lionix Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 (edytowane) Cześć :bigrazz: Tak, wiem co myślicie "eh, znowu on, jego głupie problemy i niestworzone historie " :cool: no to tak Jak odpalę motóra, sprawdzę olej tak jak jest napisane w serwisówce, wszystko jest OK, olej na FULL, ja szczęśliwy jadę. Przejechałem 50 km, wracam do garażu, szczęśliwy idę do domu, następnego dnia odpalam, sprawdzam...oleju NIE MA. Nigdzie nie cieknie, wydech suchy, nie kopci, nie bierze, więc gdzieś pluje. Za poradą jaca sprawdziłem odmę, i co się okazało: http://pl.fotoalbum.eu/Lionix/a335043/00000005 Gdy odłączę wąż idący od pokrywy zaworowej (na górze) do odmy,i odpalę silnik to pluje olejem. Gdy odłączę wąż od cylindra, idący do odmy, też pluje olejem. Dlaczego tak jest?Co zrobić żeby nie pluło tamtędy olejem?Włożyłem szmatkę pod filtr powietrza, no i z czasem zaczyna się ona robić mokra od oleju.Zawory wyregulowaneTłok zmieniony pod koniec wakacji, razem z cylindremNowy łańuch nierząduNowa linka predkościomierza, ale niestety śliamak jest wytarty więc i tak nie działaJeżdżę na oleju Motula 10W40, ale wlanie gęstszego chyba nie pomorze Te węże są puste w środku. Gratuluję dotarcia do końca tych smutów :notworthy: Czekam na odpowiedź, dzięki ;) :icon_rolleyes: @edit aha ijeszcze, po co jest ta dziura w głowicy http://pl.fotoalbum.eu/Lionix/a321263/00000006 Edytowane 10 Kwietnia 2010 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 dziura pewnie wode odporwadza od swiecy a co do problemu plucia to zlej cały olej i zobacz ile go masz, bo pewnie przelałeś srogo Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Oleju mam dobrze....Ostatnio wymieniałem olej, wlałem 1.8 l, czyli tak jak każe serwisówka. Poza tym sprawdzam olej przy każdej jeździe, zawsze tak samo, i zawsze go brakuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 po mojemu masz zajechane pierścienie Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Ale tak nowe, po 1.5k km ? Jeżdżę spokojnie w miarę, żadnego pałowania w piachu, czy na torze... głównie szuterki :/ Teraz to mnie pocieszyłeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 jaka jest powłoka w drz? tuleja była wymyta po honownaiu? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Jezeli tam nie ma nikasilu to masz zeszklona tuleje cylindrowa. Zle dotarty silnik i to sa skutki. Potrzebne jest przehonowanie bez zbierania materialu, zlozenie i wlasciwe dotarcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 (edytowane) Jest nicasil, był nowy cylek i tłoczek... Poszperaem troche, przed odmą powinna być siateczka która przepuszcza tylko powietrze, oczywiście NIE MA, bo po hooi, więc założę, zastosuję jeszcze jeden mały patent i problem chyba będzie rozwiązany pozdro :) Edytowane 10 Kwietnia 2010 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.