twizzter Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Żeby niepotrzebnie nie rozbierać silnika, wymontowałem najpierw rozrusznik - kręci. Niestety wygląda na to że będzie trzeba grzebać dalej. Jak to przy tych silnikach statystycznie wygląda, często padały tam sprzęgła rozrusznika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Moglbys opisac swoj problem? To ze Ty o nim wiesz, to nie znaczy ze my tez :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 (edytowane) Możesz grzebać dalej , aż skończysz na rozebraniu całej skrzyni... Co masz za problem z tym moto, jakie objawy, co sie dzieje? Edytowane 5 Kwietnia 2010 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twizzter Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Nie wiem czy ja napisałem to naprawdę mało klarownie - rozrusznik jest w silniku ZABLOKOWANY. Nie kręci. Pobiera duuużo za dużo prądu, nie obracając się przy tym wcale, a co z tego wynika motocykla nie daje się uruchomić przyciskiem start. Po wymontowaniu z silnika, rozrusznik pracuje tak jak mu inżynierowie nakazali. Poza niesprawnym rozrusznikiem moto chodzi ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Nie wiem czy ja napisałem to naprawdę mało klarownie - rozrusznik jest w silniku ZABLOKOWANY. Nie kręci. Pobiera duuużo za dużo prądu, nie obracając się przy tym wcale, a co z tego wynika motocykla nie daje się uruchomić przyciskiem start. Po wymontowaniu z silnika, rozrusznik pracuje tak jak mu inżynierowie nakazali. Poza niesprawnym rozrusznikiem moto chodzi ok. mimo wszystko sprawdzilbym rozrusznik, bez obciazenia moze pracowac, niekoniecznie jednak gdy jest w silniku ... pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 sprzęgło rozrusznika masz pewnie (może fzr jest wyjątkiem niewiem) pod deklem alternatora. W większości przypadków dekiel ten można zdjąć bez zlewania oleju. Magneto trzeba zdjąć żeby wyjąć sprzęgło, czasem i bez tego widać sprzęgło rozrusznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.