Skocz do zawartości

HONDA MAGNALENKA NIE WKRĘCA SIĘ NA OBROTY


majus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich posiadaczy tych zacnych modeli :biggrin: , sam jestem posiadaczem rocznika 83' 750C i w sumie jestem zadowolony gdyby nie to co w temacie, czyli nie wkręca się na obroty powyżej 6000, gdyby nie to, to byłoby lux :biggrin: , może znajdą się dobre duszki i podpowiedzą co może być przyczyną takiego zachowania ?

Po zimie moto trafiło do przeglądu: wymieniony filtr powietrza, świece, oleje , płyny i czyszczenie,regulacje gaźników. Objawy tego "zjawiska" to na wszystkich biegach do 5500 wchodzi pięknie a powyżej już nie, jak się wolno odkręca manetkę to w wielkim bólu dobije do 8000 ale przy szybkim odkręcaniu hmm klapa do 5500 idzie potem się dusi jakby było odcięcie paliwa albo co innego :banghead:

sezon już prawie a moto nie gada :rolleyes:

jakieś sugestie ???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najbardziej prawdopodobne jest przetarcie membran ( zdejmij pokrywki i obejrzyj dokladnie, najlepiej pod lupa ).

Ale moze byc rowniez usterka modulu polegajaca na starxeniu sie tyrystorow odpowiedzialnych za wysokie obroty.

Najpierw sprawdz membrany.

Czy obrotomierz ci chodzi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam, tyrystory się nie starzeją :icon_mrgreen: .Są dobre albo uszkodzone.Starzeć mogą się kondensatory elektrolityczne (wysychają).

Bardziej jak już to obstawiam zimne luty na płytce modułu jeśli jest rozbieralny, mam tu na myśli, że nie jest zalany żywicą lub podobnym paskudztwem.

Jeśli nie membrany jak Adam napisał, to mała piłka do metalu i otwórz moduł i pokaż elektronikowi(chyba, że sam wiesz jak wygląda zimny lut i co z nim zrobić)

Objaw taki miałem przy zimnych lutach w module w moim motórze.

Edytowane przez _Monter_

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok sprawdzę membrany dokładniej :icon_rolleyes: , a co do tych zimnych lutów to jak się dobrać do tego skoro to nie rozbieralne jest i zalakowane żywicą czy czymś takim jeżeli to to co mam na myśli i znajduje się u mnie w ciasnej przestrzeni przy kraniku ?

 

A i jeszcze odpowiedź do Adama : obrotomierz hula jak trzeba :bigrazz:

już na koniec zeszłego sezonu zaczęła mi tak wariować ale pomyślałem że po zimie dam do przeglądu i po wymianach i regulacjach powinno być git :banghead: ale się przeliczyłem

jak pisaliście rozkręcę dekle i pooglądam dokładnie membrany i zobaczymy ale dopiero w weekend

dzięki za już :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Starzenie" się modułów zapłonowych w tym modelu to wg mojej wiedzy norma.

I - tak jak pisze Adam - ja również słyszałem że usterka bierze się z tyrystorów. Moduły nie są zalewane i są firmy które to naprawiają (nie korzystałem ale wiem że jedna jest bodajże w Elblągu, druga w Będzinie).

SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Namiarów nie mam ale wygooglałem to swego czasu.

Głowy nie dam czy to był Będzin, może Dąbrowa Grn. nie pamiętam.

Firma zajmowała się stricte naprawą modułów zapłonowych.

 

 

Dzięki :smile: , zobaczymy co wyniknie , jak moduł to albo poszukam jakiegoś zakładu co naprawia albo coś z Allegro trzeba będzie wynaleźć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...