elton_28 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Ema od kilku dni poszukuje informacji na temat silnika który kolego przyniósł do pracy. Ustaliliśmy że jest to dolniak i we wstępnej wersji pochodił z lat 30-tych ale skrzynia biegów znajduje się w zamknietej komorze co dla tego okresu jest raczej nie typowe. Nie znam pojemności i nie doczytałem żadnego numeru ale wiem że gaznik jest produkcji hiszpańskiej Bodajże GJ. Proszę o wiadomość ludzi w temacie którzy wiedzą co to i z jakiego motocykla pochodzi,wdzięczny będę za dodatkowe fotki. Pzdr,Paweł Ps.info proszę na gg.13831788 http://img37.imageshack.us/img37/8900/100427075310.jpg http://img576.imageshack.us/img576/2227/100427075218.jpg http://img245.imageshack.us/img245/5025/100427075231.jpg http://img576.imageshack.us/img576/476/100427075243.jpg http://img689.imageshack.us/img689/5987/100427075258.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Ema od kilku dni poszukuje informacji na temat silnika który kolego przyniósł do pracy. Ustaliliśmy że jest to dolniak i we wstępnej wersji pochodił z lat 30-tych ale skrzynia biegów znajduje się w zamknietej komorze co dla tego okresu jest raczej nie typowe. Nie znam pojemności i nie doczytałem żadnego numeru ale wiem że gaznik jest produkcji hiszpańskiej Bodajże GJ. Proszę o wiadomość ludzi w temacie którzy wiedzą co to i z jakiego motocykla pochodzi,wdzięczny będę za dodatkowe fotki. Pzdr,Paweł Ps.info proszę na gg.13831788 To silnik od belgijskiego FN M70 http://www.yesterdays.nl/1928-sahara-350cc-1cyl-p-463.html Gaźnik niemiecki Greizin a nie hiszpański. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elton_28 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 (edytowane) To silnik od belgijskiego FN M70 http://www.yesterdays.nl/1928-sahara-350cc-1cyl-p-463.html Gaźnik niemiecki Greizin a nie hiszpański. Siemka wielkie dzięki za tą informację na pewno mis się przyda ale co do gaznika to wydaje misie że dokońca masz rację gdyż ten ze zdjęć jest inny a ten z moich zdjęć ma napisz made in spain więc raczej nie jest niemiecki:) Kolo pytał mnie teraz ile może być warty taki sprzęt i czy jak się zdecyduje na odrestaurowanie moto to będzie miał b.dużo problemów ze znalezieniem części? Był to popularny model w tym okresie? Dzięki jeszcze raz za info. Ps. i chyba ten model i rok ten sam ale właśnie gaznik jest identyczny z tym że przed nim jest jeszcze jakiś element z napisem magnum? http://www.yesterdays.nl/1928-sahara-p-108...facturers_id=34 Edytowane 29 Kwietnia 2010 przez elton_28 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 NIe ma pewnosci ze gaznik oryginalny, moze byl wymieniony. A co do czesci to nie wiem jak na zachodzie ale w Polsce marne szanse... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Na zachodzie poskładanie tego pojazdu jest bardzo realne, ze wzgledu na duza produkcje tego modelu, i duża popularnosc, podobno był mocny, wytrzymały i niezniszczalny, w PL pojawiały sie czasem na bajzlach jakiesz szczatki, ale raczej bedzie srednio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.