tomura Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Witam. Mam pytanie jak optymalnie wyregulowac gaznik w AVO 425S ? Gaznik jest orginalny przeszedł tez profesjonalna kompleksowa regeneracje no i pozostaje go wyregulowac. Jak to zrobic najlepiej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Nie wiem jaki tam jest dokładnie gaźnik ale na fotkach wygląda jak "zwykły" gaźnik bez żadnych cudów. Czyli....iglicę i poziom paliwa ustawiasz wg.książki serwisowej tego motocykla, następnie regulujesz tak jak każdy inny gaźnik takiej konstrukcji - odpalasz moto, podkręcasz śrubę od przepustnicy trochę, zakręcasz śrubę składu mieszanki do końca, silnik wtedy zacznie się dławić lub nawet zgaśnie. Jeśli nie zgasł to wykręcaj śrubę przepustnicy tak aż silnik "zdechnie". Teraz odpal silnik i powoli odkręcaj śrubę składu mieszanki powoli o 1/4 obrotu za każdym razem, poczekaj chwilkę aż silnik się "ustatkuje" lub zrób małą przegazówkę, kolejne 1/4 obrotu itd aż do momentu gdy obroty silnik przestaną rosnąć i kultura pracy silnika będzie OK. Wtedy wkręć śrubę składu od 1/8 odrotu i gotowe. Przejedź się i zobacz jak śmiga, jak odpala itd. Najlepiej byłoby zrobić kilka km jazdy ze średnią prędkością i po tym od razu wykręcić świecę aby sprawdzić jej stan bo kolor świecy prawdę Ci powie o regulacji gaźnika. To taka prosta metoda której nauczyłem się od starego speca dawno temu. Skuteczna. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 I jest to wlasciwie jedyna poprawna metoda regulacji gaznikow, nie tylko awoka :clap: Musisz tylko wiedziec ze slyszalem o wielu problemach z wyregulowaniem simsona na oryginalnych gaznikach, ktorych przede wszystkim problemem byl zajezdzony silnik badz wyeksploatowany gaznik... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomura Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 pod koniec tygodnia bede próbował regulowac mam nadzieje ze sie uda a o postępach napewno poinformuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Zyczymy powodzenia i oczekujemy na efekty :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Jak bedziesz przystepowal do regulacji to nie zapomnij zluzowac linki gazu na regulacji, tak zeby przepustnica oparla sie wyraznie na srubie regulacji obrotow ( ta ktora podnosci i opuszcza przepustnice ). Potem odkrec ta srube tak aby przepustnica oparla sie o dno gaznika i stad zaczynaj regulacje. Czesto ludzie probuja regulowac na za wysoko uniesionej przepustnicy i wowczas nic z tego nie wychodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Warto rowniez w tym momencie dodac, ze regulacje przeprowadza sie na rozgrzanym silniku, w innym przypadku mija sie to z celem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 dobrze by było też wyczyścić wcześniej filtr paliwa i sprawdzić ustawienie zapłonu oraz przerwy na platynkach :) ja swój gaznik chyba tydzien ustawiałem :) taki od shl jak do awo założyłem . Pomogła dopiero wymiana dyszy głównej , alen oryginalny to oryginalny :icon_mrgreen: Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 (edytowane) Logicznym jest że przed regulacją gaźnika należy dokonać powyższych czynności, trzea je potraktować jako część przygotowań do regulacji gaźnika, szczególnie zapłon. A dysze w gaźniku Pegaz od SHL/Junak.....różnie to bywa, czasem 140 to 140, czasem 180, różny "kaliber" mają więc radzę nie sugerować się nabitym rozmiarem. Edytowane 16 Kwietnia 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.