Skocz do zawartości

Regulacja gaznika avo


tomura
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem jaki tam jest dokładnie gaźnik ale na fotkach wygląda jak "zwykły" gaźnik bez żadnych cudów. Czyli....iglicę i poziom paliwa ustawiasz wg.książki serwisowej tego motocykla, następnie regulujesz tak jak każdy inny gaźnik takiej konstrukcji - odpalasz moto, podkręcasz śrubę od przepustnicy trochę, zakręcasz śrubę składu mieszanki do końca, silnik wtedy zacznie się dławić lub nawet zgaśnie. Jeśli nie zgasł to wykręcaj śrubę przepustnicy tak aż silnik "zdechnie". Teraz odpal silnik i powoli odkręcaj śrubę składu mieszanki powoli o 1/4 obrotu za każdym razem, poczekaj chwilkę aż silnik się "ustatkuje" lub zrób małą przegazówkę, kolejne 1/4 obrotu itd aż do momentu gdy obroty silnik przestaną rosnąć i kultura pracy silnika będzie OK. Wtedy wkręć śrubę składu od 1/8 odrotu i gotowe. Przejedź się i zobacz jak śmiga, jak odpala itd. Najlepiej byłoby zrobić kilka km jazdy ze średnią prędkością i po tym od razu wykręcić świecę aby sprawdzić jej stan bo kolor świecy prawdę Ci powie o regulacji gaźnika.

 

 

To taka prosta metoda której nauczyłem się od starego speca dawno temu. Skuteczna.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jest to wlasciwie jedyna poprawna metoda regulacji gaznikow, nie tylko awoka :clap:

Musisz tylko wiedziec ze slyszalem o wielu problemach z wyregulowaniem simsona na oryginalnych gaznikach, ktorych przede wszystkim problemem byl zajezdzony silnik badz wyeksploatowany gaznik...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak bedziesz przystepowal do regulacji to nie zapomnij zluzowac linki gazu na regulacji, tak zeby przepustnica oparla sie wyraznie na srubie regulacji obrotow ( ta ktora podnosci i opuszcza przepustnice ).

Potem odkrec ta srube tak aby przepustnica oparla sie o dno gaznika i stad zaczynaj regulacje.

Czesto ludzie probuja regulowac na za wysoko uniesionej przepustnicy i wowczas nic z tego nie wychodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze by było też wyczyścić wcześniej filtr paliwa i sprawdzić ustawienie zapłonu oraz przerwy na platynkach :) ja swój gaznik chyba tydzien ustawiałem :) taki od shl jak do awo założyłem . Pomogła dopiero wymiana dyszy głównej , alen oryginalny to oryginalny :icon_mrgreen:

PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn

 

www.elektrotec.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logicznym jest że przed regulacją gaźnika należy dokonać powyższych czynności, trzea je potraktować jako część przygotowań do regulacji gaźnika, szczególnie zapłon.

 

 

A dysze w gaźniku Pegaz od SHL/Junak.....różnie to bywa, czasem 140 to 140, czasem 180, różny "kaliber" mają więc radzę nie sugerować się nabitym rozmiarem.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...