WojtekW Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Witajcie, Moze mi ktos powiedziec dlaczego w moim KLR klocki z tyly koncza sie tak szybko? Jedne skonczyly sie po ~700 km drugie wytrzymaly moze z 1000. Jazda raczej terenowa, dosc ostra. Duzo blota i piachu. Ale po kazdej jezdzie moto sprawdzane i myte. Kolo nie bylo blokowane, zacisk odbijal normalnie. Nawet zablocony. Oba klocki scieraja sie rowno. Z przodu sciaraja sie normalnie. Pierwsze to byly LUCASa jakies. Drugie NHC sintered,. Lepszych w miejscie u mnie nie ma. Motocykl i rider dosc ciezki. Czy to normalne? Ile u Was wytrzymuja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Ja tam uzywam gazu nie hamulca :biggrin: a tak na powaznie jak jezdzisz w terenie, zobacz czy nie masz za wysoko podniesionej wajchy od hebla, może nawet nie wiesz ile razy nieświadomie hamujesz, moze dużo po błocie jezdzisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 to normalne , musisz nauczyć się wykorzystywać potencjał silnika w swoim hamulca używam tylko do zblokowania koła Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Administrator Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Może masz zapieczone tłoczki i hamulec chcąc nie chcąc pracuje non stop. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekW Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 to normalne , musisz nauczyć się wykorzystywać potencjał silnika w swoim hamulca używam tylko do zblokowania koła A strome zjazdy? ;) W nawet srednio agresywnej jezdzie terenowej czeste uzycie tylnego hebla jest wymagane jesli chce sie uzyskac dobre rezyltaty (czasy) Wiec pozwole sobie nie zgodzic sie z Twoja teoria. :) A nie jestem przekonany, zeby to bylo normalne z DRce (porownywalny sprzet ) klocki wytrzymywaly kilka tys. Może masz zapieczone tłoczki i hamulec chcąc nie chcąc pracuje non stop. pzdr No wlasie po pierwszym zuzyciu klockow bylem przekonany,ze faktycznie tak jest. Ale jak zalozylem NHC to po kazdej jezdzie (i kilka razy w czasie palowania) sprawdzalem czy kolo sie nie blokuj. Jak bardzo by zawalony zacisk nie byl hamowal i odbijal poprawnie. Nie mam zielonego pojecia co mona jeszcze sprawdzic. Same klocki NHC to nie jest ekstraklasa, ale uzywalem ich kilka razy wczesniej i zawsze bylo w miare dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Berserkers Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Nawet najgorsze klocki raczej nie powinny skonczyc sie po 700km... dziwna sprawa, moze warto wyczyscic cały zacisk? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Ja nie widzę nic dziwnego. Jeśli jeździsz ostro w błocie, piachu (i układ hamulcowy jest sprawny) to mają prawo się tak szybko zużyć. Mi kiedyś po 2H jazdy zawodów crosscountry w błocie znikła połowa nowych klocków z tyłu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekW Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Trohce mnie uspokoiles. Uklad wedlug mnie jest sprawyny i kontrolowny na bierzaco. Dzieki za info. No nic. Trzeba sie przyzwyczaic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 jak drzeta na suchym asfalcie i szosowych oponach przy redukcji idzie bokiem to tym bardziej w terenie hamulec jest zbędny :wink: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.