binkimoto Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Witam! Mam problem ze swoim kawasaki od jakiegoś czasu zauważyłem że wcina mi płyn chłodniczy,odkręciłem korek gdzie wlewa się olej i okazało się że płyn dostaje się do oleju(stwierdziłem to po tym że na korku widać było tzw"mleko".Od razu stwierdziłem że to uszczelka ,zamówiłem,wymieniłem ,splanowałem głowice dla pewności,gdzie był o-ring nowy potrzebny to też nowy wstawiłem,wszystko kręcone na dynamometr zgodnie z instrukcją,odpaliłem przejechałem może z 30km i znów to samo.Gdzie mam teraz szukać przyczyny?Pęknięta głowica?Tuleja?co może być jeszcze przyczyną?;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Jeżeli głowica nie jest pęknięta to płyn może się przedostawać przez uszkodzoną pompę płynu chłodzącego ale dużą wadą tego modelu jest pękanie głowicy na wskutek przegrzania silnika i tutaj wypada dokładnie szukać. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
binkimoto Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Też właśnie na myśl przyszła mi ta pompa wody.A jak sprawdzić czy głowica jest szczelna?najlepiej jeszcze żeby jej nie ściągać.Jest jakiś sposób? A w tym miejscu gdzie się przykręca filter oleju,tu też idą jakieś węże od chłodnicy.Może to tu gdzieś puszcza płyn do oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
refel Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Ja bym zaczął szukać od pompy wody, ponieważ zaraz za nią jest pompa oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Szczelność głowicy sprawdza się w zakładzie który zajmuje się obróbkami. Szkoda, że nie zrobiłeś tego od razu, ja zawsze oddając głowicę do speca zlecam sprawdzenie szczelności. Teraz nie pozostaje Ci nic innego jak powtórzenie całej operacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 podobny przypadek miał znajomy, była to nieszczelna uszczelka przy pompie wody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Też właśnie na myśl przyszła mi ta pompa wody.A jak sprawdzić czy głowica jest szczelna?najlepiej jeszcze żeby jej nie ściągać.Jest jakiś sposób? A w tym miejscu gdzie się przykręca filter oleju,tu też idą jakieś węże od chłodnicy.Może to tu gdzieś puszcza płyn do oleju? I tu dobrze węszysz.Zacznij od tego.Często, gęsto właśnie tamtędy płyn dostaje się do oleju. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
binkimoto Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 W tej chwili wrociłem z garażu ,wymieniłem całą tą część do której mocuje się filtr oleju bo akurat miałem w garażu ze starego silnika.To jest chyba jakaś chłodniczka oleju czy coś w tym stylu?;>.Przejadę się nim do pracy 10km w dwie strony zobaczę co będzie,jeśli nie to ,to po niedzieli zakupię nowy uszczelniacz na pompę wodną,coś musi być przecież przyczyną.Nie będe ściągał narazie głowicy bo to na sam konic bym zostawił w tej chwili.Spory koszt po pierwsze a moze nie być zadnej poprawy.Będe dawał znać jak coś wykombinuje ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 najpierw wyeliminuj te drobne usterki, bo głowica to w tym przypadku najwiekszy koszt. Może akurat to będą te drobnostki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.