR/XVZ13TFYR. Macie jakąs teorie które oznaczenie jest do którego malowania :icon_question: Które wybrac :banghead:

Albo druga opcja dorobić szparunek w jakims "Graffi Studio" tylko pytanie na ile wiernie są w stanie coś takiego dorobić i jaki jest tego koszt :icon_question:

Witaj sam bym chętnie kupił oryginalny szparunek z 2008 -2010 roku,ale nie mam pojęcia kto je sprzedaje.

Szukając szparunków trafiłem na studio GRAFNET i czekam na próbki,ponoć robią wszystko.Teraz czekam na próbki.Z informacji wiem że każde takie studio zrobi pod warunkiem że będzie miało wymiary.Jak masz jakieś namiary to mi wyślij.Pozdrawiam

 

Witam,Panowie jestem po generalnym przeglądzie w serwisie Yamahy w Lubinie.Wymieniałem 4 oringi w komórach pływakowych,olej w silniku,dyfrze,filtr oleju paliwa,powietrza przedmuchane,płyny w chłodnicy,hamulcowe.,ogólnie sprawdzenie stanu klocków.luzów,tarcz itd...Warsztat nieduży, dużo skuterów jak na ten okres ale organizacja pracy doskonała.Obsługą mojej Godzilli zajął się Piotrek mechanik który na mechanice motorów w USA robił show !!,oraz sam Boski szef !!! Wiktor-śmiało mogę powiedzieć Profesor diagnosta.Jeszcze nigdy! nikt! tak sumiennie i rzetelnie w serwisie mnie nie obsłużył..W czasie wymian przyglądałem się takowym zabiegom i sam zadając przeróżne pytania byłem nauczany.Przyjemne z pożytecznym-brawo. Ze względu oczekiwania na oringi ,a były wysyłane z Holandi ,venturka moja stała u nich kilka dni bez jakichkolwiek insynuacji.Panowie koszty robocizny.wymian, części,filtrów,były tak atrakcyjne ,że śmiało mogę poleciść ten serwis na forum motocyklowym.Miód na serce.Biurem,częściami,cenami itd zajmuje się Pani Angelika Tel.076-8415007.Miła sympatyczna małżonka szefa.Polecam serdecznie wszystkim motocyklistom bez względy na markę posiadanego motocykla.Mają świetne kontakty,ceny na akcesoria,ico najważniejsze,we wszystkim można negocjować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Numanoid, Atrur, na filmikach dzwięki tłumików Waszych sprzetów to absolutna przepasc. Jest kolosalna róznica. Jeden chodzi jak v-ka a 2gi jak scigacz :) Panowie, czego urzywacie do polerowania chromów ? Czy macie w oryginale na gornej powierzchni zbiornika paliwa jakies naklejki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Numanoid, Atrur, na filmikach dzwięki tłumików Waszych sprzetów to absolutna przepasc. Jest kolosalna róznica. Jeden chodzi jak v-ka a 2gi jak scigacz :) Panowie, czego urzywacie do polerowania chromów ? Czy macie w oryginale na gornej powierzchni zbiornika paliwa jakies naklejki ?

 

Numanoidowi dźwięk mojego tłumika się podoba ale ja jeszcze raz powtarzam, do lansu po mieście i na krótkie przebiegi jest ok, później już jest dokuczliwy hałas, no chyba że ktoś jest przygłuchy to mu to nie będzie przeszkadzać :biggrin: Z tego co widziałem Numanoid ma oryginalne tłumiki i jak dla mnie są troszeczkę za ciche. Moje z kolei są za głośne, chociaż jak się manetkę odkręca tylko na 1/3 to nie jest tak bardzo głośno. Widziałem kilka Venturek na necie i wiele miało te tłumiki co moja ("BUB") i wszystkie były oblezione z chromu :huh: :biggrin: Ja chromy poleruję pastą firmy K2 Aluchrom http://www.k2.com.pl/index.php?option=com_provider&task=prod&id=379&Itemid=66 Czy jest dobra to nie wiem bo nie mam odniesienia do innych ale takie rdzawe ogniska w miarę łatwo usuwa i moje oczekiwania wystarczająco spełnia. Nawet się nie zagłębiałem w temat czy są jakieś inne pasty bo ta co mam daje radę. Co do naklejki na zbiorniku to nie posiadam takowej.

--

pozdrawiam

Artur Wojtkowski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Artur, dzwiek Twojego motorka jest................, o wiem, meski. Ja tez jezdze na oryginałach i sa zbyt ciche. Trzeba bedzie cos pomyslec. Musze pastę kupic bo po zimie moje chromy maja jakiś dziwny biały osad. O naklejke pytałem, bo prubuje ustalic, czy moj był malowany, czy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też forrest2000 nie sprawdzałem czy mam ciśnienie czy nie. Jak już często poruszacie ten temat to chyba sprawdzę z ciekawości ale na razie nic się nie dzieje. Moją Ventką jeździł też Numanoid i nic niepokojącego nie zauważył.

Witam

Jeżdżąc na wprost po płycie lotniska nic złego nie zauważysz, ale wejdź w zakręt z pofałdowanym lub dziurawym asfaltem z prędkością 100km/h to wtedy poczujesz co znaczy prawidłowo działające przednie zawieszenie. Ja miałem okazję tego doświadczyć kilka razy i dlatego w każdym motocyklu jaki miałem jako pierwszą czynność serwisową wykonuję wymianę oleju na gęstszy o 1 poziom niż jest zalany fabrycznie.

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, takie małe sprostowanie!!!

Motocykl turystyczny-szosowy ma stanowić komfort w podróżach,dlatego producent Yamaha wstawił wygodne siedzenia, pompowane amortyzatory, wysokie opony, gumy-pianki pod pałąkiem kierownicy itd.Tłumiki też wstawił adekwatne do określonych norm -przepisów itd...Zgadzam się że są ciche i wyją jak ścigacz,ale Panowie nie męczą uszów-umusłu w czasie jazdy.Podejrzewam że jezdzicie wokół komina i wam to pasuje,odgłos,podziw przechodniów,ryk panienek.Jadąc 1000 km ,już po 100 km macie dość,a co z muzyką naszych radyjek,cd,czy rozmów przez intercom???Jedno jest pewne że wiekszość z was nie miała wpływu na tę część jak tłumiki,bo kupili motor z różnymi wydechami .Takie wydechy lubię ale chwile posłuchać,na choperach,cruiserach... są głośne,efektowne i pasują do tych motorów.Natomiast ryk tłumików w venturze przypomina mi polskiego biznesmena lat 80,w skórze i spodniach dresowych z kańciastą teczką zapinaną na kod.Proponuję Panom wyjazd do,Maroco,lub po USA z waszymi tłumikami,muzyką w radiu itd...

Artura wydechy grają ładnie,ale jak sam pisze a mi mówił ,męczą uszy.Natomiast moje logo na zbiorniku jest oryginalne i średnio co dwa lata yamaha zmieniała tak jak ikolor , w zależności czy produkcja była na USA,Kanadę ,czy Bliski wschód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...