Skocz do zawartości

czy ktm się psuje ??


Rekomendowane odpowiedzi

Też chciałem wspomnieć TS, widziałem jak to śmiga i całkiem do rzeczy. Sprawia wrażenie solidnej. WRE to Huska, ceny części wysokie ale nie wiem jak rynek wtórny.

 

Co do Kawy....miałem KLR i mam Ninję oba 250. KLR posypał mi się po generalce głowicy 3 razy :icon_rolleyes: Ninja ma swoje małe bolączki. Podobno KDX jest w porządku i remonty co dwa sezony dobrze mu służą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też chciałem wspomnieć TS, widziałem jak to śmiga i całkiem do rzeczy. Sprawia wrażenie solidnej. WRE to Huska, ceny części wysokie ale nie wiem jak rynek wtórny.

 

Co do Kawy....miałem KLR i mam Ninję oba 250. KLR posypał mi się po generalce głowicy 3 razy :icon_rolleyes: Ninja ma swoje małe bolączki. Podobno KDX jest w porządku i remonty co dwa sezony dobrze mu służą.

Co do Husiek.Totalna bzdura,częsci jak wszystkie inne cenowo bardzo podobne do innych marek z tą różnicą że jest mniej importerów ale nigdy nie miałem problemów.No i ceny moto za moją wr 250 z 2004 r 7.5 tyś zł a za Kata 10 tyś.Totalna przepaść cenowa.to mam prawie dwa remonty Huśki :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz co jka nie chcesz płacic za remonty i bawic sie co chwile w nie bo z tego co wyczytałem to na tor raczej nie zamierzasz jezdzic to kup sobie cos takiego jak ja mam honda xl250r, bardzo przyjemny i bezawaryjny sprzet stoi czasami tydzien w garazu pierwszy kop i chodzi, w lesie nie ma górki gdzie by stanoł duzo nie pali a na asfalcie 100 sobie leci bez zadnych problemów

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

wiesz co jka nie chcesz płacic za remonty i bawic sie co chwile w nie bo z tego co wyczytałem to na tor raczej nie zamierzasz jezdzic to kup sobie cos takiego jak ja mam honda xl250r, bardzo przyjemny i bezawaryjny sprzet stoi czasami tydzien w garazu pierwszy kop i chodzi, w lesie nie ma górki gdzie by stanoł duzo nie pali a na asfalcie 100 sobie leci bez zadnych problemów

 

:lalag:

 

do rzeczy

no i oto mi chodziło, porady a nie kłótnie, a czy można z z crossów i enduro wyróżnić jakąś najlepszą markę?? bo widzę że coś hondy wypisujecie i kawasaki a ja słyszałem że najlepsze są yamahy a potem kawasaki ...

 

nie ma najlepszych i najgorszych, wszystko jest kwestią stanu technicznego.....niby jest jakaś tam obiegowa plotkarska opinia że najbardziej bezawaryjna jest honda a najbardziej awaryjne kawasaki, ja tam bym to olał słyszałem i o sypiących sie mtxach i o niezniszczalnych kmx

 

patrz na stan przy zakupie nie na markę....

 

za 4k możesz wyrwać xr600 albo starą tt bez papierów bardzo fajne sprzęty...w sumie bez kwita jest spory wybór 4t enduro jak wolisz pływanie w błocie i podjazdy zastanowiłbym sie nad 4t, 2t w błocie to troche kupa na podjazdach też trzeba cisnąc odbija sie to na spalaniu i żywotności,

 

szczerze to mnie sie wydaje ze co kupisz bedziesz zadowolony zawsze tak jest na 1 moto :D

 

 

 

 

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawiad DT wiem z opini kolegi fana motocrossu, że słaby (posiada CR250). Ale mi wystarczał, i tak było sto razy lepiej niż w KTM Sting :wink:

 

BTW Michoa - pamiętaj, że nie każdy ma tyle doświadczenia co Ty, gość szuka czegoś lekkiego a przynajmniej małego :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...