Piotr Dudek Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 zaraz po Twoim pytaniu Asmodan udzielił Ci wyczerpującej odpowiedzi. Motocykl może i nie był katowany ale kupiłeś go od totalnego niechluja i teraz czeka Cię sporo pracy. Długie godziny aby uratować tą chłodnicę oraz delikatny demontaż całego mechanizmu wydechowego. O wiele szybciej można te części po prostu wymienić. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 tak tak... robiłem tak jak mówisz... - dokładnie tak jak piszę w manualu... up dodaje zdjęcia jak to wygląda + kilka pytań czy ta chłodnica się w ogóle nadaje? - te blaszki są strasznie miękkie - jak dotykam miejsca które już były "pogniecione" palcem b.delikatnie to się od razu kruszą - to normalne? myślę ze nawet średnie ciśnienie z węża ogrodowego to zdewastuje, nie mówię o karcherze czy myjka cisnieniową :icon_eek: :icon_eek: Za darmo oddal to moto ze je wziales :icon_question: Jak moze byc poprawne chlodzenie silnika jak 1/3 glowicy jest zawalona blotem :icon_exclaim: Poza tym to to moto to nadaje sie do renowacji a nie do jazdy :wink: Chlodnice powinienes wykrecic i porzadnie umyc, ale wpierw pewnie bedzie potrzebne jej dlugie lezakowanie w plynie aby ten brud odmokl. Wydech tez wyglada jakby to moto zimowalo pod plotem. Ogolnie to masz okazje poznac to moto od podszewki, bo pewnie przy demontazu jeszcze kilka ciekawostek cie czeka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszte Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 hmmm... prawda jest taka że - NIE widziały gały co brały.... za darmo nie ale 15K z transportem wydawało (i nadal wydaje) mi się korzystne... ale zobaczymy co tam jeszcze wyjdą za kwiatki ok czyli wierze w to co piszecie i mam nadzieje ze przyczyną grzania się jest tylko chłodnica... dziwi mnie tylko pitolenie autoryzowanych serwisantów z UK że to termostat który ewidentnie był ok - wtf... spróbuje powalczyć z tą chłodnicą może uda mi się ją zdjąć i wyczyścić... ale za układ wydechowy boje się brać, bo ani narzędzi porządnych ani doświadczenia w mechanice... najwyżej pójdzie do warsztatu... - ok już nie smuce... raz jeszcze dziękuje wszystkim za zainteresowanie i pomoc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Nie chce cie dolowac ale za rozowo to nie wyglada, myslisz ze ktos sprzedaje porzadne moto za psie pieniadze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Wszystko bedzie dobrze, a kazdy angol tak wyglada, bo kwasne deszcze tak dzialaja na japonskie metale. Wymyj wszystko dokladnie, zloz i musi byc OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.