EMdoWU Opublikowano 14 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Okazała się jeszcze jedna sprawa z tym gaśnięciem - wtrysk paliwa był zatkany jakimś szlamem po przeczyszczeniu zaczął śmigać jak nówka :) :) po rozebraniu silnika okazało się że wszelkie części w środku są ok i w naprawdę zadbanym stanie jedyne co to pierścienie okazały się do wymiany i tu uwaga - czekałem na pierścienie prawie 2 miesiące ( czyli prawie całe wakacje :) i teraz pytanie do geografów - czy Polska to jest w Mongolii czy na Kamczatce????? tak czy inaczej jest wszystko jest zrobione i śmiga super, od tygodnia jak odebrałem lata codziennie zobaczymy jak długo:) a no i ostatnio byłem w urzędzie zapytać się co muszę mieć do rejestracji i usłyszałem tylko - panie my nie wiemy z Irlandii jeszcze nie rejestrowaliśmy... może to może tamto, przynieś pan to zobaczymy... jednak mamy u nas czasy średniowiecza...niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 Odświeżę trochę temat. Niech autor napisze jak przez te dwa lata sprawowało mu się Sherco bo jestem ciekaw, i pewnie nie tylko Ja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 ale to nie jest identyczny silnik z EXC ...moze jest jego kopia ale to nie silnik EXC Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamOSA Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 (edytowane) No zgadza się że nie jest to czysta kopia .Mam w tej chwili takie "cóś" na warsztacie . Dla informacji . regulacja zaworów nie tak jak w KTM kręcona tylko na płytko-szklanki . ( jedna koszt /40-60 zł i nie ma wszystkich na miejscu u dystrybutora ...porażka 1m-c czekania )Trafił mi sie egzemplarz gdzie jakaś mondrala je szlifował . Efekt -> zdarta warstwa utwardzona i troszkę po tyłku dostał popychacz . Następne miejsce gdzie sherco wsadziło własny patent to koło magnesowe , ze względu na wtrysk i inną potrzebę zbierania informacji z wału mamy własny wynalazek . Minus to nietypowy ściągacz z gwintem wew. 26x1,5 ( dawne TS250 do sprzęgła) Jak na razie w silniku nie widzę różnic . Jak coś zauważę to dam znać . Edytowane 14 Grudnia 2012 przez AdamOSA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sumomoto Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Też się nie zgodzę, że Sherco, to jest to kopia KTM'a :), jednakże dużo marek robi b.podobne sprzęty w dowolnych branżach i jest to naturalne.sprzęty maja podobne rozwiązania techniczne, wygląd itp. Przykład: od kilkunastu lat BMW GS ma 'dzióbek" , a od kilku lat inne firmy. jeżeli ktoś korzysta z patentów innych tzn że są wystarczająceKLX250R z przełomu wieku (bardzo mi się podoba to określenie) jest identyczny estetycznie jak np WR400F 99-00, a wtedy na wódke Kawa chodziła z Suką, , a nie Yamahą :)? Sherco jak każdy wyczynowy pojazd potrzebuje normalnego (!) serwisu.W Sopocie (na Pomorzu!) jest doświadczony Dealer i serwis autoryzowany Sherco, dostępne ma wszystkie typowe narzędzia potrzebne do serwisu Sherco Enduro. Myślę, że można się przejechać na takich Enduro i poznać Lepiej markę. Płytki zaworowe Sherco kosztują około 28-30zł a nie 60???Terminy realizacji części do enduro są często uzależnione od pory roku i cyklu dostaw.Części Trial są praktycznie wszystkie na miejscu. Triali w Polsce jest 300szt, a enduro 10% z tego jak na ta chwilę bo są dużą nowością. Egzemplarze "zgrzebane" są równie zajefajne w serwisowaniu w dowolnej marce. Warto poczytać zachodnią prasę na temat Sherco Enduro i innych maszynek :) Made in Europa!Nie ma co opinii pochopnie wydawać o sprzęcie___________________________________________________________________________________Sumomoto Motocykle Akademia Enduro Trial Cytuj _______________________________________ www.sumomoto.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamOSA Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 (edytowane) No coż zaskoczyłeś mnie odnośnie serwisu w Sopocie .Jestem z Gdyni .Zadzwoniłem i doświadczony dealer działa od marca tego roku ."dostępne ma wszystkie typowe narzędzia potrzebne do serwisu Sherco Enduro" - no niestety nie ma jeżeli za nietypowy uważać przyrząd do wyciągania płytko-szklanek .A na pytanie o części odpowiedź brzmiała że raczej do centrali bo oni tylko pośredniczą .Ale nie dziwie się bo tak jak mówiłeś rynku nie ma . Na razie u mnie wyszło że był dopiero co rozbierany i jeżeli okaże się że zawory tytanki to ktoś je przeszlifował i poszły do góry ( brak już regulacji , dlatego zresztą rozbieram ) A co do ceny to proszę żebyś dokładnie sprawdził , ja nie mówię o płytkach tylko o wynalazku który tam wstawili płytko-szklankach ( takich jak ma np.DUCATI )Proszę potwierdź tą cenę co podałeś , tak żeby było właściwe info dla innych . Bo widzę dealera w podpisie .:-) Po lewej zwykła płytka po prawej nasz wynalazek który siedzi na trzonku. Edytowane 14 Grudnia 2012 przez AdamOSA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sumomoto Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Wolę pisać o motocyklach i o jeździe, ale jeszcze odpiszę odpowiem:): Z doświadczeniem to jest tak.Ja np "pasjonuję się" trialem i enduro od pewnie 30 lat, a żyję głównie z innych motocykli od 1996. Człowiek w Sopocie raczej kotu z pod ogona nie wyskoczył jeżeli chodzi o temat enduro, a ja napisałem, że "ma dostęp" do narzędzi, czyli nie musi mieć u siebie na stanie, może pożyczyć od importera jak to robi wiele firm np japońskiej czwórki. choć myślę, że w tym przypadku nie jest potrzebny jakiś szczególny przyrząd (ale też nie wiem o którym konkretnie modelu rozmawiamy). Co do części? klienci Sherco na całym świeci mają darmowy dostęp do katalogu części, no i tu się dziwię że tylko taki był sygnał od delarera.Może chodziło o niezrozumienie w komunikacji. Sprawdzenie części lub ceny zamyka się w jednym dniu z poprawkami na system online, gdzie zdarzyło się podobno 3 dni przerwy. Zawory jakie są sprawdzisz w prosty sposób jak zwykle, jeżeli po drodze była gdzieś wpadka przy regulacji lub jej braku, to niestety, jest tak jak w każdej innej marce na świecie. Podaj nr katalogowy części (wywnioskowałem, że jesteś serwisem motocyklowych), to pchnę sprawę do Sherco bo mam bliżej :) i może odbierzesz potrzebne elementy u dealera. Może zapytaj bezpośrednio importera Co do rynku, to niestety jest tak, że początki są nie łatwe. Pamiętam (Ty tez chyba:)?) jak quady to były czterokołowce, jak czterokołowiec to tylko TRX a o Gryzzly nikt nie słyszał Jak u Was rządziły CR-y w Kielcach KX-y w Krakowie KTM i XR, a na Podhalu jeszcze przebijała się Huska.robiliśmy imprezę było pomarańczowo i dwie Yamahy, ...a teraz:)? Polska jest dopiero na początku drogi. "Rynek" ma dopiero 20-25 lat! ....Już nie długo będzie "problem" z głowy bo Sherco wypuszcza dodatkowo2T z kilkoma fajnymi patentami.___________________________________________________________Sumomoto Motocykle Akademia Enduro Trial Cytuj _______________________________________ www.sumomoto.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamOSA Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 "Człowiek w Sopocie raczej kotu z pod ogona nie wyskoczył jeżeli chodzi o temat enduro"To nawet mi do głowy nie przyszło jeżeli chodzi o jazdę bo podobno dobry w te klocki jest .Ja to znowu odwrotnie , bardziej sprzet niż jazda ...no może prawie a w enduro mam może 5h zabawy ( w tym 3 kontuzje ) i to chyba nie dla mnie :-) Fakt , ukłon dla Sherco za udostępnianie fiszek a nawet manuali . Zawory okazały sie tytany i ktoś chyba chciał "dobrze" bo je podszlifował :-p .Jeśeli chodzi o czesci to bede je brał bezpoośrednio .Moto to co jest opisywane w temacie 4,5i .A jest teraz grudzień i znalazłem troche czasu na popisanie i podzielenie się info na temat tego modelu i sztuki dla zainteresowanych. To jeżeli możesz potwierdzić tylko ta cenę np. numeru części 0639 to jest ta nie szczesna płytko-szklanka . A i jeszcze co zauważyłem , nie pamietam jak ktm czy we wszystkich ale miał chyba w tych silnikach napinacze łańcucha rozrządu zapadkowe a nie sprężynowe jak ma sherco . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 "Człowiek w Sopocie raczej kotu z pod ogona nie wyskoczył jeżeli chodzi o temat enduro"To nawet mi do głowy nie przyszło jeżeli chodzi o jazdę bo podobno dobry w te klocki jest .Ja to znowu odwrotnie , bardziej sprzet niż jazda ...no może prawie a w enduro mam może 5h zabawy ( w tym 3 kontuzje ) i to chyba nie dla mnie :-) Fakt , ukłon dla Sherco za udostępnianie fiszek a nawet manuali . Zawory okazały sie tytany i ktoś chyba chciał "dobrze" bo je podszlifował :-p .Jeśeli chodzi o czesci to bede je brał bezpoośrednio .Moto to co jest opisywane w temacie 4,5i .A jest teraz grudzień i znalazłem troche czasu na popisanie i podzielenie się info na temat tego modelu i sztuki dla zainteresowanych. To jeżeli możesz potwierdzić tylko ta cenę np. numeru części 0639 to jest ta nie szczesna płytko-szklanka . A i jeszcze co zauważyłem , nie pamietam jak ktm czy we wszystkich ale miał chyba w tych silnikach napinacze łańcucha rozrządu zapadkowe a nie sprężynowe jak ma sherco .Tak KTM miał napinacz zapadkowy w silnikach LC4 i RFS, dopiero XC4 mają napinacz olejowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sumomoto Opublikowano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 Jestem ciekaw jak uruchomisz sprzęt, czy będzie Ci się podobało :)Cenę jak już pisałeś możesz sprawdzić ...bezpośrednio :)Rozmawiałem z importerem o tym, to jeżeli nie w Sopocie, to u niego załatwisz.__________________________________________________________________________________Sumomoto Motocykle Akademia Enduro Trial Cytuj _______________________________________ www.sumomoto.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.