KARDAN-IN Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Luz zalecany-0,03...0,08mm. Podczas regulacji na jednym zaworze ssącym mam luz 0,03mm z oporem. I teraz chcąc wyregulować ten luz muszę wymienić płytkę z 2,65 na 2,60, ale wtedy i wartość luzu będzie wynosić 0,08mm. I tu pytanie, czy mam zostawić tak jak jest, czy jednak podregulować ten zawór. Można by też zebrać troche materiału z płytki 2,65, ale raczej nie chce tego robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazi_NB Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Ja na twoim miejscu bym zwiększył ten luz. Jak luz się powiększy to nic poważnego się nie stanie, natomiast jeśli zawór się podeprze może narobić szkód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bikerider Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 :buttrock: witam napewno lepiej mieć większy luz zaworowy, podparty zawór to wypalone gniazdo uszkodzony zawór a czasami nawet uszkodzenia denka tłoka. ustaw górną granicę luzu nawet kosztem lekkiego przewartościowania poza 0,08 np na 0,10. :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlochaty82 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 a spróbuj wymienic płytke z innego zaworu,moze uda ci sie utrafic że beda srednie zalecane luzy,lepszy wiekszy niz zamały, j/w piszą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KARDAN-IN Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Dzięki za podpowiedzi. Tak zrobie, ustawie luz w górnej granicy wartości, raz że bezpieczniej, dwa luz chyba zawsze się troche zmniejsza kiedy silnik pracuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 JA mam pytanie co by nowego tematu nie zakładać. Jakoś miesiąc temu regulowałem zawory, ustawiłem dobry luz, ale teraz przestał odpalać, sprawdziłem luzy,i się okazało że ssące się zmniejszyły. Wydechowe OK tak jak były. Zamieniłem płytki no i jeden ssący jest OK. DLaczego luzy po tak krótkim czasie się skasowały? :O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazi_NB Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Nie miałeś przypadkiem podpartych tych zaworów które ci opadły ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 (edytowane) Przez pewien czas nie było na nich luzu, ale zrobiem. No i się domyślam że właśnie przez to, ale słyszałem że po takiej zabawie (wypaleniu gniazd?) się ulożą i już będzie ok-prawda to to czy to to fikcja? Nie chcę teraz zaworów wymieniać :icon_evil: Edytowane 18 Kwietnia 2010 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
88kamyczek Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Czy na pewno dokonujecie pomiaru przed wymianą płytki na zimnym? Ja odczekuje 24h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 A to się nie sprawdza zaraz po jeździe ? :O No pewnie że na zimnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazi_NB Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Nie nie nie... Silnik musi być zimny. A co do ułożenia to zazwyczaj tak jest, ale nie zawsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Nie nie nie... Silnik musi być zimny. A co do ułożenia to zazwyczaj tak jest, ale nie zawsze Znając moje szczęście to tak nie będzie :banghead: Najgorsze w tej regulacji jest to że trzeba zamawiać te zasrane płytki :banghead: Chyba kupię komplet za 4 stówy i wsio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazi_NB Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 (edytowane) Znając moje szczęście to tak nie będzie :banghead: Najgorsze w tej regulacji jest to że trzeba zamawiać te zasrane płytki :banghead: Chyba kupię komplet za 4 stówy i wsio Zrób regulacje, i sprawdz ponownie luzy po 1000km. Pamiętaj tylko aby ustawić nieco większy luz na zaworach, które były podparte. W mojej suzi gdzie tolerancja jest do 0,08. ustawiłem na 0,10 a po 1k km luz zrobił się 0.05 :) A co do podkładek jeśli masz łatwo dostępne to niema sensu kupywać całego pudła... No chyba, że twoje podkładki są tak trudno dostępne jak moje... Edytowane 18 Kwietnia 2010 przez Fazi_NB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Są łatwo dostępne, ale na miejscu oczywiście nikt nie ma bo to jest w końcu jak korba i tego się nie wymienia, ale zamawiać 1, czekać tydzień, po tygodniu, znowu jedną i czekać to aż coś ściska :D Powinienem mieć luzy 10-20, ustawię 20 i wsio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.