maserlw Opublikowano 3 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Pytanko, jakie dokumenty sa potrzebne by zarejestrować motor z anglii? Czy jest potrzebny tłumacz przysiegly, podobno jakieś przepisy się zmieniły i juz nie, co wy na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 (edytowane) Pytanko, jakie dokumenty sa potrzebne by zarejestrować motor z anglii? Czy jest potrzebny tłumacz przysiegly, podobno jakieś przepisy się zmieniły i juz nie, co wy na to? Co do rejestracji: http://forum.motocyklistow.pl/Sprowadzanie...FAQ-t86406.html A po czym szanowny forumowicz twierdzi, że to nie exc? Rentgena ma i widzi np skrzynie w środku, kwity? Ten konkretny ma starą owiewkę - może zmienioną po wyjebce przednie lagi wyglądają mi na pow '04. Ale nie wiem czy koła to nie didy, po prostu nie widze tam nic czerwonego w stylu "Takasago EXcEL Rim" Jak chłopaki piszą trzeba to samemu oblookać, a jak nie czujesz sie na siłach to z kimś kumatym to sprawdź. Rocznik łatwo namierzysz bo KTM praktycznie wszedzie na częściah nabija ostatnie 2 cyfry rocznika. Zdobądź wiedze jakimi detalami sie dany rocznik charakteryzuje że by sie nie dać nabić w butelkę. A wszystko i tak dopiero w praniu wyjdzie czy miałeś szczęście czy nie. A tak ode mnie zależy Ci na tych kilku kg? Czytało sie poro niedokońca pozytywnych opinii na piersze sztuki 250 tki w 4paku kata. OK nie latałem tym modelem, ale jeśli te kilka kg nie gra aż takiej roli to popatrz na 400-tki np kata, czy inną. Masz już jakieś doświadczenie, także bez obaw polecam Ci tę pojemność. To nie są potwory, do opanowania :crossy: . Dość trwałe patrząc na inne pojemności a radochę naprawdę sporą już dają. Pzdr Edytowane 3 Maja 2010 przez murdoch2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maserlw Opublikowano 3 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Jezeli chodzi o kwity to jest tylko BRIF, nie wiem jak to sie do motocyklow nazywa ale jest to na takiej zasadzie jak w samochodzie, a co do modelu fachowiec zamawiał czesci i brał numer seryjny i w komputerze wyszła mu dokladnie nazwa KTM EXC Racing co wy na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 ......a co do modelu fachowiec zamawiał czesci i brał numer seryjny i w komputerze wyszła mu dokladnie nazwa KTM EXC Racing co wy na to? Po n-rze wszystko sie dowiesz, pojemność , rok, model. Czyli jest tak jak powinno być. Zobacz czy generalnie wszystko z tego rocznika ma - czy nie jakiś składak cudowany, technicznie oblukać i jak OK to brać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rispekt Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Zapytam jeszcze - doszedłeś co z tym gotowaniem sprzęta? Sprawdzałeś co to za dziwne odgłosy w czasie pracy slinika się pojawiają? Jeśli nie to wg mnie na żywca pchasz się w nieznane :icon_rolleyes: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maserlw Opublikowano 6 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 (edytowane) Motor juz 3 tydzien stoi u mechanika, dostał tłok i nie może złożyc...:banghead::banghead: Jak macie chwilke rzuccie okiem w ten temat i odpowiedzcie http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...2entry1626642 Edytowane 6 Maja 2010 przez maserlw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.